- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #61
ARtist bi makina 7060 anlaşıldı merkez![]()
ali abiye özelabi endurocuları kurtarmak için dağa giden çinliyi unutma
anladın sen abi
![]()
valla süper olmuş , farklı şehirlerden biraraya gelip süper eğlenmişsiniz helal olsun
sana kim dedi buraları terk et diyevalla süper olmuş , farklı şehirlerden biraraya gelip süper eğlenmişsiniz helal olsun
az kaldı az, seni de kaçıracam o şehirden :rendeer:
yanlış anlaşılmasın samimi iki dostuz :queen:
ehehe, halıya sar beniannem izin vermiyo :cherry: ( motor almama yani
)
cesur yürekler demek
eh hani kaplan avladığınız sahneler nerde?

kahvaltıdan sonra biraz yol yapmak için erken ayrıldık.kamp bölgesinden....
Hedef Afyon Kalesine gitmekti....
![]()
![]()
Afyon...
![]()
![]()
mola yerlerinden görüntüler...
![]()
![]()
![]()
![]()
chopperı soktuk gene yolu izi olmayan yollara ah ah!!!!!!
(yollardan dolayı zincir koruma muhafazası dayanamadı ve çıktı yerinden.
çantanın oraya sıkıştırdığım zincir koruma muhafazasıyla... )
![]()
peri bacalarının kopyası biryer.....
![]()
![]()
![]()
Alp macera peşinde ve olan oluyor.
![]()
Alpin ayağı kayıyor ve bağıra bağıra yuvalanıyor:cyclopsan
![]()
yaklaşık 10 metre topaç gibi yuvarlandıktan sonra ayağa kalkabildi.belini tututuyor:mrgreen:
![]()
şirin bi köye girip, toz toprak içinde de olsak son bi çay sefası yaptık.....
![]()
ve bu köyden sonra akşam üzeri kütahyaya giriş yaptık.Toplamda 300 km civarı yapmış olduk...........