[İzmir MT] 16 MAYIS 2008 ** Teras Kazan, Biz Kepçe Buluşması :)**

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
inşşallah orda olurum....

kardeşim mümkünse gel artık biraz da sohbet edip keyif yapalım.:cat::rendeer:

aranızda bana yer varmı herkeze selam

abicim ayıpsın. ne demek sana hep yerimiz var. beyler açılın memoli35 de oturacak:queen::cat:

yağmur çamur yine çok kirlendi motorum...kimler geliyor yeni olarak, erhan sen organize et olayı...geleneklerimizi unutmayalım :cyclopsan:cherry:

evet evet yenilere mutlaka adetlerimizi anlatmak lazım. Vasco katılım listesini ugly'nin dediği gibi başa alırsan ve sürekli güncellersen sanki daha güzel olur.

bizide listeye ekleyebilirsiniz ALLAH kaza bela vermezse saatinde oradayız NURPER&BEHZAT çifti (VİKİNG)

abicim bekleriz. Uglychild sercan zaten tanışmış sizlerle geçenlerde. ilk çaylarınızın bile siparişini verdi. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Katılım Listesi
1.vasco1925
2.Wallace
3.HızlıCesi ve hızlıcesi2
4.Stain
5. gitardando
6. karmacoma
7. drinsu
8. uglychild
9. tr.davutak+1
10. memoli34
11. VİKİNG + 1
12. dynner
13. chatkut
14. böcek
15. kolpa +1
16. Tr Tarık
17. ebushh
18. EliteXC
19. Yurtdas

arkadaşlar nasip olursa bende aranızdayım..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yurttaş güzel haber bekliyoruz kardeşim. bu aralar bak aktif katılımın çok mutlu ediyor bizi
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
VaScO1925, pulvo47, stunt_rider_35

pulvo47( Serdar) senide bekliyoruz cuma akşamı ? :cat:
 
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
96
Bursa ya gidemezsem Er 6 alan kankamıda getiricem toplantıya. Tekrar buluşabilmek dileğimle. Serdar.
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
tüm İzmir Mt üyelerinin dikkatine motorsuz toplantıya katılsak olurmu . Eger bi sorun olmazsa gelirim ve sizde isterseniz bende aranıza katılmak istiyorum. bu ilk toplantım olacak . motorum var yasta tutuyo ama ehliyeti 2 ay sonra alacagım o zaman motosikletim le toplantılara katılacagım. yardım larınız için şimdiden tesekkürler :) :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
11
arkadaşlar şu an üye oldum

izmirli motorlu gençler senelerdir motor kullanırım ama sanal ortamla alakm falza olmadığı için bu zamana kadar böle bi mt grubu olduğunu bilmiyodum izmirde bende motor var katılabilirmiyim aranıza bi cvb yazarsanız sevinirim
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yeni arkadaşlar, birer tane tanışma topiği açarsanız seviniriz. Cuma görüşmek üzere
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
tüm İzmir Mt üyelerinin dikkatine motorsuz toplantıya katılsak olurmu . Eger bi sorun olmazsa gelirim ve sizde isterseniz bende aranıza katılmak istiyorum. bu ilk toplantım olacak . motorum var yasta tutuyo ama ehliyeti 2 ay sonra alacagım o zaman motosikletim le toplantılara katılacagım. yardım larınız için şimdiden tesekkürler :) :rendeer:

izmirli motorlu gençler senelerdir motor kullanırım ama sanal ortamla alakm falza olmadığı için bu zamana kadar böle bi mt grubu olduğunu bilmiyodum izmirde bende motor var katılabilirmiyim aranıza bi cvb yazarsanız sevinirim

tabikide katılabilirsiniz cuma günü toplantıya beleriz büyük bir ihtimal ben olamayacağım ama sevgili İzmir MT'li dostlarım ilgilerini alakalarını esirgemeyecelerdirrr...:cat:

muhabbetiniz bol dostluğu(m)nuz daim olsun....:cat:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
tabikide katılabilirsiniz cuma günü toplantıya beleriz büyük bir ihtimal ben olamayacağım ama sevgili İzmir MT'li dostlarım ilgilerini alakalarını esirgemeyecelerdirrr...:cat:

muhabbetiniz bol dostluğu(m)nuz daim olsun....:cat:


amin inşallah dostlugumuz daim olur. Teşekkür ederim :) :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
oy oy bu hafta yeni patlaması olacak...umarım buraya yazan herkes gelebilirde güzel bi kaynaşma haftası olur :rendeer:

sinan (yurtdaş) gelde senin şu amortisörlere bi ayar verelim :wiinkk:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Evet umarım yararlı ve iyi olabilirm abilerime malum en kücüç sanırım benim(yaş 17) cuma günü muhabbetmz bol olsun arkadaşlar :cat:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
arkadaşlar her hafta oldugu gibi bu haftada çalışıyorum....malum akşam 9da işbaşı yapmam gerek...ama 7.30da gelip 8.40da kalkmak şartıyla aranızda olmaya çalışacağım...saygılarla...

Yıldırım
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
bu ne kalabalık böle ya e hadi bakalım şimdiden yeni gelenlere hayırlı olsun..eskilerede bol muhabbetler ......
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
izmirli motorlu gençler senelerdir motor kullanırım ama sanal ortamla alakm falza olmadığı için bu zamana kadar böle bi mt grubu olduğunu bilmiyodum izmirde bende motor var katılabilirmiyim aranıza bi cvb yazarsanız sevinirim

motor tutkunlarının herzaman aramızda yeri vardır hoş geldin toplantıya bekleriz aramıza hoş geldiniz :cat: :rendeer: ::tutkuy::
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Prometheus ile görüştüm. Dağ keçileri tshirtleri de gelmiş. Şu an özel kampanya varmış.
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/44821-mt-enduro-t-shirtleri-siparis-2-alana-1-bedava.html
Bu tshirtlerden isteyenlerle temasa geçelim kargo masrafını azaltmak için topluca getirtelim

IMG_1464Small.jpg


IMG_1466Small.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst