10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
afyon-büyükoturak-yağmur ve darbe

özdilek tesislerinden önce motorlu bisikletlileri gönderdik geriye kalan biz motorsikletlilerde 15-20 dakika sonra hareket ettik...(SÖYLEMEM GEREKEN BİR SEY DAHA VAR HANİ MURTİNİN BU FOTOLARININ BİR COGUNU CEMO MOTORUMDAN CEKTİ VE HEMDE MOTORA TERS BİNEREK :queen: KENDİSİNE TSK EDİYORUZ) dumlupınar rampalarina yaklastikca basimiza gelecekleri bulutlar haber veriyordu ufukta kara bulutlar vardi derken sağanak yagisin icinde bulduk kendimizi :pale:ve dumlupinar rampalarini inene kadar saganak yagista düzenli sürüsümüzü sürdürdük ve rampalari indiğimizde dehsete kapildik :cyclopsancünkü doktor civanim grupta bulunan astsubay emrahinda silahli gücünü arkasina alarak darbe yapmis ve tecrübeli öncü davut kardesimizle artçı olarak belirlediğimiz arasyası (muratı) gruptan atmis :)geriye kalan grup üyelerine ise yagmurun altinda iskence :bounce:ediyor halde bulduk tabi pro kardesim derhal olaya el koyarak yeni bir darbe ile doktor civanimi gözaltina aldı baslarinada murti06 yı vererek yola devam etmelerini sağladi bizde kendilerine zaten tek yol olan izmir istikametine doğru gelmelerini bizimde yolun üstünde kendilerini bekleyeceğimizi söyliyerek onlardan önce ayrıldık gerci cok az bir yolumuz kalmisti kampa 20-25 dakika kadar.... biz büyük oturaktaki barajin ayrim yolundaki benzinliğe geldik motorlarimizi güvenli bir yere cekip az sonra burda olacak olan ikinci grubu beklemeye basladik....
IMG_1532Small.jpg


IMG_1534Small.jpg

ancaaaak.....gelen giden yoktu.... pro döndü bana dediki abi bu doktor bunlari alip baska bir yere götürmesin olurmu olur dedi sacmalama pro adam kocaman doktor bu tek yol mecbur gelecekler ::23343::dedim ama yanildiğimi pro doktoru arayinca anladim doktor tekrar öncülügü almis ve grubu köylere yönlendirmisti uzun bir bekleme ve pro"nun yogun cabalari neticesinde dönmelerini ve bize katilmalirini sagladi...dedimki pro"ya bak procan!.. bu doktor denen adamla su astsubay emrah çok tehlikeliler gözlerini sakin bunlarin üzerinden ayirma basimiza is acmasinlar...dedikten sonra kamp yerine kalan 4 km ye hep birlikte hareket ettik
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Tüm fotoğraflar geldiğine göre bende yorum yapabilirim artık :p

Fotolar, çadırlar, motorlar, biralar, sucuklar her zamanki gibi şahane :p

Pro, telefondaki siz orda 3 ... ; biz burda 15 ... esprisi daha kulaklarımda :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
şşşt ben darbe marbe yapmadım ali ağabey.
benim motor en yavaşolduğundan davut kardeş e uyum sağlayamadık.yani o düzlükte giderken berabere gidiyorduk.yokuşta ise benle beraber tüm arka gurup kopuyordu.yani zorunlu olarak benim en öne geçip hız belirleyici olmam gerekti ki gurup düzenimiz dağılmasın.
grubun en son dağılmasındaki sebep bana adres söylenmemiş ve davut kardeşe tarif edilmesiydi ki biz köylere gitmiyorduk.köylülere emrah kardeşim yol soruyordu.
son olarak murtinin bize dahil olmasını nasıl oldu anlamamala beraber benim en arkaya düşmemin tek nedeni gruptaki 2 chopperliden yağmurda hangisi olduğunu kestirmediğim birinden (çünki şiddetli yağmur vardı arkadan ikisi de aynı gözüküyordu).bir adet nesne düştü.tabii ki ben bunun çok önemli bir şey olma ihtimalini hesap ederek durup 200 metre geri yürüdüm.ki harbiden düşen şey çok gereksiz bir paketti.bu da bize şunu gösterdi grup sürüşlerde arkadakini nesne düşmesiyle yanıltmamak adına yola çöp atmamalı.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Bir tane büyük çaplı ortak gezi yapalım da, kahkahalar ortak çıksın :cat:

ben bir daha senin aklına uyupta yola çıkmam :queen:bana adresi verin ben oraya gelirim :p yağmur,çamur,hırs,ihtiras,entrika,yağmur,dolu,kırağı, herşeyi bir gezide yaşadık TEKRARI NE ZAMAN :queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ben bir daha senin aklına uyupta yola çıkmam :queen:bana adresi verin ben oraya gelirim :p yağmur,çamur,hırs,ihtiras,entrika,yağmur,dolu,kırağı, herşeyi bir gezide yaşadık TEKRARI NE ZAMAN :queen:

yau biraz yakın olsak, gezilerimizin ve geyiklerimizin keyfine diyecek olmaz :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben resimleri koymaya başlayım mı ne dersiniz.?..... :p

10 dakikaya hazır....:)

Lastiğimizi onarmış geciken yolculuğumuza çıkmaya hazırlanıyoruz... Ve Tangainin asil duruşuyla siftahı yapalım....



Burda da bir başka asil duruş....



Yola çıktık...Enfes manzara eşliğinde birer sigara molası verdik....



Bu da benim kızım...... :rendeer::rendeer::rendeer:



Bu adam neye bakıyor dertli dertli?..... :p:p


O bakadursun ben biraz resimliyem....



Hala dertli dertli çekiyor sigarayı.... :cherry::cherry:


Bu iki alet kanka mı olmuşlar ne.... Naz yapıp küsmüşler sanırım....:queen::queen:






Motorla yolculuk demek çay ve sigara .... :queen::queen: Sayısını hatırlamıyom.... :queen::queen:


Malzemeler içecekler de tamam.....:bounce:








Kamp yerinde yağmur bizi bekliyormuş.....:p:p


Arada dolu da yağdı..... :)


Kurumak için ateş şart canıııım.....:p:p


Ama biraz fazlamı oldu ne?..... :queen::queen::queen:




Manzara süper...Yağmur göle çok güzel düşüyor.... :cat::cat:


Uzun lastik geçirme operasyonundan sonra çadır nihayet tamam.... :queen:


Bunlarda kütahya gurubu..... Bayağı bi çaba sarfettiler.... :queen::queen:


Kamp alanı.....




Bu Davut... Tangai nin kitlenen tekerleğini çamurdan kurtarmaya çalışıyor ama nafile...Söküyor çamurluğu.... :queen::queen:


Bu da kurtarma ekibinden ybasaran....


Sağlamken güzel duruyor beeee.... :queen::queen::queen::queen:



Birazdan cortlayacak.... :pr::pr::pr::pr:


Xt leri bozma çalışmalarım.... :queen::queen::queen::queen:


Traktörle safariye çıktık.....:queen::queen::queen:


Şşiiiii Ne gördünüz orda?...Herkes yana bakacak diye romorku devireceklerdi.... :queen::queen::queen:


Tangai yi sakinleştirmeye çalışıyoruz..... O kadar adam tutamadık.... :queen::queen::queen::queen:


Tangai nin sahibi.... :queen::queen::queen: Neden seviniyo acaba?..... :queen::queen::queen:




Bu adam kim?............ Kasksız bir mod olurmu yawwwww.... :queen::queen::queen:


Açılın tangai traktörle safari yapıcak...... :queen::queen:


Bu adamın kaskı yok galibanam..... :queen::queen::queen:


Bu da kurtarma ekibinin kn150 si...... :cat::cat:

http://
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Daha foto var...Uykum geldi...Ben yatar....Sonra yüklerim..... Daha hikaye anlatacam.... :p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
abi okuyamadım butun msjları hayırdır tangai'nin traktor sefasının nedeni ne bole:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu da benim kızım...... :rendeer::rendeer::rendeer:

Alper senin kıza benim delimavi tutulmuş. Allah'ın emri ile istiyoruz kızını oğlumuz delimavi'ye. Evlenip mesut bahtiyar olsunlar. Bizimde torunlarımız olur adını kawayama koyarız :queen::queen::queen:

delimavi
IMG_1333Small.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
verelim bari kızı ankara izmir arasında ilişkilerimiz sıkılaşsın ben babasıyla konuşayım :p benim topal oğlanada oradan bir kız bulursunuz artık yaşıda baya geçti dulda olsa olur çocukluda olsa olur :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Murti senin oğlan çok çelimsiz zayıf be.... :p Hem ne iş yapar ?.... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
verelim bari kızı ankara izmir arasında ilişkilerimiz sıkılaşsın ben babasıyla konuşayım :p benim topal oğlanada oradan bir kız bulursunuz artık yaşıda baya geçti dulda olsa olur çocukluda olsa olur :queen:

sen bir konuş babasıyla. Kız evi naza çekti sanırım biraz kendini :p

Murti senin oğlan çok çelimsiz zayıf be.... :p Hem ne iş yapar ?.... :p
sağlamdır ama babası sende gördün test ettin :wiinkk: ne iş olsa yapar ayrıca. Senin kızada çok iyi bakar gücü kuvvetide yerinde zayıf göründüğüne bakma :p:p:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ankaraya kız vermem abi..... :p:p Hele enduroysa hiç vermem.... :p Enduroya binince belim ağrıyor..... :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Ankaraya kız vermem abi..... :p:p Hele enduroysa hiç vermem.... :p Enduroya binince belim ağrıyor..... :queen::queen:

sen en iyisi KOLA iç sana diğerleri dokunuyor :queen:

geziden arta kalan resimler ve ardından KURTARMA OPERASYONU RESİMLERİ
dönüşten bir kaç kare


gelirken birileri dönerken birileri arkamızdan ÜFLEDİMİ ne oldu anlamadık :silent:



KURTARMA OPERASYONU :p
a takımı görev hazırlığında :cat:


belirlenen bölgeye ulaşıldı inceleme başladı

operasyon şefimiz çevreyi inceliyor :wiinkk:

itfaiye müdürümüz operasyon şefimizle güvenlik konusunu görüşüyor :mrgreen:

ve TENGAİ indirme bindirme operasyonu başarılı bir şekilde gerçekleşiyor :cat:

resimlerin yolda olan bölümü alper tarafından yüklenecektir :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Da şimdi yükleyemem.... Yeni geldim uykum var.... :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yau sizin için tam macera oldu valla bu gezi. Biraz canımız sıkılsa da umarım neşenizden çok fazla bir şey kaybetmemişsinizdir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tengai yuvasına kavuştu mu sonunda hadi hayırlısı. Dönüştede sanırım Yıldırım'ın lastiği patlamış. Nazr döktürün abi siz :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst