- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #161
uşak ile afyon arasında bi yer...yanılmıyorsam uşakı geçtikten sonra 40-50km mesafedeydi...afyona doğru giderken tabiii...büyükoturak kasabası var kasabaya bağlı dsi baraj gölü olarak geçiyor.........
aynen öyle, Uşak'ın doğusunda kalıyor.
















































