[İzmir MT] 16 MAYIS 2008 ** Teras Kazan, Biz Kepçe Buluşması :)**

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ja ich habe keine zeit. o yüzden abbas passenger. çıkıyorum şimdilik ama will be back again. coming soon. çav bella, arivaderchie
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Kafayı Türkçe yeseniz hani?

Biz de Almanca biliyoruz kardeşim, biz de ingilizce biliyoruz, ne ki bu şimdi?

Dil bilmeyen toplantıya gelmesin mi yani? :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
1 lisan 1 insan 2 isan 2 insan = ? :p

akşam olmak bilmedi bugun:( tabi benım gece 1 e kadar calıstıgımı düşünür iseniz imkansız :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Evet benimde izmirdeki abilerimle ilk toplantı muhabbetim olacak cuma günü görüşmek üzere :cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
ne yapalım bizede katılmak düşer

vayyy cok hızlısın be abi,

bütün gün bagırttım motoru mekandan cıkınca:)

bi bodrum yolculugum olacak eger cumartesiye ertelenirse ben de ordayım...

wallace VİKİNG e ilk cay benden, sen ısmarla gelince ben sana kredi kartıyla oderim:p

insallah orda gorusecegiz...

ha bu arada drinsu ve gureli de suzuki 800 lerdeler, ama ses vermiyorlar:silent:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Sercan, bu gidişle [MT İntruder] olacağız...

Fena da olmaz hani...

oyle görünüyor kardesim, Behzat abi nin kızında da intruder var, yani ailecek intruder kullanıyorlar, o zaman Rahmi dede de Semra ablaya alsın bi intruder hatta bize de alsın bizde binelim... dede olmak kolay mı?:cherry:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
oyle görünüyor kardesim, Behzat abi nin kızında da intruder var, yani ailecek intruder kullanıyorlar, o zaman Rahmi dede de Semra ablaya alsın bi intruder hatta bize de alsın bizde binelim... dede olmak kolay mı?:cherry:

Öyle ama, şimdi kime anlatacaksın bu durumu, Rahmi Dede dolmuşa binmiyor, MT İzmir topiğine bakarsan görürsün :queen:
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
vayyy cok hızlısın be abi,

bütün gün bagırttım motoru mekandan cıkınca:)

bi bodrum yolculugum olacak eger cumartesiye ertelenirse ben de ordayım...

wallace VİKİNG e ilk cay benden, sen ısmarla gelince ben sana kredi kartıyla oderim:p

insallah orda gorusecegiz...

ha bu arada drinsu ve gureli de suzuki 800 lerdeler, ama ses vermiyorlar:silent:

kardeşim biz uyarız yederki çaylar demli olsun :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst