10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Ben böyle karizma bi poz görmedim vallahi yaa 10 numara :cat:


usak073yc9.jpg


olum alp köroglunun torunu bilmiyonmu.bu daglar bizimdi diyo bu pozda:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Lam oğlum baksana...Davut bile montla kalkmış..... Ben tişort la yattım ... Dondunuz lem..... Gece uyanıp çişe giden donarak geliyordu... :queen:

Kansız bunlar...Pekmez yiyin de kan yapsın... :queen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
HAYDİN ARKADAŞLAR SAYFA ATLATIN 6 OLSUN
BEN ANKARA GRUBUNUN VE GENEL ORTAMIN BAYA TOPLU FOTOĞRAFLARIN I EKLEYECEĞİM.ahanda caps lock açık kalmış:bana ne düzeltmiyorum.:pr:
168 foto var.en az 150 sini ekleyecem.
----------
bu sayfaya başkası foto koymasın
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
HAYDİN ARKADAŞLAR SAYFA ATLATIN 6 OLSUN
BEN ANKARA GRUBUNUN VE GENEL ORTAMIN BAYA TOPLU FOTOĞRAFLARIN I EKLEYECEĞİM.ahanda caps lock açık kalmış:bana ne düzeltmiyorum.:pr:
168 foto var.en az 150 sini ekleyecem.
Toplu fotoğraf yüklemek bence sakıncalı olabilir.....:queen::queen::queen: :queen:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
gezi öncesi akşamdan hazırlanınca sorun kalmaz
Image00001.jpg

ilk buluşma yeri
Image00002.jpg

Image00003.jpg

haydin alışverişe:
Image00012.jpg

afyondan bizle yolda arkadaşlık etmek isteyen ve yağmurdan dolayı erken dönen arkadaşlar:
Image00014.jpg

ben acıktım bekleyemem sucuğu mucuğu domatese abanak gardaş:
Image00021.jpg

yemek masasıın en derli hali ve doğaya ilk uyum anları:
Image00022.jpg

köz oldu hadi sucuklar pişsin:
Image00023.jpg

ilk sucuk
Image00025.jpg

50 yıllığına göl kiralayan abimiz recep
Image00027.jpg

çeşitli kareler:
Image00028.jpg

Image00031.jpg

bu adamlar nereye bakıyor(ödüllü yarışma,ödül bir sonrakiye gezi hakkı)özllikle resmi koymuyorum bakalım dikkat çekip te bakmaya açan olcak mı?haydi meraktan çatlayın
http://i297.photobucket.com/albums/mm227/bart1969/bart1/Image00030.jpg
üç silahşörler:
Image00032.jpg

iki silahşörler:
Image00033.jpg

Image00034.jpg

ali abi dur sen de gir fotoya:
Image00035.jpg

ben bu fotoda nerdeyim:
Image00036.jpg

hev hev desem banada sucuk verirmi bu abi
Image00037.jpg

domatesin çoğunu kim yedi?
Image00038.jpg

eyvah gemi kalktı:
Image00039.jpg

balıklar burda çoğalıyr:
Image00040.jpg

izmirli arkadaş en sağda diğer fotolarda gözükmediğinden belirteyim dedim.abisi ustaymış uşakta haberiniz olsun
Image00041.jpg

ya orda sanki düşen biri var:
Image00042.jpg

anlamadığım bdüştüğü anda sağlam olan sinyal kapağı sonradan nasıl kırıldı emrah bak delil sana senin sinyali köpek ısırrarak kırdı.sen düştüğün anda yerinde duruyor:
Image00043.jpg

şşşşt çok şişirmeyin ya patlıyacak
Image00044.jpg

ben içme başlıyorum şerefinize:
Image00045.jpg

ya şurdan büyük bardakta duble rakı koyuverin çavuşum içme sever(recep abinin lafı)
çavuş:yarasın gardaşlar(sünger hesabı 30 sn de kafaya dikiveriyor duble rakıyı:
Image00046.jpg

şşt bu motor çadırı accık ufak,keselim de büyüsün ya ,yoksa yağmurda ıslancaz:
Image00047.jpg

kesin kararlıyız bu çadırdan branda yapcaz tepemize:
Image00048.jpg

durun şöle gherelim:
Image00049.jpg

ha gayret olacak:
Image00050.jpg

abi ha gayret gerin:
Image00051.jpg

ahanda ooldu keme gerek kalmadı(acaba kesseydik nasıl olurdu:
Image00052.jpg

murti06 nın bozuk baltası,diğer tarafta kör testere var(çok kafa kopartmıştır)
Image00053.jpg

şşt bakın sucuk böyle soyulur bilmeyenler öğrenin:
Image00054.jpg

abi basammmı hızlı tutuşsun:
Image00055.jpg

kaçııııın yangın çıktı(alo itfaiye yetiş yanıyozz(başlığı beğenmeyenler görün cesareti biz ateşlerle boğuştuk)
Image00056.jpg

lan olum şişirmeyin patlatcanız dedik.ahan da çadıra girmiyor:
acaba accık indirsek kapıdan sığar mı?
Image00057.jpg

Image00058.jpg

itele len girmiyor:
Image00059.jpg

ha gayret:
Image00060.jpg

bastırrrrr:
Image00061.jpg

ucu girdi gerisi kolay:
Image00062.jpg

hele şükür şişme yatak operasyonu bitti:
Image00064.jpg

ya bir arkadaşımız süper yaratıcı aküsü her ne kadar motordan bağımsız çalışsa da işlevi süperr çadır ve ortam aydınlatmada:
Image00065.jpg

Image00066.jpg

hava kararıyor alevler göğe yükseliyordu.bizler söndürmek için hala uğraşıyorduk:
Image00067.jpg

beni yak kendini yak herşeyi yak (hehe yaktım len büyük otturağı)
Image00069.jpg

yav ağpaçta sucuk yetişirmi demeyin oluyor işte:
Image00074.jpg

ağaç sucuktan sonra ekmek de verdi:
Image00076.jpg

yangın olur biz yangına gideriz:
Image00078.jpg

Image00079.jpg

çadırımızla dalga geçmeyin.ne gerek var yağmurluğa 10 cm kareye 15 adam sığarız biz:
Image00082.jpg

ateş yüzümü nasıl gösterdi:
Image00083.jpg

üff lan alevler göğü kapladı:
Image00084.jpg

heyo varmı bizden keyiflisi:
Image00087.jpg

ateş başında toplu pozlar:
Image00088.jpg

Image00089.jpg

Image00090.jpg

adam aşmış ya tüm evi kampa taşımış.cemo bir müdedet uzaktan aha tek artcı ben değilim.yaşasın bir artcı daha geldi diye çığlık atsada o şey arkadaşımızın evinin oturma odası takımıydı.sahi o motora onlar nasıl sığdı?
Image00096.jpg

Image00097.jpg

len bu ybr ye neden çamurluk koyarlar ki?ahan da bir ton çamur toplamış:
Image00098.jpg

sinyalin kapağı nerde.ben düşünce sağlamdı lan bu.kim bastı bunun üstüne:
Image00099.jpg

haydin dağılmadan son poz
Image00102.jpg

gidiyoz biz bir dahakine görüşek(kütahyayı uğurluyoruz)
Image00103.jpg

şşt koyunlara bak çobandan istesek tekini vermez mi?
Image00104.jpg

haydin traktör gezisi var
Image00105.jpg

benim ayağım seninkinden böyük
Image00106.jpg

baş köşe benim
Image00107.jpg

abi ben ilk defa motura biniyom.hızlı getmez değilmi.sarsarsa korkarım:
Image00108.jpg

kameraya toz mu kaçmış
Image00110.jpg

öff be ne zevkliymiş
Image00112.jpg

moturda cigara serbest mi?
Image00113.jpg

gene artcı sayılırmıyım ben
Image00114.jpg

korkuyorum kaptan accık yavaş git
Image00116.jpg

hele şükür alıştım:
Image00120.jpg

yok yok harbi zevkliymiş
Image00123.jpg

beni motorun kellesine attınız ya alacanız olsun
Image00125.jpg

ya galiba yokuş çok dik
Image00142.jpg

bakın ayakta gidebiliyorum hem de tutunmadan:
Image00143.jpg

su göründüüü:
Image00144.jpg

heyt yavrum biz böle çukurlardan atlarık be
Image00146.jpg

rampayı hazırlayın
Image00147.jpg

lan olum öle değil tek tekerden çıkmaz o oraya:
Image00153.jpg

itiiin
Image00154.jpg

çekiyoruz:
Image00155.jpg

tamamdır operasyon başarılı:
Image00156.jpg

ben de bir kere dokunabilirmiyim_
Image00157.jpg

abi bunun içinde ne var merak ettim ben sökme başlıyorum:
ya ne inatcı kapak bu
Image00159.jpg

bağırsaklar burda mı?
Image00161.jpg

şşt bu kablo yutmuş:
Image00162.jpg

şşt şu taşı alırsak böbrekler temizlenir:
Image00164.jpg

ahan da dönüş yolundayız.çay da ne güzel ya:
Image00165.jpg

ben hala açım ya,bir lokma ekmek kopartsam ayıp olurmu?
Image00166.jpg
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
artik diyorum yazmaya baslasammiki................
ankara 7 + (grup arayan cemo ile 8) afyonda bize 60 km eslik eden değerli candostlar + 2 bunlara ilaveten kütahyadan bize katilan + 3 ve grup sürüsünün en yeni taktiğini gelistirip dünyada bir ilki gerceklestirip ama bizden bu tekniği saklayan ve öğretmeyen ve motosiklet tarihinde bir ilki gerceklestiren izmirli dostlarimiz +4 (bu uzun yol grup sürüsüne biraz yer ayiracagiz ilerde) ve gölün isletmesi recep türkmen bey ve yardimcisi + birisinin izniyle geleceğin çoban köpeği kontes + gece saat 24 gibi cemo kardesimizi evine götürmek isteyen köylü vatandas (tabi buna ben engel oldum cemonun bozulmasina ragmen ama o benim bitanemdi ve gelecekte bize lazimdı tabi bunu cemo ilerde anlayacak :) ve daha ismini sayamadiğim tüm dostlar ........... hakkinda yazı yazmamı istemeyen biri var ise sayet beni uyarmasi icin son 5 saat daha sonra darilma yok karısmam .............. bekleyin herkesin ipliğini ortaya cikaracam........... herkes ne dedi ne yapti ise iyi düsünsüüüüüüün ....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artik diyorum yazmaya baslasammiki................
ankara 7 + (grup arayan cemo ile 8) afyonda bize 60 km eslik eden değerli candostlar + 2 bunlara ilaveten kütahyadan bize katilan + 3 ve grup sürüsünün en yeni taktiğini gelistirip dünyada bir ilki gerceklestirip ama bizden bu tekniği saklayan ve öğretmeyen ve motosiklet tarihinde bir ilki gerceklestiren izmirli dostlarimiz +4 (bu uzun yol grup sürüsüne biraz yer ayiracagiz ilerde) ve gölün isletmesi recep türkmen bey ve yardimcisi + birisinin izniyle geleceğin çoban köpeği kontes + gece saat 24 gibi cemo kardesimizi evine götürmek isteyen köylü vatandas (tabi buna ben engel oldum cemonun bozulmasina ragmen ama o benim bitanemdi ve gelecekte bize lazimdı tabi bunu cemo ilerde anlayacak :) ve daha ismini sayamadiğim tüm dostlar ........... hakkinda yazı yazmamı istemeyen biri var ise sayet beni uyarmasi icin son 5 saat daha sonra darilma yok karısmam .............. bekleyin herkesin ipliğini ortaya cikaracam........... herkes ne dedi ne yapti ise iyi düsünsüüüüüüün ....

bence mahsuru yok. Şeffaflıktan yanayım ama transparan giymem :p:p:p
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
hatirlatmak istediğim bir sey var dostlar....
yazacaklarim önemli geldi bana ve sizlerle bu düsüncelerimi paylasmak vede bu basliği kim atti ise tebrik etmek istiyoruuuuuum.
niyemi ? EL-CEVAB ;;;;;;;;;!!!!!!!!!
büyük oturak beldesindeki bu barajı sizlere öneren bendim tabi bunu yaparken bir cok seyi hesaba katmamistim...neyimi ??? mesafeyi (314 km) Hava durumunu (sonradan baktiğimda meteoroloji bülteninde kapalı ve sağnak yagis ve düsük ısı görünüyordu) bunlari hesaba katmayan ben!!!! anneler gününüde katmamisti tabikine.... daha bir cok seyler vardı olumsuz olan... bunun üzerine murti kardesimi arayip bunlari hatirlattim 15 gün erteleyelim isterseniz dedim bir konusalim aramizda abi dedi ve beni aradıgında gayet sert bir ifade ile :) abi sen bize gideceğimiz yerin koordinatlarini ver biz gideceğiz sen gelmiyebilirsin dedi:) bu cevabi inanin beklemiyordum...ama karar aralarinda böyle cikmisti ve gitmekten baska care yoktu.... ve gidis dönüs süresince bu olumsuzlukları kendi dünyamda gizli gizili yasadim ama tüm bu zorluklara ragmen kardeslerimin hepsi tam bir özveri ve ictenlikle gurup sürüsünü, disiplini, saygıyı, morallerini ve neselerini tabi cesaretlerini kaybetmediler veya kaybetti iselerde bunu diğer arkadaslarına belli etmedi bu sebeble hepsini takdir ve sükranlarimi sunuyorum. basliğin neden harika olduğunu bunlari göz önüne alarak söyledim. Tabiki izmir ve kütahya vede afyondan katilan kardeslerimde bu sözlerimin muhatabıdırlar ... hepsine kucak dolusu sevgiler .... hemen gevsemeyin dedikodu yapacam o ayri sapla samani karistirmayalim lütfeeeeeeeeeeeeen..........
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
EWET geldik pazara :cherry:
günün ilk günaydın resmi

kahvaltılar hazırlanıyor :bounce:

ankaradan aç izmirlileri doyursun diye transfer ettiğimiz mangalcımız :cherry:

bu manzaraya karşı kahvaltı yapılmazmı :rendeer:


ve kahvaltı sonrası MACERA başlıyor ( motorumu son canlı görüşüm :pr:)


neden stop etti acaba o kadarda sert DÜŞMEDİK AMA :queen:

bu taraftan yağ püskürtmesi normalmi acaba bir arayıp soralım ÖLDÜMÜ YOKSA

daha sonrası malum traktörle ve çinli desteğiyle kurtarma operasyonu :salut:


olsun eğlendik ya hiç bir şey neşemizi bozamaz YOLA DEVAM :cat:

TEK ZORUMA GİDEN BU EŞEK BİZE NİYE GÜLDÜ motoru orada bırakınca :queen:

ve dönüş yolumuz sevdiğimiz dostlardan ayrılmanın verdiği buruklukla güneşi batırıyoruz :salut:

gün battıkça ayrıldıklarımızla uzaklaştığımızı düşünüp HÜZÜNLENİYORUZ

bendeki resimlerin sonuncusu BİR DAHA NE ZAMAN BİR ARAYA GELECEĞİZ diyerek bunuda atıyorum

İZMİRDEN SEVGİLERLE
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
95
Ya Murat abi benim sinyal sonradan kırılmadı resimde gözüken sinyal kırık turuncu kısmını ben çıkarttım zaten kırık diye . Abartmayın yahu 10 km hızla ön teker kilitlendiyse ne yapayım :queen:

Aaaa ben yazarken resim yüklenmiş onalarada bakayım bari :p


Güzel resimler ama sanki az gibi geldi bana . Gerçekten çok eğlendik neşemizi hiç birşey bozamadı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bu fotoğraf hatalı olmuş:

usak015fg4.jpg


Ulen kahvaltıda bira içilir mi :cherry: Bu cumartesi gününden bir fotoğraf :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
95
Resimde murat abi kusacak gibi çıkmış çok komik olmuş zuhaha :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
resimlerin altında buzağı aramayalım lütfen motorcu adam sabahta içer akşamda :p tamam hata yapmışız işte ne vuruyon :mrgreen: hem sadece senin elinde bir A var belki çorba içiyorduk biz onun içinde ONUDA YAPTIK biliyorsun :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çadırdan çıkarken nerde benim biralarım diye bağıran sen değilmiydin procan.... Sabah bira ile kahvaltı edip sucukları bağırsağıyla yiyen bir tek seni biliyom ben.,... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst