- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
inşşallah orda olurum....
kardeşim mümkünse gel artık biraz da sohbet edip keyif yapalım.:cat::rendeer:
aranızda bana yer varmı herkeze selam
abicim ayıpsın. ne demek sana hep yerimiz var. beyler açılın memoli35 de oturacak:queen::cat:
yağmur çamur yine çok kirlendi motorum...kimler geliyor yeni olarak, erhan sen organize et olayı...geleneklerimizi unutmayalım :cyclopsan:cherry:
evet evet yenilere mutlaka adetlerimizi anlatmak lazım. Vasco katılım listesini ugly'nin dediği gibi başa alırsan ve sürekli güncellersen sanki daha güzel olur.
bizide listeye ekleyebilirsiniz ALLAH kaza bela vermezse saatinde oradayız NURPER&BEHZAT çifti (VİKİNG)
abicim bekleriz. Uglychild sercan zaten tanışmış sizlerle geçenlerde. ilk çaylarınızın bile siparişini verdi. :cat:
Son düzenleme: