- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
bizde olsada biz gelsek..bizdede yok ki. :queen: 3 sap yollarda..............
yuh be Mesut saat 13:49'damı kalktın :cyclopsan bide biz çalışanlarla kafa bulur gibi günaydın demişin :mrgreen:yaaa bizim modifiye işi bugün yattıbir arkadaşın işi çıkmış zamanım yok dedi.önümüzde ki haftaya ertelendi galiba
bu arada günaydın
![]()
Gördünmü Mustafa abi benim açtığım topiğe eklemişler nelerde varmış bu zincir temizlemek için haberim yokmuş alt resimdeki sehpanın kopyasını yaptım şimdi bu fırçalı zincir temizleme aparatını yapmazmıyım elimden kurtuluşu yok:queen: bide utanmadan 50 euro fiyat çekmişler pehh bende varmı o göz :bounce:Fiyatı: 49.95$
Web adresi: TIKLAYIN
Buda uygulamalı videosu..
Yanlız motosikletinizin orta sehpası olmalı..
Yoksa bu aletle birlikte şu aşağıdaki ürün benzerini almalısınız..:wiinkk:
.
![]()


















































güzel olmuş mesut ama nazar boncu takmayı unutma malum milete göz var
ben görmedim o yüzden söyledim
Mesut, kanka, harika olmus, özellikle de plakalık iptali güzel bir görüntü katmıs motora...:cat:
iyi güzel olmuşta ben arkada sinyalleri göremedim:silent: yokmu yoksa