- Katılım
- 23 Şub 2008
- Mesajlar
- 575
Ben böyle karizma bi poz görmedim vallahi yaa 10 numara :cat:
![]()
olum alp köroglunun torunu bilmiyonmu.bu daglar bizimdi diyo bu pozda:queen::queen::queen:
Ben böyle karizma bi poz görmedim vallahi yaa 10 numara :cat:
![]()
Toplu fotoğraf yüklemek bence sakıncalı olabilir.....:queen::queen::queen: :queen:HAYDİN ARKADAŞLAR SAYFA ATLATIN 6 OLSUN
BEN ANKARA GRUBUNUN VE GENEL ORTAMIN BAYA TOPLU FOTOĞRAFLARIN I EKLEYECEĞİM.ahanda caps lock açık kalmış:bana ne düzeltmiyorum.r:
168 foto var.en az 150 sini ekleyecem.
artik diyorum yazmaya baslasammiki................
ankara 7 + (grup arayan cemo ile 8) afyonda bize 60 km eslik eden değerli candostlar + 2 bunlara ilaveten kütahyadan bize katilan + 3 ve grup sürüsünün en yeni taktiğini gelistirip dünyada bir ilki gerceklestirip ama bizden bu tekniği saklayan ve öğretmeyen ve motosiklet tarihinde bir ilki gerceklestiren izmirli dostlarimiz +4 (bu uzun yol grup sürüsüne biraz yer ayiracagiz ilerde) ve gölün isletmesi recep türkmen bey ve yardimcisi + birisinin izniyle geleceğin çoban köpeği kontes + gece saat 24 gibi cemo kardesimizi evine götürmek isteyen köylü vatandas (tabi buna ben engel oldum cemonun bozulmasina ragmen ama o benim bitanemdi ve gelecekte bize lazimdı tabi bunu cemo ilerde anlayacakve daha ismini sayamadiğim tüm dostlar ........... hakkinda yazı yazmamı istemeyen biri var ise sayet beni uyarmasi icin son 5 saat daha sonra darilma yok karısmam .............. bekleyin herkesin ipliğini ortaya cikaracam........... herkes ne dedi ne yapti ise iyi düsünsüüüüüüün ....
son fotolar hakkında yorum yok mu?
















Çadırdan çıkarken nerde benim biralarım diye bağıran sen değilmiydin procan.... Sabah bira ile kahvaltı edip sucukları bağırsağıyla yiyen bir tek seni biliyom ben.,... :queen:
çavuşuma bir kadeh doldurun.rakıyı sever ben içmiyorum:adımız alkolik moda çıkacak :cherry:
hayır o 12 birayı 2 günde nası bitirdin anlamadık....:wiinkk::bounce::queen:adımız alkolik moda çıkacak :cherry: