[Adana - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
yaa çok üzüldüm bu hafta adanada olamamana :queen: :queen: :queen:

isooo nere gidios plan ne:silent: :mrgreen:

cumartesi pozantıya gidiyom anamlarla beraber pazar budayım ama anamlarda burda :pale:
hiç biyere gidemzezsiniz benim gönlüm yokken gidince başınıza mutlaka bi kaza geliyo bak
bu iki oldu üçüncüyü bilemem :bounce:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
cumartesi pozantıya gidiyom anamlarla beraber pazar budayım ama anamlarda burda :pale:
hiç biyere gidemzezsiniz benim gönlüm yokken gidince başınıza mutlaka bi kaza geliyo bak
bu iki oldu üçüncüyü bilemem :bounce:

ikisindede çağırdık qelemedin :pale:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
cumartesi pozantıya gidiyom anamlarla beraber pazar budayım ama anamlarda burda :pale:
hiç biyere gidemzezsiniz benim gönlüm yokken gidince başınıza mutlaka bi kaza geliyo bak
bu iki oldu üçüncüyü bilemem :bounce:

oooooooo bu ne ya :silent: böyle işmi olur :silent: ben isocuğunu iyi bakarım :cat: merak etme sen :rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Geçen yıl Çarşamba akşamları da bir yerlerde buluşur çay içerdik, n'oldu herkese? Biz biraz muhabbet edelim diye Demir Gürsel ile saat 17:00 gibi buluşup Adnan Menderes civarlarında turlayacağız. Gezerken de bulabildiğimizi gruba eklemeyi düşünüyoruz. Katilmak isteyen olursa mekanımız belli değil, ama tüm mekanlar bizim. Arayın yeter.


......5 dk sonra:

Yukarıdaki mesajı yazarken dışarıda havanın birden döndüğünü fark edemedim, planımız muhtemelen yatar, heveslendirdiysem özür dilerim. Ama havanın güzel olduğu akşamlar geliyor, yapalım şu çay-kahve-sıkma muhabbetlerini eskisi gibi. Ne güzel vakit geçiriyorduk.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
napıon neree bakıoon kimden izin aldın:silent:

annesi bana emanet etti isoyuu...:p

kanka sen kimsin de isoyu sana emanet etmiş annesi:p

cumartesi pozantıya gidiyom anamlarla beraber pazar budayım ama anamlarda burda :pale:
hiç biyere gidemzezsiniz benim gönlüm yokken gidince başınıza mutlaka bi kaza geliyo bak
bu iki oldu üçüncüyü bilemem :bounce:


yaw kankaa sen istemiyon diye adamlar dizlerini kırıp evde mi oturacak bırak alasen yaw hem o başlarına gelenlerin senin gönlünle alakası yok tamamen kabiliyet meselesi:p

Geçen yıl Çarşamba akşamları da bir yerlerde buluşur çay içerdik, n'oldu herkese? Biz biraz muhabbet edelim diye Demir Gürsel ile saat 17:00 gibi buluşup Adnan Menderes civarlarında turlayacağız. Gezerken de bulabildiğimizi gruba eklemeyi düşünüyoruz. Katilmak isteyen olursa mekanımız belli değil, ama tüm mekanlar bizim. Arayın yeter.

vala abi ben gelmek isterdim ama dün akşam arkadaşın biri ön çamurlugumu elime verdi ışıklarda durmuşken geri manevra yapmaya çalıştı kendileri ne yapalım arkadaşımız diye ses de cıkartmadık :pale: canurluksuz da kostüm motora benzedi yaw (züürt tesellisi simileysi)

önemli not kimse kırmızı ışıkda beklerken geri manevra yapmasın buna benzer en az 10 kaza görmüşümdür

buqün tekim çıkamam.. Uğra dışarı çıktığında yanıma bi çayımı iç bende cd verim :p


bugün 11 gibi sizin oradan geçtim senin motoru da gördüm ama içerde seni göremeyince vaz geçtim neyse hallederiz bi ara dostum :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Geçen yıl Çarşamba akşamları da bir yerlerde buluşur çay içerdik, n'oldu herkese? Biz biraz muhabbet edelim diye Demir Gürsel ile saat 17:00 gibi buluşup Adnan Menderes civarlarında turlayacağız. Gezerken de bulabildiğimizi gruba eklemeyi düşünüyoruz. Katilmak isteyen olursa mekanımız belli değil, ama tüm mekanlar bizim. Arayın yeter.


......5 dk sonra:

Yukarıdaki mesajı yazarken dışarıda havanın birden döndüğünü fark edemedim, planımız muhtemelen yatar, heveslendirdiysem özür dilerim. Ama havanın güzel olduğu akşamlar geliyor, yapalım şu çay-kahve-sıkma muhabbetlerini eskisi gibi. Ne güzel vakit geçiriyorduk.

Bravo tebrik ediyorum sizleri, alkııış; gezmeye çıkmanıza 18 dakika kala mesaj atarsanız nasıl gelelim. Mancınık mı var bizde :silent:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
motorum olacaktıda motorcu görecektiniz....:pr:

nasıl motorcusunuz yaaa yağmur yağacak diye motora binmiosunuz:pr:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Geçen yıl Çarşamba akşamları da bir yerlerde buluşur çay içerdik, n'oldu herkese? Biz biraz muhabbet edelim diye Demir Gürsel ile saat 17:00 gibi buluşup Adnan Menderes civarlarında turlayacağız. Gezerken de bulabildiğimizi gruba eklemeyi düşünüyoruz. Katilmak isteyen olursa mekanımız belli değil, ama tüm mekanlar bizim. Arayın yeter.


......5 dk sonra:

Yukarıdaki mesajı yazarken dışarıda havanın birden döndüğünü fark edemedim, planımız muhtemelen yatar, heveslendirdiysem özür dilerim. Ama havanın güzel olduğu akşamlar geliyor, yapalım şu çay-kahve-sıkma muhabbetlerini eskisi gibi. Ne güzel vakit geçiriyorduk.

ben akşamları saat 19:30 gibi evde oluyorum, eğer gittiğiniz veya bulabileceğim yeri söylerseniz bundan sonra size katılabilirim. :queen:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Zafer Abi, Muzaffer Abi,

Biraz ani oldu, farkındayım, bizim de telefonda kararlaştırdığımız anlık bir buluşmaydı, eve gelip üzerimi değiştirirken sadece bir mesaj yazacak vaktim oldu, ama yine de duyurmak istedim. Zaten yağmur oyunu bozdu, biz yine de sözleştiğimiz için buluştuk, İso'nun mekanına kaçtık. O kadar da tatlı su motorcusu değilmişiz, usul usul gezdik yağmurda.

"Yağmur da tatlı sudur" diye atlayanlara selam ederim...

Bu eski buluşmaları başlatalım, ister sıkma-börek falan yemeye, ister yemekten sonra çay içmeye... Geçen yıl arkadaşların Adnan Menderes'te bir-iki çaycı mekanları vardı, ben de onları bulduğum yerde takılırdım. Bir de Çatalan köprüsünün oradaki sıkmacılarda buluşuluyordu herhalde. Maksat muhabbetse heryer olur bize. Saat 20:30 - 21:00'den sonra buluşalım, herkese uyar. Böylelikle Pazar günleri gezmek isteyenler de fikirlerini paylaşmış olur, program yapılır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst