[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
bizlerle yola çıkan tüm arkadaşlarıma ve organizasyonda emeği geçen tüm motorculara teşekkür ederim, sağolun.tekeriniz düz bassın:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Arakdaslar Iyi Gcler Ceyhan Gezisinde Sizler Gibi Değerli Kişiler Ile Tanıstıgım Için Cok Mutlu Oldum Demir Gürselabim Senın Lede Fazla Ilgilenemedım Yanında Gelemedım Giderken Yanına Gelcektım Ama Sohbet Ediyordun Bozmak Istemedım Herkese Kazasız Belasız Iyi Günler Herkese Selam Motora Devammm...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Selam Arakdaslar Iyi Gcler Ceyhan Gezisinde Sizler Gibi Değerli Kişiler Ile Tanıstıgım Için Cok Mutlu Oldum Demir Gürsel abim Senın Lede Fazla Ilgilenemedım Yanında Gelemedım Giderken Yanına Gelcektım Ama Sohbet Ediyordun Bozmak Istemedım Herkese Kazasız Belasız Iyi Günler Herkese Selam Motora Devammm...

serkanım asıl ben af dilerim:).ortam kalabalık olduğundan herkes birbiriyle iki laf etme ilgilenme derdindeydi.aslında hepimiz birbirimizle yeterince ilgilenemediğimiz için birbirimizi affedelim:rendeer:
dediğin gibi motora devam:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam

serkanım asıl ben af dilerim:).ortam kalabalık olduğundan herkes birbiriyle iki laf etme ilgilenme derdindeydi.aslında hepimiz birbirimizle yeterince ilgilenemediğimiz için birbirimizi affedelim:rendeer:
dediğin gibi motora devam:cat:

senin varlığın yeter abii hepinizi cok sevdik arkadaslarımızda cok sevdiler iyi gclerrr
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
kask var, mont var, eldiven var, yağ var, motor var, lastik vaaar :mrgreen:

seleeeciii sepetçiiiiiiiiiiiiiii gibi oldu :p

gel vatandaaaşŞşŞş :queen:

motoshop'ta herşey var :mrgreen:

axess'e peşin fiyatına ennn azzz 4 taksit :cherry:

alışveriş tutarına göre taksit artıo :mrgreen:




(@q sıkıntıdan napacaamı şaşırdım :p )
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kask var, mont var, eldiven var, yağ var, motor var, lastik vaaar :mrgreen:

seleeeciii sepetçiiiiiiiiiiiiiii gibi oldu :p

gel vatandaaaşŞşŞş :queen:

motoshop'ta herşey var :mrgreen:

axess'e peşin fiyatına ennn azzz 4 taksit :cherry:

alışveriş tutarına göre taksit artıo :mrgreen:




(@q sıkıntıdan napacaamı şaşırdım :p )


kardeşşşşş bana hem ucuz hem hesaplı lazım hem ucuz hem hesaplı var mııı:cherry:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
kardeşşşşş bana hem ucuz hem hesaplı lazım hem ucuz hem hesaplı var mııı:cherry:

sana hem ucuz hem hesaplı bişe var bizim burda:mrgreen:

kask var, mont var, eldiven var, yağ var, motor var, lastik vaaar :mrgreen:

seleeeciii sepetçiiiiiiiiiiiiiii gibi oldu :p

gel vatandaaaşŞşŞş :queen:

motoshop'ta herşey var :mrgreen:

axess'e peşin fiyatına ennn azzz 4 taksit :cherry:

alışveriş tutarına göre taksit artıo :mrgreen:

(@q sıkıntıdan napacaamı şaşırdım :p )

peki sizde tporec marka kask varmı çok iyi sağlam olduğu hakkında duyum aldım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
72
Herkese herşeye ve tüm AdAna MT'ye çok çok çook teşekürler ceyhana geldiniğiniz için yolunuz açık olsun Allah kaza bela vermesin!....:rendeer:::thanks:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
cumartesi günü saat 13:00 de Adana Şampiyon Kokoreçin açılışı var.sahibi olan Burhan Kılıç Mersin Motor Klubü kurucularındandır.
Mersinden Motorlarla geleceğiz. Sizlerinde katılımını bekleriz.
Yer Turgut özalda...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bitti bitti.Bana godfather lazım varmı lan sende ?


yok ikitana güzel oyunum var ama benim pc yemedi ekran kartını bilmem ne destekli istiyormuş :silent:biri tomraider ve digeri prince of porsia tadında bir oyun ama zannedersem seninkide kaldırmaz:pale:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yok ikitana güzel oyunum var ama benim pc yemedi ekran kartını bilmem ne destekli istiyormuş :silent:biri tomraider ve digeri prince of porsia tadında bir oyun ama zannedersem seninkide kaldırmaz:pale:

olum bana godfather lazım.Cdsini buldum image ini almış şelepsizler..
Uğraştım uğraştım doğru programı bulamadım image dosyasını açmaya..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst