eveeet MT-Ankara,izmir ve kütahya grubunun buluştuğu Uşak-Büyükoturak kampından sıcak sıcak fotolar geldi.....fotoğraflar bölük pörçük ama napalım....
Bizden Yusuf abi,Alp ve ben vardım.ilk başta fotoğraf çekilmeyi unuttuk baya bi sonra aklımıza geldi.
saat 16.30 civarı yola koyulduk.bir gece kalcağımız için kamp malzemesi ve nevale bakımından baya yüklü şekilde yola koyulduk.
Kampa bayan gelmeyeceği için sap şekilde yola çıktık

zaten alple ben istesekte bile sap olarak çıkıyoruz.ne olcak bu halimiz bilmiyorum
çay olmazsa olmazımız ....
klasik anadolu kahvesi .yurdumun güzel insanları işte
polianacı oldum bu akşam yol yapmanın hazzıyla (özgür abi duyuyosun demi ehu ehu

kızdıracam seni biraz.buarada anneler günün kutlu olsun

)
Mustafa Kemal Paşam gidiceğimiz istikameti gösteriyor bu fotoda.
güneye daha da güneye(çokta güneye değil ama )
ve işte kamp bölgesi izmir,ankara grubu çoktan gelmiş yerleşmişler bile...
yağmur yağmur heryer çamurrr....(gitti gül gibi çapır)
tanışma faslından sonra hemen çadırları kurmaya başladık zira yağmur hızını iyice arttırmaya başlamıştı.Alpe göre kar bana göreyse dolu başlamıştı

:queen:
acıktık mı nee......
kamp bölgesinden bir manzara....
Alp iş başında....
sabaha karşı baya soğuk oldu.Ayaklarım dondu soğuktan.uyku tulumu terletiyor ama ayakları ısıtmıyo namussuz.
geceye boyunca horlayan yan çadırdaki arkadaşlar sağolsunlar walla(sanırsam MT-İzmir grubundan arkadaşlar :queen: )
sabah 7 gibi kalkalım dedik.
sıra geldi Alp'i kaldırmaya. ayaklarından dürtükleyerek uyandırdık nihayet :cherry:
MT-kütahya motorları çadırlarına yaklaştırdığı için alay konusu oldu:queen::queen:
Alpin çadırını kamuflajla örttük gök yüzünden farkediilmemek için

:queen::queen::cherry:
sabah erken kalkanlar ateşin başına geldi.
sabah hava çok güzeldi.bir tek bulut bile yoktu havada......
nihayet......:queen:
kahvaltıdan sonra biraz yol yapmak için erken ayrıldık.kamp bölgesinden....
Hedef Afyon Kalesine gitmekti....