Zafer Abi, Muzaffer Abi,
Biraz ani oldu, farkındayım, bizim de telefonda kararlaştırdığımız anlık bir buluşmaydı, eve gelip üzerimi değiştirirken sadece bir mesaj yazacak vaktim oldu, ama yine de duyurmak istedim. Zaten yağmur oyunu bozdu, biz yine de sözleştiğimiz için buluştuk, İso'nun mekanına kaçtık. O kadar da tatlı su motorcusu değilmişiz, usul usul gezdik yağmurda.
"Yağmur da tatlı sudur" diye atlayanlara selam ederim...
Bu eski buluşmaları başlatalım, ister sıkma-börek falan yemeye, ister yemekten sonra çay içmeye... Geçen yıl arkadaşların Adnan Menderes'te bir-iki çaycı mekanları vardı, ben de onları bulduğum yerde takılırdım. Bir de Çatalan köprüsünün oradaki sıkmacılarda buluşuluyordu herhalde. Maksat muhabbetse heryer olur bize. Saat 20:30 - 21:00'den sonra buluşalım, herkese uyar. Böylelikle Pazar günleri gezmek isteyenler de fikirlerini paylaşmış olur, program yapılır.