Gelenlerin listesini yapalım madem......
1 -APV41
2 -alp_tunay
3 -özer
4 -.............
5 - ..........
Gelmek isteyenler lütfen adlarını belirtirse daha güvenli bir yol için plan yapmamız kolaylaşacaktır.....
ahh bı bılsemale:
ale:
ale:
Bileceğin nedir anlamadım?...... :silent::silent::silent:
bekir o manzara o güzellik kaçmaz koşarakta olsa gel alem motorcu görsün ( senin motoru otobüsle yollayalım önceden ) yada sen bir saat önceden çık senin makine o yolu anlamaz bile :cat:
bekir gel len senın motoru benım doğanın arkasına atalım arabayla gidelim :queen: ben senle biyere gitmem çok hızlı sürüyon korkuyom ben![]()
yalancısın sen yalancı ne olursun gitme dur ibren 110 dan aşağısa erhan değilim:mrgreen:r:
İzmirliler ilk mesaja detaylı Büyükoturak yol planını ekledim. Oradan bakabilirsiniz :cat:
size daha yakın Büyükoturak, ona göre![]()
senın makına xt benımkı ınnova onu napıcaz:cherry::cherry:
onu da orda konuşuruzmuhabbet kalsın oraya her şeyi burda konuşmayalım de mi ama
:cherry: