10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Murti Yahu zaten meraktan çatladık:queen: taksit taksit koymasana şu fotoları :queen:

Pro şaftın kaymış len,:cherry: nereye ektin saçları? Yakışıklı olmuşsun:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Murti Yahu zaten meraktan çatladık:queen: taksit taksit koymasana şu fotoları :queen:

Pro şaftın kaymış len,:cherry: nereye ektin saçları? Yakışıklı olmuşsun:cat:
yüklenecek bir dünya foto var mecburen taksit taksit olacak. Bekle ecük :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cesur yürekler mi, hani nerde :p Sizi gidi kampçılar sizi :cherry: Paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heyttttt çekin yoldan motorları :):):mrgreen: pro saçlarına ne olduuuuu?:cyclopsan cesur yüreklerimiz sizinle gurur duyuyoruz:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
3-5 resimde ben atayim o zaman:


















resimler telden çekildiği için pek kaliteli deiil ama.bide hep beraber çekikldiğimiz bi foto vardı onuda ekliyebilir miyiz?

resimlerde bi sorun var heralde my space den indirdiğim için mi ki?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte bu görüntüler henüz güzelliklerin başlangıçı

IMG_1545Small.jpg


9 motor ile giriş yaptık. İlk girişten itibaren doğa sizi kendine büyülüyor. Her bir yanınız ağaçlarla kaplı. Yağmurdan dolayı çimler ıslak yollar çamurlu daha fazla ilerlemeden bu alana kampınızı kuracağız hafiften yine yağmur yağdı kesindi. Afyondan bize katılan arkadaşlar pek fazla beklemeden geri döndüler 7 motor 8 kişi kaldık. Ali abi ve saz ekibi Cemo ateş yakmaya koyulurken, bizlerde yağmur başlamadan evvel çadırlarımız kurma telaşına girdik.

IMG_1546Small.jpg


IMG_1547Small.jpg


IMG_1548Small.jpg


IMG_1549Small.jpg


Bu göletin işletmecisi Recep abi, Ali ağabeyyle birlikte. Buraya gelmemize vesile olan Ali ağabeye ve Göletin işletmecisi Recep ağabeye işletmenin tüm imkanlarından bizlerin faydalanmamızı sağladıkları için kendilerine teşekkür ederiz.

IMG_1551Small.jpg


IMG_1552Small.jpg


IMG_1553Small.jpg


IMG_1554Small.jpg


IMG_1555Small.jpg


IMG_1556Small.jpg


IMG_1558Small.jpg


IMG_1559Small.jpg


çadırlar kuruldu ateş yakıldı. Tabi geriye kaldı sucuk merasimi. Afyon’dan alınan sucuklar kesildi kabukları soyuldu (Pro kabuklarını soymadan yiyormuş bunuda öğrendik ve kendisine sucuğun kabuksuz yeneceğinide öğrettik) çöpler takılan sucuklar taeşe verildi afiyetle yendi ve hafiften alkolümüz yudumlarken şamata gırgır eğlence. Cemo tek kişilik bir gösteri yaptı karınlarımız patlayacak derece güldük nerdeyse

IMG_1560Small.jpg


IMG_1561Small.jpg


IMG_1562Small.jpg


IMG_1563Small.jpg


IMG_1564Small.jpg


bizim doktor şarapçıymış meğer

IMG_1565Small.jpg


IMG_1569Small.jpg


Muhabbet güzel. Ara ara yağan yağmur neşemizden bir şey kaybettirmiyor. Bundan sonraki etkinliklerde umarım aynı keyifle geçer. Doktora zaman zaman takılıyoruz, birilerine takılmadan olmaz tabi. Neyseki doktorda şaka götürür cinsten. Aslında şu megolomanlığıda olmasa fena çocukta değil hani

IMG_1570Small.jpg


IMG_1572Small.jpg


Burada kimin üzerine yan yan yürüdük yahu. Hiç hatırlamıyorum

IMG_1573Small.jpg


amada severmişiz motorlarımızı :p sürekli çekip durmuşuz :p

IMG_1574Small.jpg


IMG_1575Small.jpg


işte Cemalettin nam – ı değer CEMO adından fazlaca bahsettik tanıyan kimsede yok aranızda nerden çıktı bu diyorsunuzdur şimdi bana. Kendisi Sivrihisar’da yanımıza yanaştı motorlarımız görünce yanımıza geldi. Damardan bir giriş yaptı. Nereye gidiyorsunuz ağabeyler dedi, dedik böyle . Abi dedi motosikletçilerin iyi insanlar olduklarını söylerlerdi hep. Ben evden kaçtım dedi babam çok dövüyor dayanamadım ne olur yanınıza alın beni. Ortalığı toparlarım, motorlarınız yıkarım, zincirlerinizi yağlarım, stand up yaparım çok yararlı olurum dedi :salut::salut::salut::salut:, bizde acıdık yanımıza aldık :queen::queen::queen:

IMG_1576Small-1.jpg


Ateşimiz adam boyundan fazla

IMG_1577Small.jpg


IMG_1578Small.jpg


IMG_1579Small.jpg


ve Yıldırım. Kampın en çalışkanı en faydalı adamı her işte önde o vardı. Bakkala kaç defa gitti geldi sağolsun.

IMG_1580Small.jpg


Davut. Kendisi sitemizin üyesi yalnız hesabı aktive olmadığı için sadece takip edebiliyor ama konulara cevap yazamıyor

IMG_1581Small.jpg


Murat Pastaneci 28 yaşında bekar

IMG_1582Small.jpg


IMG_1583Small-1.jpg


IMG_1584Small.jpg


IMG_1586Small.jpg


IMG_1589Small.jpg


IMG_1590Small.jpg


Kuzular koyular

IMG_1596Small.jpg


IMG_1597Small.jpg


ve yine motorlarımız çekmişiz görmemişler gibi
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Murat Abi uyuyor heralde, yarıda bırakmış macerayı :p

Gözüm siz saat kaçta geldiniz:silent: yavvv bu satte ne uykusu artık akşam oldu yaa...
Kalk len murti kalk :pr:yükle şu fotoları nete tüm millet sizi bekliyor daaa.Kalk yatıp durma uyuştun iyice:cherry: Anlaşıldı gene ıslandın ufonla baş başa verdiniz ısınıyorsun:farao::p:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi dahala şöle izmirli göremedim bi adam gibi resimde :) naptınız bizimkilere yahuu :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Ulen iyiki 1 gece kaldınız 2 gece ve daha fazla kalsaydınız civarda ağaç namına bir şey kalmayacakmış.:queen:Hertarafı yakmışlar:farao: ufoları götürseydiniz yaa:cherry:Doğa katilleri o yağmurda nasılda yaktınız la ateşi :silent:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ulen iyiki 1 gece kaldınız 2 gece ve daha fazla kalsaydınız civarda ağaç namına bir şey kalmayacakmış.:queen:Hertarafı yakmışlar:farao: ufoları götürseydiniz yaa:cherry:Doğa katilleri o yağmurda nasılda yaktınız la ateşi :silent:

daha önceden kesilmiş odunlardı onlar, yakılması için ayrılmıştı yani :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doluda kaçarkenki halimiz :p filmi izlemek için üzerine tıkla

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst