10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
prometheus organizasyon yaparsa böyle yapar :p bizde sadece katılırız devamını yakında bekleyin PRO PRODUKSİYON :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Türkiye biraz ufak bir ülke olsaydı, rahat rahat tüm şehirlerle ortak etkinlik yapabilirdik :cherry: Size biraz uzak kaldı mekan kusura bakmayın. Ama Ankara sonuçta ülkenin ortasında. Her şehirle ortak bir şeyler yapabiliriz :)

Hadi Pazarada Yuvacığa gelin o zaman...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
son alınan habere göre izmir grubundan uzun sacli alni acik birisi cemoya tel ve adres verip izmire gelmesini ve hayatini kurtarmak vede doğru yola iletmek icin elinden gelecek ne varsa yapacagini söyleyip vaatlerde bulunmus ve como en son asti de yani garajlarda görülmüs ailesi merak icinde lütfen kimse bu arkadas cemoyu ailesine teslim etsiiiiiiiiiiiiiiiin

vALLA BEN KİMSEYE UMUT VERMEDİM..... :queen::queen:

Ama cazibelere dayanamadıysa bilmem... 3 gün geçmiş ama hala görmedim...Acaba başka birimi ayarttı.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Harika ve eğlenceli bir gezi olmuş ellerinize ve emeklerinize sağlık. Ha bu arada gezi demişken 22. Hazirana azkaldı hepiniz geleceksiniz dimi...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
IMG_1506Small.jpg

sabah erken kalkacak ve bulusacaktık ama bir hata yapim atami dinledim ve geleceği genclere (cemo ve resimde görülen sicilya gözlüklü motorlu bisikleti olan murat kardesim oluyorlar) emanet ederek (saat 07,00 uyanip benide uyandirarak bulusma noktasina gideceğiz yani ki................)derkeeeeeeeeeeeeen ... hata yaptiğimi beni 08,00 de uyandirdiklarinda anladiiiiiiiiim. neyseki murtiye ulasip konustuktan sonra sivrihisarda bulusmaya karar verdik ve yola ciktik tabi cemo bunlardan habersiz bir an önce gruba katilmak ve hayatinin fantazisini yasamak icin sabirsizlaniyordu ve gideceğimiz mesafeden haberi yok gözlerini acmis ici icine sigmiyordu üzerine bir derimont giydirdik ve hareket ettik...sivrihisarda sekil 2-a da görüldügü gibi bulustuk bana bir ara abi cok kalabalik olcak galiba dediiiiiiiiii... bir yanlislik olmaz demi dedi... ne gibi dedim .... bu kadar kisiye yetecek malzeme varmi dedi... bende olmazmi bu grubun olusmasindaki slogan "HERKESİN SUCUĞU KENDİNE" baslığı altında toplandi fazlasıyla olur sen merak etme doyarsin dedim.......çok mutlu oldu abi sen benim her seyimsin diye tezahuratta bulundu ve cok ictendi ama ben icin icin ona aciyordum :queen::queen::queen: part 2 (devam edecek ve sonra afyonda olacagiiiiiiiiiiiiiz ) bekleyin
Abi hani part 3 nerde kaldı :silent: herkes merak ediyor Cemo'yu :queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
prometheus organizasyon yaparsa böyle yapar :p bizde sadece katılırız devamını yakında bekleyin PRO PRODUKSİYON :queen:

Bu gezi sadece Pro'nun organizasyonu değil. Mekan seçimimizi yapan balabey, yani Ali Abi'dir. Teşekkürlerimi iletiyorum ona buradan da :cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
afyon

Image00012.jpg

afyonu motorlu bisikletliler ile birlikte gecmek gibi bir hataya daha düsmüstük ve ben öncü pro kardesim artci olarak hareket ettik 7 makina ve kahraman motor artçım cemo ile birlikte.... bir ara aynadan kestiğimde iki motorlu bisikletin farsız teker döndürdükleri dikkatimi cekti bunlardan biri müthiş mz sahibi davut kardesim diğeri ise doktor civanim kendilerini uyardik pro ile birlikte ve hareket ettik ......... ama hala yanmıyordu daha sonra öğrendikki davutunki arızalı doktor civanimin ise tek kurumuna borcundan ötürü kesikmis neyseeeee .... özdilek tesislerine geldik gerekli yiyecek ve icecekler icin... o sira ben,pro,doktor civanim,ve murti alisveris icin iceri girdik alıncaklar coktu :) bunun icin de kalabalik girdik tabiki ama allah icin pro hepimizin iki günlük ihtiyaci icin müthis bir alisveris yapti neler yoktuki 5 ekmek sonra beni kirmadi ve bunu yediye cikardi, 6 bira aldı ama procum cok vijdanlı israrlar neticesinde doktor civanimada en kralindan 1 lt lik bira daha ilave etti....kisi basi 225 gr sucuk, kisi basi yine 2 domates ve bir hiyar 25. gr peynir ....sonra bana döndü abi yeter değilmi dedi ne diyorsun procum dedim :)biz kurtulus savasini tahin ekmekle kazandık sen birde 2.5 lt lik coca cola al baride misafirlere mahcup olmayalim dedik oda beni kirmayip onu bile ilave etti ama yinede çok para tuttu söylemesi ayip 99 ytl (yalnizdoksandokuzytl) :) ben agamiza caktirmadan tabiki bir 100 cl ve 35 cl lik ata ickisini aldim (pro cemoyu hic dikkate almamisti çünküm:) tabiki bunu gören doktor civanimda bir kiyak yapip 200 gr tuzlu fistik aldı gönlü bol cocuk bizim doktor allah var yani:) büyük bir gururla ve elimizde iki posetle özdilek carsini terkettik ve motorlarin yanina geldigimizde afyondan iki motorcu arkadasinda ilgilerini cektiğimizi gördük tanistik ve yola birlikte devam edebileceğimizi söyliyerek(TABİ BU CEMONUN TADİNİ KACİRMİS SEKİL 2- B DE GÖRÜLDÜGÜ GİBİ ÜST RESİM KARA KARA DÜSÜNDÜRÜYORDU SAYI GİTTİKCE ARTIYOR ARTIK BANADA GÜVENMİYORDU) onlarinda kubulu ile birinci grup öncü ben artçı pro ikinci grup öncü murti artcı diğer sicilyali murat sekliyle hareket ettik beklerseniz sayet buyuk oturaga geldiğimizde öncü artcı isimleri ne sekli almisti birlikte göreceğiz...............part 3 >DEVAM EDECEEEEEEEEEEEK TABİ RAYTİNG ALMAZSA YAYİNDAN KALDİRİLACAK :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mutlu musun doktor adın geçmeye başladı artık :p
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
ali abi hadi ama yaa zar zor giriyorum zaten internete :) her geldiğimde bi resim bi yazımı okıcaaammmm :p merakla bekliyorum ali abi...eline koluna sağlık bu arada....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resim sıram geldimi..... Bu gün de atamıycam...Yarına atarım bendekileri.....

Ayrıca yorumlarımı da yarın eklerim....:cat:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
nerede açacaksın topici? herşeyden önce topic değil konu...nerede açacaksın mesela yaptığın bi geziyimi anlatacaksın? öyleyse gir sayfalardan birine mesela şuraya
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/
ondan sonra sol üstte yeni konu aç diye bi yazı var oraya tıkla ondan sonra başığını yaz alt tarfa içeriğini yaz resimlerini at tamamdır...başlka bi soru???
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Gıpta etmemek elde değil fotograflara ve kampınıza.Benim daha bir çadırım bile yok :pale:B arada gitiiğiniz yer tam olarak nerde?Nereye yakın?
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
uşak ile afyon arasında bi yer...yanılmıyorsam uşakı geçtikten sonra 40-50km mesafedeydi...afyona doğru giderken tabiii...büyükoturak kasabası var kasabaya bağlı dsi baraj gölü olarak geçiyor.........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst