[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
aaa bana kamp kurmayı öğreticek :queen: mustafa abi sen carrefourdan cadır alırken ben 5 yıl oncesinden kocaman cadır alıp castroda kamp yaptık:bounce: 3 motorcu telef oldu yollarda 2si yan yattı birinin lastiği patladı baya masraflı oldu.benim lastik patlasaydı senin tenereyi walla alıcaktım.:p
niye patladı senin lastik cukuramı girdin dönüşte.:silent::silent:

turgut sen beş sene önce kampa giderken ben kampın kitabının 10 baskısını satıyodum.çadırı yeni aldım diye ilk çadırım deil yani yaklaşık sekizinci çadırım bu benim ama sen anlayamassın bu konuyu bi ara görüşünce konuşuruz ben sana anlatırım.

arkadaşlar zdraveyte :)
birşey sormak istiyorum size mutlaka bileniniz vardır elbette
bulgaristana motorla gitmek istiyorum. hangi belgeler lazım bileniniz var mı bir de ne kadara patlar bana bu gezi :)

aramıza hoş geldin arkadaşım kusura bakmassan buraya her yeni gelen bunu yazıp sorar ve kaybolur gider sende öyle yapacaksan hiç boşuna cevap bekleme geriye dönük git ve ara görücen neler gerekiyo.

ahanda buda haftasonu çektiğim video isteyen bakabilir
http://ru.youtube.com/watch?v=OPd4LPXo-uc
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bursa buluşması ne oldu arkadaşlar

bir buluşup tanışıcaktık ama kismet olmadı bu hafta müsait olursanız bir turlayalım
bu Cumartesi bana uyar :cat:Özcan'ada uyarsa yer zaman mekan söleyin buluşalım ama Mesut'unda dediği gibi biraz daha katılımcı olman lazım olmuyo böle :farao:

tek bir pazarımız var özcan abi onuda evde oturarak geçiremem.yine attık yollara kendimizi işte.fakat 1-2-3 hafta kadar durulcam şimdi çünkü lastik almam lasım.üzerinde teker bir türlü yumuşamıyor.virajlarda oldukça fazla zorlanıyoum.az kaldı bu lastikle gidersem bir gün yan yatıcam.buyüzden değiştirmem gerekli.sonra yeni lastiğimle bir ist ziyareti yaparız sen-ben yasarla :mrgreen:

bu arada maddi durumum yettiğince ufaktan modifiye ediceğim makinemi.bir konuda kararsızım şimdi hepsi bitince mi göstersem size(tabi zaman alabilir) yoksa her yaptığım ayrıntıyı tek tek mi paylaşsam.bunu düşünmem lasım :p
Aslanım benim sen kendini toparla 2-3 haftada bekleriz sorun değil yeterki hep beraber gidelim:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Mesut sana msn den yazdıklarım gelmiyormu ?

yok gelmiyor :silent: enson pocket bike hakkında konuştuklarımız geldi okadar :pr:

bu Cumartesi bana uyar :cat:Özcan'ada uyarsa yer zaman mekan söleyin buluşalım ama Mesut'unda dediği gibi biraz daha katılımcı olman lazım olmuyo böle :farao:


Aslanım benim sen kendini toparla 2-3 haftada bekleriz sorun değil yeterki hep beraber gidelim:cat:

ok yasar en kısa zamanda hazırız gidelim diyebilirim yada kafam atarsa lastiği almadanda gideriz :queen:
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
tıriptik ve sigorta gerekiyormuş türk pasaportunun tarihi geçikse yeniletmen gerekiyor motor için çıkışı türk pasaportuna yapıyolarmış 500 ytl türkiyeden çıkana kadar masraf oluyormuş mustafa abi gelsin daha iyi şekilde anlatırsana aramıza hoşgeldin bg nin neresinden sin


novi pazardan :) sanırım sende şumenlisin
ya benim bulgar pasaportum var ama :( türk ehliyeti bulgar pasaportu biraz yalan olcak gibime gelio galba benim iş

mesut ayıp ama yaptıgın sen pata arkadaşımızda yasana listeye aaaaaaaaaaaaaaa
qwertyu hoşgeldin beyav bulgaristana motorla gitmek için türk pasaportunu olması gerek süresi geçmemiş triptik sigorta tabi benzin parasıda benim bildigim :)


baya pahalıya patlaıycak o zaman motor gezisi beya
ojbulduk :)
ben daha motoru almadım ama alıcam 2 3 güne :) yihaa
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
novi pazardan :) sanırım sende şumenlisin
ya benim bulgar pasaportum var ama :( türk ehliyeti bulgar pasaportu biraz yalan olcak gibime gelio galba benim iş




baya pahalıya patlaıycak o zaman motor gezisi beya
ojbulduk :)
ben daha motoru almadım ama alıcam 2 3 güne :) yihaa

hayırlı olsun şimdiden.acaba ne tür bir motorsiklet alıcaksın? aklında ki motorsiklet nedir?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

bunlar ön ve arka sehpalarım el emeği göz nuru iki gecemi aldı ama değdi

maşaları çizmesin die araya kuçuk yapıştırdım ve mororun orjinalliği bozulmasın die böle köşe yaptım sehpaya çok sağlam duruyo motor sehpaların üstündeyken çık üstüne horon tep o derece::haapppy:


bunlarda temizleme ve yağlama spreyi :cat:

sehpalar üzerindede yıkaması çok zevkli oluyormuş beyaw:queen::queen:

ve bunlarda sonuçları :bounce: hastayım titizim diyorum kardeşim:cherry:

Maaşallah deyinde nazar değmesin:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Binceksen temiz,temiz binceksin motora :bounce:daha bi zevkli oluyo o zaman en çokta lastikler simsiyah olunca çok güzel görünüyor dişlerinin üzerinde beyaz tozlar flan:queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
sen aşmışsın kendini yaşar motorada maşalla yani.
ah biri olsada benim tenereyide böyle yıkasa ama ondan sonra kesin hastalanır zavallı:queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
oooooooooooo yasar eline sağlık iyice parlatmışsın..tüüüüüüüü tüüüüü tüüüüüü nazar değmesin..ben bu arada modifiye için bu akşam ilk adımlarımı attım :p bu akşam birkaç şey yaptık.yalovada 3 hyo olduk.kendi çabalarımızla modifiye yapıyoruz.pazar günü lastikleri değiştiricez, hem ön hem arka.arkayı 170\60-17 alacaktım ama şimdi 160 takmaya karar verdim. ön-arka metzeler marka inanılmaz çok az kullanılmış(üzerinde ipleri gibi şeyleri bile duruyo) çifti sadece 120 ytl aldım.haftada 20 ytl ödeyerek :cherry: tabi pazar günüyle tam modifiyemiz bitmicek ama şimdilik bu kadar olacak.pazar akşamı son halinin resimleri gösteririm.size ip ucu olarak sadece lastiklerin değişeceğini söylim yeter.kalanlarını resimlerde görürsünüz...süprizzzzzzzz diğerleriii :p:queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
oooooooooooo yasar eline sağlık iyice parlatmışsın..tüüüüüüüü tüüüüü tüüüüüü nazar değmesin..ben bu arada modifiye için bu akşam ilk adımlarımı attım :p bu akşam birkaç şey yaptık.yalovada 3 hyo olduk.kendi çabalarımızla modifiye yapıyoruz.pazar günü lastikleri değiştiricez, hem ön hem arka.arkayı 170\60-17 alacaktım ama şimdi 160 takmaya karar verdim. ön-arka metzeler marka inanılmaz çok az kullanılmış(üzerinde ipleri gibi şeyleri bile duruyo) çifti sadece 120 ytl aldım.haftada 20 ytl ödeyerek :cherry: tabi pazar günüyle tam modifiyemiz bitmicek ama şimdilik bu kadar olacak.pazar akşamı son halinin resimleri gösteririm.size ip ucu olarak sadece lastiklerin değişeceğini söylim yeter.kalanlarını resimlerde görürsünüz...süprizzzzzzzz diğerleriii :p:queen:

hadi yap bakalım da görelim.
böyle bi lastikçi bizde bulamadık yani gerçi bena sadece ön gerekiyo ama yok işte:pr:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Hayırlı olsun Mesut, merakla bekliyorum modifiyeli halini motorun.

Yaşar, ellerine saglık, tertemiz yapmıssın motoru, benimkini görsen...:)
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
hayırlı olsun şimdiden.acaba ne tür bir motorsiklet alıcaksın? aklında ki motorsiklet nedir?
virago 535 bugün gittim baktım ama motor fena hırpalanmış vazcaydım.
aramalara devam edicem kawasaki en 500 de aklıma yatıyor gerçi
bakıcas ilerleyen günlerde belli olacak herşey
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Hayırlı olsun Mesut, merakla bekliyorum modifiyeli halini motorun.

Yaşar, ellerine saglık, tertemiz yapmıssın motoru, benimkini görsen...:)

bülent elimizden geldiğince bişeyler yapıcaz pazar akşamına kadar.tabi okadarla bitmicek ama şimdilik bu kadar olacak.işin çoğunu bitirmiş olucaz zaten.öle fazlada abartılı bişey olmicak.daha tatlı bir hyo havası verecek biraz daha racing makineye benzicek.pazar akşamına yetiştirirsem koyucam resimlerini.bu arada senin msn ekledim ama kabul etmedin galiba.3-4 gün oldu ekliyeli seni...hadi hepinize iyi geceler bu akşam yoruldum baya :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst