10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
mg0487nm3.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dediğim gibi açlıktan kurtulma zamanı ekmekler geliyor.

IMG_1645Small.jpg


açlıktan gözüm dönmüş bu balık sadece temizlendi. Pişirmeden yiyecektim elimden aldılar :p

IMG_1646Small.jpg


IMG_1648Small.jpg


Yıldırım’da geliyor. Benim makineye atladığı gibi köy bakkalından sigaraları kaptı geldi. Krize girmeden sigaralara kavuştuk

IMG_1649Small.jpg


IMG_1650Small.jpg


karınlar doyupta sigaralar içilince biraz manzara fotoğrafı çekilir artık

IMG_1654Small.jpg


IMG_1655Small.jpg


IMG_1656Small.jpg


IMG_1657Small.jpg


cüssesine bakıpta bir şey yemiyordur bu diye yanılmayın sakın sucukları çiğ ve kabuklarıyla götürüyor. İşte Onur namı PRO

IMG_1659Small.jpg


Bu fotoğrafın açıklamasını Ali abi yapacak

IMG_1663Small.jpg


Cemo lem tüm Türkiye tanıyor artık seni acıların veledi :p

IMG_1665Small.jpg


Bir ben yalnızım. Bir hüzün çöktü sahili anımsatan göletin kıyısına indiğimde. İki kaz mutlu mesut bahtiyar dolanıyor suyun üzerinde. Bir Şarkı geldi aklıma of dedim geceki rakı şimdi olacaktı ve yola çıkacak olmasaydık keşke
Bir benmiyim diye
Baktımki etrafıma
Hepsi doğuştan sarhoş
Benim gibi sevenler
Sevip sevilmeyenler

IMG_1666Small.jpg


Böylesi bir yerde ömür bitmez. Dağıtırsın kafayı. Bir sigara yakıp sigaramın dumanında resmini çizdim burada

IMG_1669Small.jpg


her ne kadar dağılsada aklım sende fikrim sende. Bulutlardan bakma bana

IMG_1670Small.jpg


IMG_1671Small.jpg


nereye gitsem peşimdeler bana nisbet yaparcasına. Kıskandım lem sizleri

IMG_1672Small.jpg


pat pat çalışan kayığın motor sesi aldı seni benden. Hayaller tükendi gerçek dünyaya dönme zamanı

IMG_1674Small.jpg


Kütahya’lı arkadaşlar yola çıkmadan toplu fotoğraflar. Biz sizleri çok sevdik. Dilerimki yolumuz bir yerlerde birgün yine kesişsin

IMG_1675Small.jpg


IMG_1676Small.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
arkadaşlar yolculukda gezide sizleri görmekte tanışmakta dönmekte herbiri ayrı birer mutluluk duygusu oluşturdu...dönüş yolunda biraz çile çekmiş olsakda gece saat2de evimize nihayet girebildik........fotoğraflarımın hepsini cengiz abiye gönderdim o bu akşam nasipse sayfalara ekler...benim pek vaktim yok 8de iş başı yapıcam o yüzden çıkmam gerekiyo...kütahya ekibine,ankara ekibine ve izmir ekibine herşey için teşekkürlerimi sunarım...Akşam ali abimizin verdiği ders ve sitedede yazacakları önemli noktalar sakın kaçırmayın derim ben....tüm yorumları okudum ve inanın çok mutlu oldum...herşey için herkese teşekkürlerimi tekrar tekrar sunuyorum...ahh bide alper abinin lastik patlamasaydı çok daha güzel olacaktı...videolarıda yarın müsait olursam göndericem.......

ali abiye özel :) abi endurocuları kurtarmak için dağa giden çinliyi unutma:) anladın sen abi :):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ali abiye özel :) abi endurocuları kurtarmak için dağa giden çinliyi unutma:) anladın sen abi :):)

alındım ama şimdi. Tamda senin çinliden bahsettiğim anda

İki gözümüz iki çeşme Kütahya’yı uğurladık

IMG_1677Small.jpg


IMG_1678Small.jpg


IMG_1679Small.jpg


bizlerde toparlanmaya başlarken son hatıra fotoğraflarımız çekiyoruz artık. Bu arada içimizden birilerinin enduro yapası geldi. Davut benim makineyi aldı Alper Cengiz ağabeyin makineyi Onur’da kendi makinesiyle çamura vurdular kendilerini. Kafalarına kasklarını takmadılar

IMG_1680Small.jpg


IMG_1681Small.jpg


IMG_1682Small.jpg


IMG_1684Small.jpg


IMG_1685Small.jpg


IMG_1686Small.jpg


IMG_1687Small.jpg


IMG_1688Small.jpg


telefon çaldı. Aksi bir durum var. Yardım isteniyor. Yıldırım ön çamurluğunu söküp direk peşlerinden. İşte küçük cc bir makinenin yapabildikleri. Japonlara Çin desteği

IMG_1689Small.jpg


XT660 ın ön çamurluğunun arka kısmı sökülerek yola devam edebiliyor, Kawasaki Tengai ön çamurluk sökülüyor. Bir süre sonrada traktöre doluşup hep birlikte gidiyoruz.

IMG_1690Small.jpg


IMG_1692Small.jpg


IMG_1693Small.jpg


IMG_1694Small.jpg


IMG_1695Small.jpg


IMG_1696Small.jpg


IMG_1697Small.jpg


IMG_1698Small.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
inşallah bi daha görüşürüz.çok zevk aldığım kısa bi kamptı.inşallah emokta görüşürüz.lastiğin sıkıntı yaratması kötü olmuş.geçmiş olsun .desenize traktör sefasını kaçırmışız.
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla süper olmuş , farklı şehirlerden biraraya gelip süper eğlenmişsiniz helal olsun
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cesur yürekler demek :)

eh hani kaplan avladığınız sahneler nerde?

evren bi müddet istanbuldayım. vaktin olursa bira içelim bi gün :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Traktör üzerinden doğa ve insan manzaraları :p

img1713smallru2.jpg


img1712smallgp3.jpg


img1705smallzp9.jpg


Bizim motorla geçtiğimiz yollar:

img1704smallua1.jpg


img1703smallul3.jpg


img1701smallqk6.jpg


cesur yürekler demek :)

eh hani kaplan avladığınız sahneler nerde?

Kaplanlar; çamur dolu yollarda yürüyemediklerinden, kafalarından aşağı şarıl şurul yağmurlar yağdığından, bu havada kamp olmaz diye düşündüklerinden, hafta sonu 600-700 km yol yapmak yerine evde ya da pastanede oturmak istediklerinden ortada yoktular. O yüzden avlayamadık :bounce:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diyorsun...

dur bakalım, daha ömrümüzde uzun bir hayat var..

artık orada alırım ifadeni, kaplan avcısı seni :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizden bir film daha filmi izlemek için üzerine tıkla



[MT Kütahya] Bizden sonraki çektikleri kareler

kahvaltıdan sonra biraz yol yapmak için erken ayrıldık.kamp bölgesinden....
Hedef Afyon Kalesine gitmekti....
y1pCp0PldxSNTrLo__rgJM2gFpapC8gXLZsj6dut0O5MQakkMB2vOBZwqpGn_Ka6ru4u8OtuL9pxtQ

y1pCp0PldxSNTqo0W2wXlyoMGooUq51i4bXPOiSvFzJ3lQ5mQK1uLofYVaFgiGnNgOj5rI0UUYh4HU

Afyon...
y1pCp0PldxSNTpC3hjwpSH1VczWb7Y7vTGM1JTbMlZdubn9jQsC2nPV7Uyfob-NAOW-j3536sRNNzE

y1pCp0PldxSNTrJTkBLAND5RjdGC7zHv6ogsigXrBHQwzdnw1MG-oZrCdBlYNloqdTibZFxOb24Pz0

mola yerlerinden görüntüler...
y1pCp0PldxSNTri3dk4uNxfkY1OerP-sk2c4TmkH7ZukUQIrpaoiuRLl9P3xDcXeo7Y8sbxgQNY0CA

y1pCp0PldxSNTpb3Iq8LL6TF6l25qK9HuIhIiRjEhxKssam9JTYAGmcdEe1UZjFZvV72ZxoO8vP-_I

y1pCp0PldxSNTqYqLIW65Y-KaUL1rGxECuE84yXBOcorhFHNYa1H426qPy0NWR87U5mU0fifk89mh8

y1pCp0PldxSNTrJ0U3wNMD7_TEJyTaoRI2fiv_Dhed8Y4xwuCYx8gzdJD3wc79A4XEYQyiVWNfgYZE

chopperı soktuk gene yolu izi olmayan yollara ah ah!!!!!!
(yollardan dolayı zincir koruma muhafazası dayanamadı ve çıktı yerinden.
çantanın oraya sıkıştırdığım zincir koruma muhafazasıyla... )

n720922281_842793_6782.jpg

peri bacalarının kopyası biryer.....
n720922281_842794_7557.jpg
y1pCp0PldxSNTq7bbsxraStPE6TG7erz4n92KD_0oqt3YMoKKFEEJd-PDP2JkPQ8RJ8xrz4gbdnnDA

y1pCp0PldxSNTr8gBbYrXTUcEOydMJ5jhBwgUH97pX4V3giNdC8Ag8eEXdc0d6FB0mCWNYK5IUuVsU

Alp macera peşinde ve olan oluyor.
y1pCp0PldxSNTp-B7QgJW42JucyRLrYymx2vQc_SlsJeNUXrqmSp7523FHjCYN10Zm4qOPJHNIDFaQ

Alpin ayağı kayıyor ve bağıra bağıra yuvalanıyor:cyclopsan
y1pCp0PldxSNToMEouq47JSqomkeTphzl7k7bpP-Z9JRPwc5h9dr1WqYbq5LKMDoUoKpk55G4qeea4

yaklaşık 10 metre topaç gibi yuvarlandıktan sonra ayağa kalkabildi.belini tututuyor:mrgreen:
y1pCp0PldxSNTqHOlp1golekyvAtkmKbmXpFDLL1-Ce-o7iPOWSgZBZW5qe-LN9tcfCJCIb7ecX4LQ

şirin bi köye girip, toz toprak içinde de olsak son bi çay sefası yaptık.....
y1pCp0PldxSNTohwPE0FrZ1z--GHx-Aek66SjM5qe_vig2PB3OICJQX5NdeIY3vWurh4b4UKJ4Xff8

ve bu köyden sonra akşam üzeri kütahyaya giriş yaptık.Toplamda 300 km civarı yapmış olduk...........
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada önümüz diyeceğime ömrümüz demişim

lakin düzeltmeye kalkınca düzeltemediğimi gördüm yazdıklarımı. bu konuya bir el atabilir misin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst