[Bulgaristan - MT]

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
olsada içsem keşke nerde evden çıkıp almaya adam lazım kolumu kaldıracak halim kalmadı çıkan molozları doldurdum işten gelince canım çıktı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay bee öyle böyle derkene 100. sayfamıza geçmişiz ::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
turgut sen fazla konuşma lastiğim başka nedenlerden dolayı patladı en büyük nedenide asfalta fazla kulanmam:cherry:
deiğişikliği ilk önce sana söyledim zaten ama sen bir türlü beceripte diyerlerine söyleyemedin galiba:queen:
neyse sonuç olarak sizlere kamp konusunda baya bi ders vermem gerekiyo oda ilk sahil buluşmamızda olur dimi.

aaa bana kamp kurmayı öğreticek :queen: mustafa abi sen carrefourdan cadır alırken ben 5 yıl oncesinden kocaman cadır alıp castroda kamp yaptık:bounce: 3 motorcu telef oldu yollarda 2si yan yattı birinin lastiği patladı baya masraflı oldu.benim lastik patlasaydı senin tenereyi walla alıcaktım.:p
niye patladı senin lastik cukuramı girdin dönüşte.:silent::silent:
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
arkadaşlar zdraveyte :)
birşey sormak istiyorum size mutlaka bileniniz vardır elbette
bulgaristana motorla gitmek istiyorum. hangi belgeler lazım bileniniz var mı bir de ne kadara patlar bana bu gezi :)
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
arkadaşlar zdraveyte :)
birşey sormak istiyorum size mutlaka bileniniz vardır elbette
bulgaristana motorla gitmek istiyorum. hangi belgeler lazım bileniniz var mı bir de ne kadara patlar bana bu gezi :)

tıriptik ve sigorta gerekiyormuş türk pasaportunun tarihi geçikse yeniletmen gerekiyor motor için çıkışı türk pasaportuna yapıyolarmış 500 ytl türkiyeden çıkana kadar masraf oluyormuş mustafa abi gelsin daha iyi şekilde anlatırsana aramıza hoşgeldin bg nin neresinden sin
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
tek bir pazarımız var özcan abi onuda evde oturarak geçiremem.yine attık yollara kendimizi işte.fakat 1-2-3 hafta kadar durulcam şimdi çünkü lastik almam lasım.üzerinde teker bir türlü yumuşamıyor.virajlarda oldukça fazla zorlanıyoum.az kaldı bu lastikle gidersem bir gün yan yatıcam.buyüzden değiştirmem gerekli.sonra yeni lastiğimle bir ist ziyareti yaparız sen-ben yasarla :mrgreen:

bu arada maddi durumum yettiğince ufaktan modifiye ediceğim makinemi.bir konuda kararsızım şimdi hepsi bitince mi göstersem size(tabi zaman alabilir) yoksa her yaptığım ayrıntıyı tek tek mi paylaşsam.bunu düşünmem lasım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
tek bir pazarımız var özcan abi onuda evde oturarak geçiremem.yine attık yollara kendimizi işte.fakat 1-2-3 hafta kadar durulcam şimdi çünkü lastik almam lasım.üzerinde teker bir türlü yumuşamıyor.virajlarda oldukça fazla zorlanıyoum.az kaldı bu lastikle gidersem bir gün yan yatıcam.buyüzden değiştirmem gerekli.sonra yeni lastiğimle bir ist ziyareti yaparız sen-ben yasarla :mrgreen:

bu arada maddi durumum yettiğince ufaktan modifiye ediceğim makinemi.bir konuda kararsızım şimdi hepsi bitince mi göstersem size(tabi zaman alabilir) yoksa her yaptığım ayrıntıyı tek tek mi paylaşsam.bunu düşünmem lasım :p

Daaaayt anında saf dışı kaldık Ayıp ayıp
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
mesut ayıp ama yaptıgın sen pata arkadaşımızda yasana listeye aaaaaaaaaaaaaaa
qwertyu hoşgeldin beyav bulgaristana motorla gitmek için türk pasaportunu olması gerek süresi geçmemiş triptik sigorta tabi benzin parasıda benim bildigim :)
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
mesut ayıp ama yaptıgın sen pata arkadaşımızda yasana listeye aaaaaaaaaaaaaaa
qwertyu hoşgeldin beyav bulgaristana motorla gitmek için türk pasaportunu olması gerek süresi geçmemiş triptik sigorta tabi benzin parasıda benim bildigim :)

:silent::silent::silent::silent:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
33
bursa buluşması ne oldu arkadaşlar

bir buluşup tanışıcaktık ama kismet olmadı bu hafta müsait olursanız bir turlayalım
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bursa buluşması ne oldu arkadaşlar

bir buluşup tanışıcaktık ama kismet olmadı bu hafta müsait olursanız bir turlayalım

arada bi girersen bu buluşma zor olur gibime geliyo :p kusura bakma ama daha katılımcı olursan gezilerden ve buluşmalardan haberin olur.

alper abi yazdım onuda inş ozamana kadar bir makine bulcaz ona :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst