10-11 Mayıs // MT'nin cesur yürekleri Büyükoturak'ta buluştu!

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54

DEĞERLİ ARKADASLARIMA...........

BU GEZİYLE İLGİLİ TÜM GERCEKLERİ BEN YAZACAM beklemedeyim.....

simdilik anlatilanlari sabirla dinliyorum....

anlatacaklarimdan bazi basliklar tabi simdilik duruma göre bakciiiiiiiiiiiiiz

* elektrik faturasi az gelsin diye farı yakmadan sürüs yapanlar

* motorunun hizlanmasi icin motorunu kamciliyanlar ve motorundan cc leri kücük olduğu icin nefret edenler

* 2 cm camura endurusu ilen batan büyük pilot

* bos vitesle düz yerde yere yapisan ünlü kim

* cemo adli vatandas ve alkolun etkisiyle kendisine yapılmak istenenler

* kontes adli köpekle en cok ilgilenen kim :?

* gece yatisi olduğu halde yanina hic bir sey almayanlar ve yalvarir gözlerle
kendilerini cadirlara alinmasani bekleyenler kimler

* bira kutusunda corba isitmak isteyen büyük dahi

daha neler neleeeeeeeeeeeer

bekleyin cok ilginizi cekecek
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
DEĞERLİ ARKADASLARIMA...........

BU GEZİYLE İLGİLİ TÜM GERCEKLERİ BEN YAZACAM beklemedeyim.....

simdilik anlatilanlari sabirla dinliyorum....

anlatacaklarimdan bazi basliklar tabi simdilik duruma göre bakciiiiiiiiiiiiiz

* elektrik faturasi az gelsin diye farı yakmadan sürüs yapanlar

* motorunun hizlanmasi icin motorunu kamciliyanlar ve motorundan cc leri kücük olduğu icin nefret edenler

* 2 cm camura endurusu ilen batan büyük pilot

* bos vitesle düz yerde yere yapisan ünlü kim

* cemo adli vatandas ve alkolun etkisiyle kendisine yapılmak istenenler

* kontes adli köpekle en cok ilgilenen kim :?

* gece yatisi olduğu halde yanina hic bir sey almayanlar ve yalvarir gözlerle
kendilerini cadirlara alinmasani bekleyenler kimler

* bira kutusunda corba isitmak isteyen büyük dahi

daha neler neleeeeeeeeeeeer

bekleyin cok ilginizi cekecek

puahahaha :mrgreen: Bu başlık 50 sayfayı bulmazsa nolim, daha doktor da yükleyecek fotoğrafları :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DEĞERLİ ARKADASLARIMA...........

BU GEZİYLE İLGİLİ TÜM GERCEKLERİ BEN YAZACAM beklemedeyim.....

simdilik anlatilanlari sabirla dinliyorum....

anlatacaklarimdan bazi basliklar tabi simdilik duruma göre bakciiiiiiiiiiiiiz

* elektrik faturasi az gelsin diye farı yakmadan sürüs yapanlar

* motorunun hizlanmasi icin motorunu kamciliyanlar ve motorundan cc leri kücük olduğu icin nefret edenler

* 2 cm camura endurusu ilen batan büyük pilot

* bos vitesle düz yerde yere yapisan ünlü kim

* cemo adli vatandas ve alkolun etkisiyle kendisine yapılmak istenenler

* kontes adli köpekle en cok ilgilenen kim :?

* gece yatisi olduğu halde yanina hic bir sey almayanlar ve yalvarir gözlerle
kendilerini cadirlara alinmasani bekleyenler kimler

* bira kutusunda corba isitmak isteyen büyük dahi

daha neler neleeeeeeeeeeeer

bekleyin cok ilginizi cekecek

Ali abi fazla deşifre etme emi :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hahahahhahahahaahha yarıldımmmmmmmm bira kutusunda çorbaaaaaaaaaaa :mrgreen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
abi rüzgar beni her yerde buluyo merak etme sen :p , bana biraz acemi kampçı gibi geldiniz ama :) yazılanlara bakılırsa :mrgreen:

Olur mu hiç, hepimiz bu kamp işine yıllarını vermiş olan profesyonel kampçılarız. Misal ben 30 yıllık kampçıyım, hatta bana camiada "kampçılı adam" derler :p
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte burda :p




Pronun saşlarını berber Emrah kesti :p cyclopsan ne demek :silent:



Bende diyordum bu pro da bir yakışıklılık var :mrgreen:Emrah bey elinize sağlık :mrgreen::cherry: Oldu mu murat abi:silent::silent::mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla şaşırmadım bira kutusunda çorba fikri gayetde mantıklı. ben pet şişede ateşte neskafe suyu ısıtırdım kendime de millet gülerdi.kahve mi içerkende bende millete gülerdim.Kampçılık ayrı bir kültürdür.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende diyordum bu pro da bir yakışıklılık var :mrgreen:Emrah bey elinize sağlık :mrgreen::cherry: Oldu mu murat abi:silent::silent::mrgreen:
ne oldu mu anlamadım :silent::silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kısmını yorumsuz geçiyorum. Biraz foğraflarla baş başa kalın

IMG_1599Small.jpg


IMG_1602Small.jpg


IMG_1603Small.jpg


IMG_1604Small.jpg


IMG_1606Small.jpg


IMG_1607Small.jpg


IMG_1608Small.jpg


IMG_1609Small.jpg


IMG_1613Small.jpg


sabah 06:00 sularında uyandım. Çadırımdan manzara bu şekilde. Bu şekilde uyanmak çok güzel. Kuşlar ve kurbağalar güzel bir türkü tutturmuşlar ıslıkla bile eşlik ederek büyüyü bozmak istemiyorum. Çiğ düşmü gece çadırımın her yeri ıslak. Çift katlı bir çadır almam gerekli. Üşümedim ama bu nem romatizma yapar adamı. Çadırı çift katlı olanlarda nem yoktu yeni alacaklara bilgi olsun

IMG_1619Small.jpg


En erken ben yattığım için en erkende ben kalktım doğal olarak. Sonra Yıldırım ve Kütahya ekibi. O ara ateşi yeniden yakmıştım bile çaylarımızı içtik buz gibi suda yüzümüzü yıkadık

İnekler otlanıyor

IMG_1620Small.jpg


IMG_1621Small.jpg


IMG_1622Small.jpg


bu yavru oyun peşinde acayip sevimli zıplarken fotosunu yakalayamadım bir türlü

IMG_1623Small.jpg


IMG_1625Small.jpg


IMG_1639Small.jpg


IMG_1640Small.jpg


yine makinelerimiz
IMG_1641Small.jpg


IMG_1642Small.jpg


Geceyi otelde geçiren Ali abi ve Cemo bize ekmek getirdiler yaşasın açlıktan kurtulacağız

IMG_1644Small.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Çiğ düşmü gece çadırımın her yeri ıslak. Çift katlı bir çadır almam gerekli. Üşümedim ama bu nem romatizma yapar adamı. Çadırı çift katlı olanlarda nem yoktu yeni alacaklara bilgi olsun

Çiğ değil o, nefesiniz nem yapıyor sıcaktan çadır tek kat olduğu için :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çiğ değil o, nefesiniz nem yapıyor sıcaktan çadır tek kat olduğu için :mrgreen:
senin dediğin içerdeki ben dışarıdan çğden bahsediyorum sonrada çadırın içindeki neme değindim 10:00 'a kadar uyudun nerden göreceksin çiği sen

[MT Kütahya] objektifinden

eveeet MT-Ankara,izmir ve kütahya grubunun buluştuğu Uşak-Büyükoturak kampından sıcak sıcak fotolar geldi.....fotoğraflar bölük pörçük ama napalım....


Bizden Yusuf abi,Alp ve ben vardım.ilk başta fotoğraf çekilmeyi unuttuk baya bi sonra aklımıza geldi. :)

y1pCp0PldxSNTpfn2D51TRZrgTcYKc1BNTXROxvEyNVO0WGbSeUKZj4HkoONM4uEFvfwoazCO_6WHE


saat 16.30 civarı yola koyulduk.bir gece kalcağımız için kamp malzemesi ve nevale bakımından baya yüklü şekilde yola koyulduk.
Kampa bayan gelmeyeceği için sap şekilde yola çıktık :) zaten alple ben istesekte bile sap olarak çıkıyoruz.ne olcak bu halimiz bilmiyorum :D :D :D

y1pCp0PldxSNTpIT71ekbY9J3G9PoE7Qsl9C61u1qvH3OdNbBxFn2UgWrK1pRHWN4RtSlAynS5Dqz4


y1pCp0PldxSNTpd0CARBFrVjNs30xeq9MA2hB40r32BGgnkpF1uuO5Dys0dr29HXu6yEXrbJsWqHQ8


y1pCp0PldxSNTqBYRM_Lj06uPYzcw82Q-jRsb_JtUABOc46E2Rrvkvf2ZdxHkb8H2c-xnvqejDYfMk

çay olmazsa olmazımız .... :)

y1pCp0PldxSNTp1Elt4fDIEMWwtzwmJQJ0u1LVozu1PEOQDVngwSHb7TaAfejXFYH7ikirhiAlYU2E

klasik anadolu kahvesi .yurdumun güzel insanları işte :)
polianacı oldum bu akşam yol yapmanın hazzıyla (özgür abi duyuyosun demi ehu ehu :D :D kızdıracam seni biraz.buarada anneler günün kutlu olsun :D :) )

y1pCp0PldxSNTpfmd59ZVvXnylizRBblvGpAdr9q-f66iM73toX3MAwKLdLebQsgBxnPBXPHK3HwkQ

Mustafa Kemal Paşam gidiceğimiz istikameti gösteriyor bu fotoda.
güneye daha da güneye(çokta güneye değil ama )

y1pCp0PldxSNTqSrrxawF7lhjr09yKeuwJSvzwEGEy-VGZOFSju6_CtP2w-z_gmM0E14GkXqqvRFOY

ve işte kamp bölgesi izmir,ankara grubu çoktan gelmiş yerleşmişler bile...

y1pCp0PldxSNTrFqLHBXU-1g1EgAK2IfvC4FQdGByijNXlpzdJR4lNkyhtgnDEjJrDO2Vz_CmlMhVY

yağmur yağmur heryer çamurrr....(gitti gül gibi çapır)

y1pCp0PldxSNTqaKzYomxeY9kq2yJJzgK_lPfy4OYNJBa2ms7rB1ESU5d5anfbJonAa37RLEJQNJwg

tanışma faslından sonra hemen çadırları kurmaya başladık zira yağmur hızını iyice arttırmaya başlamıştı.Alpe göre kar bana göreyse dolu başlamıştı :):queen:
y1pCp0PldxSNTq8dU1-pBjSaDgG718W_G5rn8cwIR3N8vSDWksbIWiJfmYGBgJ1VSZNHz_TbwlwjzE


y1pCp0PldxSNTrHbGe30T5H_1p0qnhatAwmWohflm25WbXuC01U7d2Z0OgDMEA9lks3Qcu4_XPU038


y1pCp0PldxSNTrLPOp4HOSaiKSAd4ZjVWcQmd0XZhkKdXq4uv3U8tUlU4RWK6nfJWCNV_UYdBpMANA

acıktık mı nee......

y1pCp0PldxSNToi3_2kDtbCLxr9psIZULtwWbNMwmuac1rr8Jkr7cQOBKPDA5N5XGtNJTofdlv90XU

kamp bölgesinden bir manzara....
y1pCp0PldxSNTpcENEqKWlFT5VDLJ-THWy19qDSuTcmRRMnrPIgYbvWOLg7M4ZJ0jKknx7-EaFh0rE


y1pCp0PldxSNTqay9qT7wsZQQVZaAKBTcoF2Z56D4wZPVO0CsIL5UyiBqu09UCDa1tncdyxIWXB35Q


y1pCp0PldxSNTqzkcY9dX8Meqbdxb-lDp0aKDc7EMV5ZTKC-djJc-2pNTUUmGlS_MCN4Fqz6nZjwVw

Alp iş başında....

y1pCp0PldxSNToIoJEmLk_MOZqikvCSLK7yy3ZdBv2HDfsAzLeRzowCNDT57lD4wM6_Oedi2Ww4_es


y1pCp0PldxSNTrfrQ6CGm_z-mjnP-vx8scEiCXRXz561HGQWtsdfcBlA2_rpgg70aGRTkuC4XQ_jEE

sabaha karşı baya soğuk oldu.Ayaklarım dondu soğuktan.uyku tulumu terletiyor ama ayakları ısıtmıyo namussuz.

y1pCp0PldxSNTq4InkFVNEdpLFc3Hb-72zr6NMyip51l_dex3x3axVNjXEuK1pkIxntYcqQPgemYGA

geceye boyunca horlayan yan çadırdaki arkadaşlar sağolsunlar walla(sanırsam MT-İzmir grubundan arkadaşlar :queen: )
sabah 7 gibi kalkalım dedik.

y1pCp0PldxSNTqu6lDdRR7d8p8EbgqPICZ6fMMd2BdSEKAFn2-UcdKrC_NZYXnnu4aFQx4hAyLex_I

sıra geldi Alp'i kaldırmaya. ayaklarından dürtükleyerek uyandırdık nihayet :cherry:
y1pCp0PldxSNTpJUykwKQBoRm1bBBS_AlhJeZGYPjNP-b54S-5lRUj6c0fxXQTq5LWKGST-AgVFpbQ


y1pCp0PldxSNToJUGZQWblGdcE35CfEX7piTnuEKyGPzRyF4MT55dDAGubg2pwHchE2pK3Z-Yi0qO0


y1pCp0PldxSNToQzYD6cjsTgcE6-zW2DmjUECdfwP9kHAK2fMJNIZu-Bpz4xhLuwUr5rt4AV7up7bw


y1pCp0PldxSNTqhYJ4G1jnUPnhUChxl07zk-2GKka_4GOC-v_4mTkk55VtGahz5GpMS5Tp7jITBBKY

MT-kütahya motorları çadırlarına yaklaştırdığı için alay konusu oldu:queen::queen:
y1pCp0PldxSNTrOb9yRSggQjJVSkp5SZLWABmSRBndWMQUuBQdHW9nE_9Vd3BvO3QbEjj6mS-6k1mg

Alpin çadırını kamuflajla örttük gök yüzünden farkediilmemek için :D :D:queen::queen::cherry:

y1pCp0PldxSNTpK6RHbNebqng6ExO5fS7ie3KdDl5T97xscwUxJ2xQYjyj8hIWpZTPpY2n0rhUP7Vo

sabah erken kalkanlar ateşin başına geldi.
y1pCp0PldxSNToa7P4rLpblgJsoaDyWniuKWpp0-NemADxNpl5JlgnaQizOwIHs2T6ZERlt5zk3_CE

sabah hava çok güzeldi.bir tek bulut bile yoktu havada......
y1pCp0PldxSNToegtj8zDVaodFDBxscR_xaFtB2n-gxwA9J7a_lt7gll8sQrzP-YJBY5171HLqkFf4

y1pCp0PldxSNTpSivg5Ztqfuc9pkJHDRyRtAL8MvgD5uIh-rRz3G3VaGDveuzY-O6tW3Dkm_ZPY0XY

nihayet......:queen:

y1pCp0PldxSNTr9Ar8JCSenxcScMzO1tvHU_giz7t1dMX-NHQ8ypzA8beUWdvaPczmYf1kItltwfbc


kahvaltıdan sonra biraz yol yapmak için erken ayrıldık.kamp bölgesinden....
Hedef Afyon Kalesine gitmekti....
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi bizim geziler bunun yanında cacık gibi kaldı be:)

yapmayın böyle eziliyoruz:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayirdir rahatsiz olanlarmi var acabaaaaaaaaaaaaaa

merak etme cemoyu cadirina davet edip sonrada almadiğini yazmayacagim
Abi iyiki yazmadın yani :p teşekkür edrim. Ama davet ettim girip yataydı ben uyumuşum o ara benim suçum var mı yani :salut:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
Abi iyiki yazmadın yani :p teşekkür edrim. Ama davet ettim girip yataydı ben uyumuşum o ara benim suçum var mı yani :salut:

bunu acmak istemezdim ama olayin böyle olmadiğina dair elimizde gerekli belge, bilgi ve sahitler mevcuttur durum böyle olunca ilerleyen zaman icinde
gercekler yazilacaktir bence korkulcak bir sey yoktu bu arada .....:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst