Selam Arakdaslar Iyi Gcler Ceyhan Gezisinde Sizler Gibi Değerli Kişiler Ile Tanıstıgım Için Cok Mutlu Oldum Demir Gürsel abim Senın Lede Fazla Ilgilenemedım Yanında Gelemedım Giderken Yanına Gelcektım Ama Sohbet Ediyordun Bozmak Istemedım Herkese Kazasız Belasız Iyi Günler Herkese Selam Motora Devammm...
Ceyhana geldik ne karşılama ne ağırlama vardı çok kırgınım![]()
serkanım asıl ben af dilerim.ortam kalabalık olduğundan herkes birbiriyle iki laf etme ilgilenme derdindeydi.aslında hepimiz birbirimizle yeterince ilgilenemediğimiz için birbirimizi affedelim:rendeer:
dediğin gibi motora devam:cat:
yapma mali biz elimizden gelini yaptık ama siz geçgeldiniz birdaha gel sana yemek ısmarlayım selamlar
kask var, mont var, eldiven var, yağ var, motor var, lastik vaaar :mrgreen:
seleeeciii sepetçiiiiiiiiiiiiiii gibi oldu
gel vatandaaaşŞşŞş :queen:
motoshop'ta herşey var :mrgreen:
axess'e peşin fiyatına ennn azzz 4 taksit :cherry:
alışveriş tutarına göre taksit artıo :mrgreen:
(@q sıkıntıdan napacaamı şaşırdım)
kardeşşşşş bana hem ucuz hem hesaplı lazım hem ucuz hem hesaplı var mııı:cherry:
kask var, mont var, eldiven var, yağ var, motor var, lastik vaaar :mrgreen:
seleeeciii sepetçiiiiiiiiiiiiiii gibi oldu
gel vatandaaaşŞşŞş :queen:
motoshop'ta herşey var :mrgreen:
axess'e peşin fiyatına ennn azzz 4 taksit :cherry:
alışveriş tutarına göre taksit artıo :mrgreen:
(@q sıkıntıdan napacaamı şaşırdım)
nan mali craysis i bitirdin mi looo![]()
bitti bitti.Bana godfather lazım varmı lan sende ?
yok ikitana güzel oyunum var ama benim pc yemedi ekran kartını bilmem ne destekli istiyormuş :silent:biri tomraider ve digeri prince of porsia tadında bir oyun ama zannedersem seninkide kaldırmazale:
sana hem ucuz hem hesaplı bişe var bizim burda:mrgreen:
olum bana godfather lazım.Cdsini buldum image ini almış şelepsizler..
Uğraştım uğraştım doğru programı bulamadım image dosyasını açmaya..
derken ??? :silent:???
bana yolla belkim ben bişeyler yaptırabilirim![]()