[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
olm iso 666 rr tek teker resimlerini ne yaptın looo

kim bu hafta nereye gidiyor gene yaw heç yerinizde durmuyonuz haaa bakıyorum da yaş yetmiş ama iş bitmemiş :p gürsel abi balıkları kim tutacak

o fotoyu mail atarmısın bana :p
Kanal resimlerini tamamlayalım,açıcam topic:p

atamam çünkü iso dün akşam beni tehdit etti tırstım biz kanal resimlerini koyalım (yusuuuff yusuuuff simileyleysi):p

yaw hani gürsel abi duyurularda konu monu yok körmü oldum nedir göremiyorum alahım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
olm iso 666 rr tek teker resimlerini ne yaptın looo

kim bu hafta nereye gidiyor gene yaw heç yerinizde durmuyonuz haaa bakıyorum da yaş yetmiş ama iş bitmemiş :p gürsel abi balıkları kim tutacak



atamam çünkü iso dün akşam beni tehdit etti tırstım biz kanal resimlerini koyalım (yusuuuff yusuuuff simileyleysi):p

yaw hani gürsel abi duyurularda konu monu yok körmü oldum nedir göremiyorum alahım :p

bende topiği bekledim görmeyince gürselimizi tel.aradım :silent: adamcazı uykudan uyandırdım :pr: topiği açmış ama herhalde inceleniyordur dedi ve uyumaya devam etti :queen: :queen: :queen: bizde böööyle bekliyoruz bakalım :bounce:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
uyandım uyandım sakin olun arkadaşlar:queen: olaya bi daha el atalım, dediğiniz gibi hala konu yok:pr:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hasanın düğünü diyorum,kortej diyorum,konvoy diyorum ala ala ya
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
baldız diyorum,kaynana diyorum kayımbaba diyorummm,orda olacak diyorummm,tıvıs tıvıs diyorummm :bounce:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Konaklamalı haftasonu gezisine var mısınız?

2 arkadaşımla birlikte Kapadokya taraflarına "gece konaklamalı" haftasonu gezisi yapmak istiyoruz. Uzun zamandır aklımızdaydı, ama fırsat olmadı işte, havadan-sudan sebepler. Şimdi ise havalar birden ısındığından şöyle bir yayla havası almak istiyoruz.

Ana plan, C.tesi sabah çıkıp Kozan-Feke istikametinden Kayseri'ye geçip oradan Ürgüp'e yönelmek. Ancak yol ne kadar uzun sürer, bilmiyorum. Bu yüzden alternatif plan ise herkesin kullandığı yoldan, Pozantı-Ulukışla-Niğde tarafından gitmek. Kısa yolculuktan sonra Kapadokya'da gezecek vaktimiz kalacak.

Dönüş ise malum, Pazar günü iyice bir dinlendikten ve hatta etrafı şöyle bir dolaştıktan sonra mümkün olan en geç saatte yola çıkıp en kısa yoldan eve dönmek.

Bu konuda 1. belki bize katılmak isteyenler çıkabilir, 2. böyle bir tur atan olduysa faydalı bilgiler paylaşabilir, diyerekten tartışmayı açıyorum.

Ne dersiniz?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
2 arkadaşımla birlikte Kapadokya taraflarına "gece konaklamalı" haftasonu gezisi yapmak istiyoruz. Uzun zamandır aklımızdaydı, ama fırsat olmadı işte, havadan-sudan sebepler. Şimdi ise havalar birden ısındığından şöyle bir yayla havası almak istiyoruz.

Ana plan, C.tesi sabah çıkıp Kozan-Feke istikametinden Kayseri'ye geçip oradan Ürgüp'e yönelmek. Ancak yol ne kadar uzun sürer, bilmiyorum. Bu yüzden alternatif plan ise herkesin kullandığı yoldan, Pozantı-Ulukışla-Niğde tarafından gitmek. Kısa yolculuktan sonra Kapadokya'da gezecek vaktimiz kalacak.

Dönüş ise malum, Pazar günü iyice bir dinlendikten ve hatta etrafı şöyle bir dolaştıktan sonra mümkün olan en geç saatte yola çıkıp en kısa yoldan eve dönmek.

Bu konuda 1. belki bize katılmak isteyenler çıkabilir, 2. böyle bir tur atan olduysa faydalı bilgiler paylaşabilir, diyerekten tartışmayı açıyorum.

Ne dersiniz?

biz gece çıktık yola.9 gibi çıktık sabah 3-4 gibi ürgüpte olabildik.Çamardı yolunu tavsiye ederim.Virajlı sakin bir yol.Kamyonlar arabalar fazla rahatsız etmez.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hasanın düğünü diyorum,kortej diyorum,konvoy diyorum ala ala ya
abi belki başka işlerimde çıkabilir diye bişey yazmıyorum o konuda, ama akşam kesinlikle oradayız:cat:
2 arkadaşımla birlikte Kapadokya taraflarına "gece konaklamalı" haftasonu gezisi yapmak istiyoruz. Uzun zamandır aklımızdaydı, ama fırsat olmadı işte, havadan-sudan sebepler. Şimdi ise havalar birden ısındığından şöyle bir yayla havası almak istiyoruz.

Ana plan, C.tesi sabah çıkıp Kozan-Feke istikametinden Kayseri'ye geçip oradan Ürgüp'e yönelmek. Ancak yol ne kadar uzun sürer, bilmiyorum. Bu yüzden alternatif plan ise herkesin kullandığı yoldan, Pozantı-Ulukışla-Niğde tarafından gitmek. Kısa yolculuktan sonra Kapadokya'da gezecek vaktimiz kalacak.

Dönüş ise malum, Pazar günü iyice bir dinlendikten ve hatta etrafı şöyle bir dolaştıktan sonra mümkün olan en geç saatte yola çıkıp en kısa yoldan eve dönmek.

Bu konuda 1. belki bize katılmak isteyenler çıkabilir, 2. böyle bir tur atan olduysa faydalı bilgiler paylaşabilir, diyerekten tartışmayı açıyorum.

Ne dersiniz?
hayırlısı olsun murat, iyi yolcukuklar olsun:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
@HaYaLeT01 tam benim istediğim bir yolculuk uzun zaman oldu uzun yola çıkmayalı ama tarih bana uymuyor daha ileriki tarihlerde olmuş olsa katılırdım selamlar iyi yolculukar
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
@HaYaLeT01 tam benim istediğim bir yolculuk uzun zaman oldu uzun yola çıkmayalı ama tarih bana uymuyor daha ileriki tarihlerde olmuş olsa katılırdım selamlar iyi yolculukar

Arkadaşlar, tarih belli değil, zaten sorun da orada, bir türlü sabitleyemedik, ama bilgi ve fikir topluyoruz. Bu hafta zaten düğünümüz var, ben bir yere gitmem, ama belki haftaya olabilir. MARMOK'a gidecekler için ısınma turu olabilir. Gitmeyecekler (gidemeyecekler/benim gibi) içinse "kendini avutma turu" diyelim isterseniz.

Eğer katılım olabilecekse konaklama için fikir toplayacağım ve belki pazarlık imkanımız olabilir.

biz gece çıktık yola.9 gibi çıktık sabah 3-4 gibi ürgüpte olabildik.Çamardı yolunu tavsiye ederim.Virajlı sakin bir yol.Kamyonlar arabalar fazla rahatsız etmez.

siz konaklamalı gitmediniz öyleyse, ama gece yolculuğu olmuş sizinki.

biraz daha bilgi verebilir misin? saat 3-4 gibi vardığınızda ne yaptınız, konaklama oldu mu, yoksa günübirlik bir gezi miydi, kaldıysanız önerebileceğin yer var mı, vb, bv...?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arkadaşlar, tarih belli değil, zaten sorun da orada, bir türlü sabitleyemedik, ama bilgi ve fikir topluyoruz. Bu hafta zaten düğünümüz var, ben bir yere gitmem, ama belki haftaya olabilir. MARMOK'a gidecekler için ısınma turu olabilir. Gitmeyecekler (gidemeyecekler/benim gibi) içinse "kendini avutma turu" diyelim isterseniz.

Eğer katılım olabilecekse konaklama için fikir toplayacağım ve belki pazarlık imkanımız olabilir.



siz konaklamalı gitmediniz öyleyse, ama gece yolculuğu olmuş sizinki.

biraz daha bilgi verebilir misin? saat 3-4 gibi vardığınızda ne yaptınız, konaklama oldu mu, yoksa günübirlik bir gezi miydi, kaldıysanız önerebileceğin yer var mı, vb, bv...?

abi adanadaki sıcağa kanıp yazlık halde gittik.Çamardı yoluna girdiğimiz anda kan akışımız yavaşladı:p Frene basamıyordum.Ayak freni ile duruyordum.Resmen parmaklarım morarmıştı.Konaklamalı gittik tabiki.Ama planlı değildi.Planları pek sevmeyizde :p Ürgüpe yakın bir yerde kamyoncu moteli bulduk.Açlıktanda ölüyorduk zaten birer çorba mis gibi geldi.Daha sonra sadece çift kişilik bir yatağı olan bir odada geceliği 15 ytlden kaldık:p
öğlene doğru ürgüpü gezip tekrar adanaya döndük.Tavsiye edebileceğim bir şey yok ama hala çamardı yolu soğuktur.Hazırlıklı gidin.Gidin dediğime bakma bende gelebilirim belli olmaz :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst