- Katılım
- 31 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,646
harbi türkçe katiliyim![]()
sensiz ve saçlarınsız olmaz zaren ora :cat:
sayanora :king: (bende japonca katiliyim orjiali sayonara olacak
harbi türkçe katiliyim![]()
sensiz ve saçlarınsız olmaz zaren ora :cat:
sayanora :king: (bende japonca katiliyim orjiali sayonara olacak)
Evet benimde izmirdeki abilerimle ilk toplantı muhabbetim olacak cuma günü görüşmek üzere :cat:
ne yapalım bizede katılmak düşer
Sercan, bu gidişle [MT İntruder] olacağız...
Fena da olmaz hani...
oyle görünüyor kardesim, Behzat abi nin kızında da intruder var, yani ailecek intruder kullanıyorlar, o zaman Rahmi dede de Semra ablaya alsın bi intruder hatta bize de alsın bizde binelim... dede olmak kolay mı?:cherry:
vayyy cok hızlısın be abi,
bütün gün bagırttım motoru mekandan cıkınca
bi bodrum yolculugum olacak eger cumartesiye ertelenirse ben de ordayım...
wallace VİKİNG e ilk cay benden, sen ısmarla gelince ben sana kredi kartıyla oderim
insallah orda gorusecegiz...
ha bu arada drinsu ve gureli de suzuki 800 lerdeler, ama ses vermiyorlar:silent: