10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
harika bir gezi tebrikler.belliki çok eğlenmişsiniz.paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
50
tebrik ederim çok güzel gezi olmuş hayatımda gördüğüm engüzel gezi paylaşım için teşekkürler diğer fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrik ederim çok güzel gezi olmuş hayatımda gördüğüm engüzel gezi paylaşım için teşekkürler diğer fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum :)

bendeki fotoğraflar bitti Doktor ekleyecek Kütahya'nın elinde başka varmı bilmiyorum ve İzmir bekleniyor sabırsızlıkla
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla arkadaşlar.. geçen satayım dedim motosikleti.. eski bilgiler falan elime geçince baktım, not etmişim aldığım kilometreyi

gördümki alalı daha 700 km olmuş toplam yaptığım yol.. bir sene olacak neredeyse.. gelmek istemez miyim ben.. biraz vakit ayırıp tecrübe kazanmam lazım önce.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla arkadaşlar.. geçen satayım dedim motosikleti.. eski bilgiler falan elime geçince baktım, not etmişim aldığım kilometreyi

gördümki alalı daha 700 km olmuş toplam yaptığım yol.. bir sene olacak neredeyse.. gelmek istemez miyim ben.. biraz vakit ayırıp tecrübe kazanmam lazım önce.

bu 700 km ev 7.cad,7 cad ev arasında yapılmıştır kesin :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla arkadaşlar.. geçen satayım dedim motosikleti.. eski bilgiler falan elime geçince baktım, not etmişim aldığım kilometreyi

gördümki alalı daha 700 km olmuş toplam yaptığım yol.. bir sene olacak neredeyse.. gelmek istemez miyim ben.. biraz vakit ayırıp tecrübe kazanmam lazım önce.
hiç vakit ayırmamışsın sen. Tecrübe kazanabileğin uygun gezilere katıl en azından. Aramızda çok deneyimli Abilerimiz kardeşlerimiz arkadaşlarımızda oluyor onların bilgilerindende faydalanabilirsin :wiinkk:zaman ayırma kısmıda sana kalmış artık :cat:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
motorcuların bu buluşmasında hiç motorculuk, sürüş teknikleri hakkında konu açılmayacak mı, konuşulmayacak mı..... yoksa hep geyik mi yapacağız derken.saolsun Balabey06 yani Ali abimiz bilindik ama önemli konulara değindi. ateş başında hoş bir sohbet oldu...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yapımda ve yayında emeği geçen herkezi kutluyorum bence bu gezi anlatılmaz yaşanır denecek türden bir geziydi, yoluyla olsun mekan seçimiyle olsun eğlencesiyle olsun festivaller hariç bu kadar ilin bir arada olmasıyla olsun SÖZÜN BİTTİĞİ bir gezi oldu ve umarım devamı gelecektir katılan herkeze emeğinden dolayı MT İZMİRLİ olarak teşekkür ediyorum :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapımda ve yayında emeği geçen herkezi kutluyorum bence bu gezi anlatılmaz yaşanır denecek türden bir geziydi, yoluyla olsun mekan seçimiyle olsun eğlencesiyle olsun festivaller hariç bu kadar ilin bir arada olmasıyla olsun SÖZÜN BİTTİĞİ bir gezi oldu ve umarım devamı gelecektir katılan herkeze emeğinden dolayı MT İZMİRLİ olarak teşekkür ediyorum :rendeer:
sözlerine katılıyor bizlerde sizlerle olduğumuz için çok mutluluk duyuyoruz. Uzun zamandır bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Aslında daha yazacak anlatacak çok şey var ama aynı atmosferi buraya taşımak imkansız :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
95
Biz teşekkür ediyoruz sayın hocam iyi ki geldiniz.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
resimler çok süper motorcu abilerim:bounce:

bu gezilere katılmak için endurocu mu olmak gerekiyo ::crying::
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
resimler çok süper motorcu abilerim:bounce:

bu gezilere katılmak için endurocu mu olmak gerekiyo ::crying::

ister 125ybr ister çinli, 2 zamanlı veya 4 zamanlı,cruiser veya enduro amaç katılmaksa gruba.... katılman yeterlidir :cat:......
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
işallah geneneksel olur aynı tatları bizde yaşarız.

allah içinize sindirsin.:cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tüm olumsuzluklara rağmen bu yol yapılacak diyerek başladığımız nokta ALPER PALACE

YÜZÜNÜ sürekli gördüğümden çekmeye gerek görmediğim yol arkadaşım ER 5

İZMİRİN GURURU tüm gurubun kurtarıcısı yıldırım gibi YILDIRIM


YİNE DÜŞTÜK YOLLARA


kayıp raporu motorcular (0) sinekler ( on,yüz,milyon,bin)kelebekler (6)

bunun ne kaybettiğini bilmiyorum :queen:


keyif adamı ( angaralı :rendeer:)



sonunda tarihi buluşma :cat:




ve ömre bedel MANZARAMIZ :cat:






ağaçlarıda çok verimli ve taze :p




ve cumartesi gecesi ateşi :)

geceside çok güzel sakin sessiz :wiinkk:


cumartesi gecesi BİTTİ asıl şamata pazar günü gündüz kaçırmayın ÜZÜLÜRSÜNÜZ yarın akşam devamında görüşmek üzere İYİ GECELER teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
çok güzel olmuş. :) ybr'mi alabilseydim bende gelirdim yatmaya :) merak ediyom hadi gündüz neyse de gece yatınca napıyonuz :) ıssız kuş sesi bile olmyan yerlerde :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Ben böyle karizma bi poz görmedim vallahi yaa 10 numara :cat:


usak073yc9.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla bende çok yorgunum... Yarın atayım resimleri....

Ama bir iki şey eklemek istiyorum....

Bütün katılan herkese teşekkür ediyorum adıma....

Kamp yeri seçimi harikaydı.... Bayıldım.... Hafta sonu bir daha gidicez cengizle... :cherry:

Kütahya gurubunun şikayet ettiği horlamaların tam ortasındaydım ben.... Ufacık çadırda 3 kişi yattık..Ve ben ortada kedi gibi sessizce uyurken sağdan ve soldan gelen dozer seslerine rağmen çok mutlu uyudum ve kalktım....

Çıkarılacak bir ders var burda... Çok horlayan çok üşüyor...Sabah titriyorlardı.... Bu kişilerin isimlerini ileriki mesajlarda deşifre edicem...

Unutulmayacak bir olay da pronun sucukların bağırsaklarını soymadan yemesiydi... Enduroculuk buysa ben yokum abi... :cherry:

Bu geziden sonra tarzımı anladım.... Ya naked e devam... Ya da çopurcu olacam.... :p Enduro mu aman aman... :pr:

Hem izmirin çıkışında hemde geri dönüşünde lastiğim patlamasa tam süper olacaktı ama.....:p

Katılan herkese tekrar teşekkür ediyorum.... Çok keyifli bir camp tı... Daha anlatacak 1 milyon olay var... Biraz bekleyin..Toparlıyacam hepsini... :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
elimde belgeler var basarım resimlerini neden mutlu olduğunu herkez anlar :p aldık seni aramıza bir 2 bir 4 zamanlı ısınmadınmı :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst