10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
cengiz abi hayırdır yaa yine kapak patlattı demişsin??? pazar dükkana çağırdılar ondan gelemedim bu arada kusura kalma abi....

tengai yuvasına kavuştu mu sonunda hadi hayırlısı. Dönüştede sanırım Yıldırım'ın lastiği patlamış. Nazr döktürün abi siz :rendeer:

abi benim lastik patlamadı dönüşte alper abinin patladı yine :( abi bu arada ufak bi hatavar... nazar döktürülmez kurşun döktürürlür :) saygılar.....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cengiz abi hayırdır yaa yine kapak patlattı demişsin??? pazar dükkana çağırdılar ondan gelemedim bu arada kusura kalma abi....



abi benim lastik patlamadı dönüşte alper abinin patladı yine :( abi bu arada ufak bi hatavar... nazar döktürülmez kurşun döktürürlür :) saygılar.....
pardon kurşun işte. Neyse anladınız siz onu :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kampım geldi :p İzmir MT başka ortak yer bulsanıza :wiinkk: Özledim sizi :p

Bizde takıntı oluyor.... Ertesi hafta tekrar gidiyoz.... Yok abi kamp mamp... :queen::queen::queen::queen: Hem kampta belim ağrıyor benim.... :queen::queen::queen:

Artık sahil kampı yapmak zamanı..Gelin bu taraflara hele bi..... :cat::cat::cat: Buralarda biyerlerde yaparız....:cat::cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bizde takıntı oluyor.... Ertesi hafta tekrar gidiyoz.... Yok abi kamp mamp... :queen::queen::queen::queen: Hem kampta belim ağrıyor benim.... :queen::queen::queen:

Artık sahil kampı yapmak zamanı..Gelin bu taraflara hele bi..... :cat::cat::cat: Buralarda biyerlerde yaparız....:cat::cat:

yıllık izin almak lazım bizim oraya gelmemiz için :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ne yapayım işe daha yeni başladım hemen yıllık izin mi isteyeyim :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hadi ama ayarlayın yeni birşeyler harita üzerinde çalışın bir çember çizin ortak nokta belirleyin ( mesela van gölü kenarında toplanalım :queen:)
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
kütahya sessiiiiizzzzzzzzzzzzzzzz..... hadi bakalım nerede buluşcaz??? da benim 14haziran cumartesiye kadar boş dünüm yok madanselef malesef :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ilk maaş tan bir sucuk kokusu alıyorum :queen: alper bir ankara yapsakmı acaba AYBAŞINDA hem dostları görürüz :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
heyo gelin gelin.bekleriz.dönüşte izmire kadar gelir sizi yolcu ederiz.
atamız ne demiş ordular ilk hedefiniz akdeniz ileriii.
Olm sen uçmuşun...... :queen::queen::queen::queen::queen: Burası EGE....:queen::queen::queen:

Akdeniz daha yukarılarda biyerlerde olması lazım .... :queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst