evet arkadaş ilk önce herke selam ben burda bisan senatör alacamı söylemiştim ve aldım hemde 7 8ay oldu şimdi gelelim anlatacaklarıma ve bu anlatacaklarımla size yardımcı olacagıma
1-12 adet gaz teli 12 x 30 = 360 ytl
2- 4 adat far 4 x 15 = 60 ytl
3 -8 adet buji ve buji kapagı 8 x 25 = 200 ytl
4 -1 adet balata 30 ytl
Şimdi bunların yanında daha bir çok masraf var yok egsoz bilmem nesi yok fren müşirimidir nedir anlamam ayaklık yayı hava flitresi granaj sonra kayış ve en önemlisi kayış arkadaşlar motoru aldıgım ilk 4 ay 90 yukarı çıkmıyordu kayş degişti şimdi 130 km ama 130 dediğinine bakmayın oda kolpa velhasım bence uzak durun arkadaşlar çok uzak durun bu kolpa çinlilerden ben keşke almasaydım ah kafama diyorum şimdi ama zevk sizin birşey diyemem birde parçanızmı gelmedi benimde gelmedi hemde 2 ay baktım olmucak telefon açtım fabrikaya sayım var dediler bende bekledim birdaha telefon açtım birdaha sayım var dediler bende bunlara mail attım eger siz bana yardımcı olmuyorsanız bende hakkmı yasal yolla aryacagımı söyleyen bir mail attım baktim parça 1 hafta içinde geldi şimdi ne olursa olsun hemen geliyor birde parçayı başka bir motordan sökmüşer

şimdi karar verin sizce bisanmı mondialmi bilmemnemi bence hepsi aynı sadece bizi kekliyorlar hee birde garanti şartları iyi okuyun

) msn adresimi veriyorum sorusu olan eklesin
[email protected]