[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hacı patrona deseniz bu ğün gevur icadı felan diye damardan girseniz yemez mi?:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaslar... SHARK - ARMODE - PROHELL marka motosıklet mont cesıtlerımız gelmıstır..._arzum motosıklet_
hee metın abı motosıkletın hazır..plakada cıktı..alabılırsın...gapgarasından...:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
merhaba arkadaslar... SHARK - ARMODE - PROHELL marka motosıklet mont cesıtlerımız gelmıstır..._arzum motosıklet_
hee metın abı motosıkletın hazır..plakada cıktı..alabılırsın...gapgarasından...:cat:

Heee ben bu arada gayet ciddiydim bu konuda... ama sanırım 1000 rr getireceğim yine gapgara.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıfır km dusunuyosan yardımcı oluruz metın abı...:cat::cat:
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
herkes gezide olduğu için sayfa geri kalmasın.. kimse kaldı mı kütahya'da başka..
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
eveeet MT-Ankara,izmir ve kütahya grubunun buluştuğu Uşak-Büyükoturak kampından sıcak sıcak fotolar geldi.....fotoğraflar bölük pörçük ama napalım....


Bizden Yusuf abi,Alp ve ben vardım.ilk başta fotoğraf çekilmeyi unuttuk baya bi sonra aklımıza geldi. :)

y1pCp0PldxSNTpfn2D51TRZrgTcYKc1BNTXROxvEyNVO0WGbSeUKZj4HkoONM4uEFvfwoazCO_6WHE


saat 16.30 civarı yola koyulduk.bir gece kalcağımız için kamp malzemesi ve nevale bakımından baya yüklü şekilde yola koyulduk.
Kampa bayan gelmeyeceği için sap şekilde yola çıktık :) zaten alple ben istesekte bile sap olarak çıkıyoruz.ne olcak bu halimiz bilmiyorum :D :D :D

y1pCp0PldxSNTpIT71ekbY9J3G9PoE7Qsl9C61u1qvH3OdNbBxFn2UgWrK1pRHWN4RtSlAynS5Dqz4


y1pCp0PldxSNTpd0CARBFrVjNs30xeq9MA2hB40r32BGgnkpF1uuO5Dys0dr29HXu6yEXrbJsWqHQ8


y1pCp0PldxSNTqBYRM_Lj06uPYzcw82Q-jRsb_JtUABOc46E2Rrvkvf2ZdxHkb8H2c-xnvqejDYfMk

çay olmazsa olmazımız .... :)

y1pCp0PldxSNTp1Elt4fDIEMWwtzwmJQJ0u1LVozu1PEOQDVngwSHb7TaAfejXFYH7ikirhiAlYU2E

klasik anadolu kahvesi .yurdumun güzel insanları işte :)
polianacı oldum bu akşam yol yapmanın hazzıyla (özgür abi duyuyosun demi ehu ehu :D :D kızdıracam seni biraz.buarada anneler günün kutlu olsun :D :) )

y1pCp0PldxSNTpfmd59ZVvXnylizRBblvGpAdr9q-f66iM73toX3MAwKLdLebQsgBxnPBXPHK3HwkQ

Mustafa Kemal Paşam gidiceğimiz istikameti gösteriyor bu fotoda.
güneye daha da güneye(çokta güneye değil ama )

y1pCp0PldxSNTqSrrxawF7lhjr09yKeuwJSvzwEGEy-VGZOFSju6_CtP2w-z_gmM0E14GkXqqvRFOY

ve işte kamp bölgesi izmir,ankara grubu çoktan gelmiş yerleşmişler bile...

y1pCp0PldxSNTrFqLHBXU-1g1EgAK2IfvC4FQdGByijNXlpzdJR4lNkyhtgnDEjJrDO2Vz_CmlMhVY

yağmur yağmur heryer çamurrr....(gitti gül gibi çapır)

y1pCp0PldxSNTqaKzYomxeY9kq2yJJzgK_lPfy4OYNJBa2ms7rB1ESU5d5anfbJonAa37RLEJQNJwg

tanışma faslından sonra hemen çadırları kurmaya başladık zira yağmur hızını iyice arttırmaya başlamıştı.Alpe göre kar bana göreyse dolu başlamıştı :):queen:
y1pCp0PldxSNTq8dU1-pBjSaDgG718W_G5rn8cwIR3N8vSDWksbIWiJfmYGBgJ1VSZNHz_TbwlwjzE


y1pCp0PldxSNTrHbGe30T5H_1p0qnhatAwmWohflm25WbXuC01U7d2Z0OgDMEA9lks3Qcu4_XPU038


y1pCp0PldxSNTrLPOp4HOSaiKSAd4ZjVWcQmd0XZhkKdXq4uv3U8tUlU4RWK6nfJWCNV_UYdBpMANA

acıktık mı nee......

y1pCp0PldxSNToi3_2kDtbCLxr9psIZULtwWbNMwmuac1rr8Jkr7cQOBKPDA5N5XGtNJTofdlv90XU

kamp bölgesinden bir manzara....
y1pCp0PldxSNTpcENEqKWlFT5VDLJ-THWy19qDSuTcmRRMnrPIgYbvWOLg7M4ZJ0jKknx7-EaFh0rE


y1pCp0PldxSNTqay9qT7wsZQQVZaAKBTcoF2Z56D4wZPVO0CsIL5UyiBqu09UCDa1tncdyxIWXB35Q


y1pCp0PldxSNTqzkcY9dX8Meqbdxb-lDp0aKDc7EMV5ZTKC-djJc-2pNTUUmGlS_MCN4Fqz6nZjwVw

Alp iş başında....

y1pCp0PldxSNToIoJEmLk_MOZqikvCSLK7yy3ZdBv2HDfsAzLeRzowCNDT57lD4wM6_Oedi2Ww4_es


y1pCp0PldxSNTrfrQ6CGm_z-mjnP-vx8scEiCXRXz561HGQWtsdfcBlA2_rpgg70aGRTkuC4XQ_jEE

sabaha karşı baya soğuk oldu.Ayaklarım dondu soğuktan.uyku tulumu terletiyor ama ayakları ısıtmıyo namussuz.

y1pCp0PldxSNTq4InkFVNEdpLFc3Hb-72zr6NMyip51l_dex3x3axVNjXEuK1pkIxntYcqQPgemYGA

geceye boyunca horlayan yan çadırdaki arkadaşlar sağolsunlar walla(sanırsam MT-İzmir grubundan arkadaşlar :queen: )
sabah 7 gibi kalkalım dedik.

y1pCp0PldxSNTqu6lDdRR7d8p8EbgqPICZ6fMMd2BdSEKAFn2-UcdKrC_NZYXnnu4aFQx4hAyLex_I

sıra geldi Alp'i kaldırmaya. ayaklarından dürtükleyerek uyandırdık nihayet :cherry:
y1pCp0PldxSNTpJUykwKQBoRm1bBBS_AlhJeZGYPjNP-b54S-5lRUj6c0fxXQTq5LWKGST-AgVFpbQ


y1pCp0PldxSNToJUGZQWblGdcE35CfEX7piTnuEKyGPzRyF4MT55dDAGubg2pwHchE2pK3Z-Yi0qO0


y1pCp0PldxSNToQzYD6cjsTgcE6-zW2DmjUECdfwP9kHAK2fMJNIZu-Bpz4xhLuwUr5rt4AV7up7bw


y1pCp0PldxSNTqhYJ4G1jnUPnhUChxl07zk-2GKka_4GOC-v_4mTkk55VtGahz5GpMS5Tp7jITBBKY

MT-kütahya motorları çadırlarına yaklaştırdığı için alay konusu oldu:queen::queen:
y1pCp0PldxSNTrOb9yRSggQjJVSkp5SZLWABmSRBndWMQUuBQdHW9nE_9Vd3BvO3QbEjj6mS-6k1mg

Alpin çadırını kamuflajla örttük gök yüzünden farkediilmemek için :D :D:queen::queen::cherry:

y1pCp0PldxSNTpK6RHbNebqng6ExO5fS7ie3KdDl5T97xscwUxJ2xQYjyj8hIWpZTPpY2n0rhUP7Vo

sabah erken kalkanlar ateşin başına geldi.
y1pCp0PldxSNToa7P4rLpblgJsoaDyWniuKWpp0-NemADxNpl5JlgnaQizOwIHs2T6ZERlt5zk3_CE

sabah hava çok güzeldi.bir tek bulut bile yoktu havada......
y1pCp0PldxSNToegtj8zDVaodFDBxscR_xaFtB2n-gxwA9J7a_lt7gll8sQrzP-YJBY5171HLqkFf4

y1pCp0PldxSNTpSivg5Ztqfuc9pkJHDRyRtAL8MvgD5uIh-rRz3G3VaGDveuzY-O6tW3Dkm_ZPY0XY

nihayet......:queen:

y1pCp0PldxSNTr9Ar8JCSenxcScMzO1tvHU_giz7t1dMX-NHQ8ypzA8beUWdvaPczmYf1kItltwfbc


kahvaltıdan sonra biraz yol yapmak için erken ayrıldık.kamp bölgesinden....
Hedef Afyon Kalesine gitmekti....
y1pCp0PldxSNTrLo__rgJM2gFpapC8gXLZsj6dut0O5MQakkMB2vOBZwqpGn_Ka6ru4u8OtuL9pxtQ

y1pCp0PldxSNTqo0W2wXlyoMGooUq51i4bXPOiSvFzJ3lQ5mQK1uLofYVaFgiGnNgOj5rI0UUYh4HU

Afyon...
y1pCp0PldxSNTpC3hjwpSH1VczWb7Y7vTGM1JTbMlZdubn9jQsC2nPV7Uyfob-NAOW-j3536sRNNzE

y1pCp0PldxSNTrJTkBLAND5RjdGC7zHv6ogsigXrBHQwzdnw1MG-oZrCdBlYNloqdTibZFxOb24Pz0

mola yerlerinden görüntüler...
y1pCp0PldxSNTri3dk4uNxfkY1OerP-sk2c4TmkH7ZukUQIrpaoiuRLl9P3xDcXeo7Y8sbxgQNY0CA

y1pCp0PldxSNTpb3Iq8LL6TF6l25qK9HuIhIiRjEhxKssam9JTYAGmcdEe1UZjFZvV72ZxoO8vP-_I

y1pCp0PldxSNTqYqLIW65Y-KaUL1rGxECuE84yXBOcorhFHNYa1H426qPy0NWR87U5mU0fifk89mh8

y1pCp0PldxSNTrJ0U3wNMD7_TEJyTaoRI2fiv_Dhed8Y4xwuCYx8gzdJD3wc79A4XEYQyiVWNfgYZE

chopperı soktuk gene yolu izi olmayan yollara ah ah!!!!!!
(yollardan dolayı zincir koruma muhafazası dayanamadı ve çıktı yerinden.
çantanın oraya sıkıştırdığım zincir koruma muhafazasıyla... )

n720922281_842793_6782.jpg

peri bacalarının kopyası biryer.....
n720922281_842794_7557.jpg

y1pCp0PldxSNTq7bbsxraStPE6TG7erz4n92KD_0oqt3YMoKKFEEJd-PDP2JkPQ8RJ8xrz4gbdnnDA

y1pCp0PldxSNTr8gBbYrXTUcEOydMJ5jhBwgUH97pX4V3giNdC8Ag8eEXdc0d6FB0mCWNYK5IUuVsU

Alp macera peşinde ve olan oluyor.
y1pCp0PldxSNTp-B7QgJW42JucyRLrYymx2vQc_SlsJeNUXrqmSp7523FHjCYN10Zm4qOPJHNIDFaQ

Alpin ayağı kayıyor ve bağıra bağıra yuvalanıyor:cyclopsan
y1pCp0PldxSNToMEouq47JSqomkeTphzl7k7bpP-Z9JRPwc5h9dr1WqYbq5LKMDoUoKpk55G4qeea4

yaklaşık 10 metre topaç gibi yuvarlandıktan sonra ayağa kalkabildi.belini tututuyor:mrgreen:
y1pCp0PldxSNTqHOlp1golekyvAtkmKbmXpFDLL1-Ce-o7iPOWSgZBZW5qe-LN9tcfCJCIb7ecX4LQ

şirin bi köye girip, toz toprak içinde de olsak son bi çay sefası yaptık.....
y1pCp0PldxSNTohwPE0FrZ1z--GHx-Aek66SjM5qe_vig2PB3OICJQX5NdeIY3vWurh4b4UKJ4Xff8

ve bu köyden sonra akşam üzeri kütahyaya giriş yaptık.Toplamda 300 km civarı yapmış olduk...........
 
Son düzenleme:

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
güzel gezi tebrikler, burası da soğuktu baya üşümüşsünüzdür. alpaslan t-shirtleri neyaptınız? getirmişler mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın arkadaşlar bizden sonrada gezip eğlenmişsiniz. Gelmeniz ve tanışmamız çok güzel oldu. Ankara'ya yolunuz düşerse beklerim mutlaka
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
abicim malum finaller başlıo ben bi kac hafta servis dısıyım:)

ii havalarda benden yana:)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
onur inşallah.artık en yakın emok ta görüşürüz. heralde. evet beyler kimsecikler yok yine bi güncel atayim bari...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst