10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
12 mi bizimkileri kim yuttu o zaman PRO nun çadırın yanında açılmış çukurdan 22 teneke boş çıktı :mrgreen: arkasından hurdacı dua lar ediyordu :p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Baştan sona harika bir etkinlik olmuş katılan ve fotoları paylaşan herkese teşekkürler:rendeer:
Şişme yatak operasyonu bayağı güldürdü beni:mrgreen: Türk'ün aklı işte, önce yap sonra ölç-biç-hesapla:mrgreen::p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün Ali abinin yanına uğradım. Cemo hala görünmüyormuş ortalarda. Biriniz kimseye çaktırmadan bir şey mi yaptı çocuğa :p dönerkende sesi soluğu kesilmişiti zaten :queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Güzel resimler teşekkür ederiz:rendeer:
Onur sidecase ve lastik yapmışsın hayırlı olsun.
Side caseler ne kadar mal oldu ?
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
bravo onur çok yakışmış traktör özellikle sana...
zate başka türlü giremessin o yollara :) hehehehe...
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
son alınan habere göre izmir grubundan uzun sacli alni acik birisi cemoya tel ve adres verip izmire gelmesini ve hayatini kurtarmak vede doğru yola iletmek icin elinden gelecek ne varsa yapacagini söyleyip vaatlerde bulunmus ve como en son asti de yani garajlarda görülmüs ailesi merak icinde lütfen kimse bu arkadas cemoyu ailesine teslim etsiiiiiiiiiiiiiiiin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
son alınan habere göre izmir grubundan uzun sacli alni acik birisi cemoya tel ve adres verip izmire gelmesini ve hayatini kurtarmak vede doğru yola iletmek icin elinden gelecek ne varsa yapacagini söyleyip vaatlerde bulunmus ve como en son asti de yani garajlarda görülmüs ailesi merak icinde lütfen kimse bu arkadas cemoyu ailesine teslim etsiiiiiiiiiiiiiiiin
Alper sen mi kaçırdın bizim Cemo'yu harp çıkar ona göre gelir alırız İzmir'den Cemo muzu söke söke :p:p:p:p:p :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Cemo kimdir:silent: Büyükoturaktaki köpekmiydi? kim kaçırdı? niye kaçırdı? meşhur mu edecekmiş? yoksa sucuk-pastırmamı yaptılar? please bilgi verin çabukkk:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cemo kimdir:silent: Büyükoturaktaki köpekmiydi? kim kaçırdı? niye kaçırdı? meşhur mu edecekmiş? yoksa sucuk-pastırmamı yaptılar? please bilgi verin çabukkk:cherry:
dur bea çocuğun bir köpek olmadığı kalmıştı onuda sen yaptın. sadece fotolara bakarsan anlamazsın tabi konuyu oku kardeşim oku fotoların altındai üstündeki açıklamalarıda oku :wiinkk: Cemo bir garip oğlan :queen::queen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
murti06 artcima oğlan diyemezsin bu bir uyaridiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir
cemoyu merak edenlere..................
IMG_1576Small-1.jpg

iste cemo bu... aslında motorla hic bir ilgisi olmayan hayatini yesilay derneğinin gönüllü bir ferdi olarak idame ettiren ve baskalarinin alkol denen illete daha fazla bulasmalarini önlemek icin üretilen alkolü tek basina götürmek isteyen hayatinin sonuna kadarda bunu siar edinen gercek bir halk kahramani olup hayali bir kez olsun grup!!!!!!!!!! yapmak olan bu zat.... en son hayalini kizilcihamamda kaybetmis olarak ....bir aksam benim mekana gelip yesilay icin mücadele ederken bana dönüp abi ne var ne yok diye sordu bende kendisine sabah gruba katilacam o yüzden burda yatmam gerekiyor diyince birden masayı devirerek ayaga kalkti sen benim abimsin bende geliyorum dedi .... bende icimden gülerek pekala ama üsürsün sıkı giyinmen gerekiyor diyince abi ben yaniyorum cikaracagim seyi niye giyeyim bende burda kalayim sabah sizle geleyim dedi ve ilk adimi (yanlis adim tabikine onu nelerin vede kimlerin beklediğinden haberi yoktu) böylece atti ve sabah erkenden yola ciktiğimizda cok mutluydu ve nereye gideceğimizi bilmiyordu ve kendisini bekleyen yurdumun vede özellikle izmir ve kütahyanin güzel insanlariniiiiiiiiiiiiiiiiiii (part I) devami sonraaaaaaaaaaa simdi biraz isim var
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Çok güzel bir gezi olmuş. İnşallah bir dahaki sefere Kütahya MT olarak
daha büyük bir grup olarak katılım yaparız. Paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
IMG_1506Small.jpg

sabah erken kalkacak ve bulusacaktık ama bir hata yapim atami dinledim ve geleceği genclere (cemo ve resimde görülen sicilya gözlüklü motorlu bisikleti olan murat kardesim oluyorlar) emanet ederek (saat 07,00 uyanip benide uyandirarak bulusma noktasina gideceğiz yani ki................)derkeeeeeeeeeeeeen ... hata yaptiğimi beni 08,00 de uyandirdiklarinda anladiiiiiiiiim. neyseki murtiye ulasip konustuktan sonra sivrihisarda bulusmaya karar verdik ve yola ciktik tabi cemo bunlardan habersiz bir an önce gruba katilmak ve hayatinin fantazisini yasamak icin sabirsizlaniyordu ve gideceğimiz mesafeden haberi yok gözlerini acmis ici icine sigmiyordu üzerine bir derimont giydirdik ve hareket ettik...sivrihisarda sekil 2-a da görüldügü gibi bulustuk bana bir ara abi cok kalabalik olcak galiba dediiiiiiiiii... bir yanlislik olmaz demi dedi... ne gibi dedim .... bu kadar kisiye yetecek malzeme varmi dedi... bende olmazmi bu grubun olusmasindaki slogan "HERKESİN SUCUĞU KENDİNE" baslığı altında toplandi fazlasıyla olur sen merak etme doyarsin dedim.......çok mutlu oldu abi sen benim her seyimsin diye tezahuratta bulundu ve cok ictendi ama ben icin icin ona aciyordum :queen::queen::queen: part 2 (devam edecek ve sonra afyonda olacagiiiiiiiiiiiiiz ) bekleyin
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
tam bu karede benim bir çift eldivenim bilinmez bir şekilde oturaktaki yastık altına girdi.nasıl oldu anlamadım valla.hatta bu yüzden 10 dakka eldiven aradım.allahtan koltuyk kaldırıp altına bakmak aklıma geldi.
şşşt hala soruyom o eldivenler oraya nasıl girdi.görüldüğü üzere ben koltukta oturmuş da değilim.
sağ üst köşedeki koltuk altından çıktıydı.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
procuğum olayı koparmışsınız,hayalimdeki geziyi yapmışsınız imrenmemek elde değil resimler manzaralar ve sizler süpersiniz,teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Türkiye biraz ufak bir ülke olsaydı, rahat rahat tüm şehirlerle ortak etkinlik yapabilirdik :cherry: Size biraz uzak kaldı mekan kusura bakmayın. Ama Ankara sonuçta ülkenin ortasında. Her şehirle ortak bir şeyler yapabiliriz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst