[MT İzmirliler] 10-11 Mayıs Uşak-Büyükoturak Kampı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bişey sormak istiyordum da izninizle..bu kamp olduğu için çadır uyku tulumu filan şartmı...ben de yok bunlardan..orda gece kalabilmek için alternatif seçeneklerimiz var mı...bi de pro abi sayfanın başında güzergahı belirleyen programı bana da atabilirmisin...rica etsem?:wiinkk::rendeer:

yaw yokmu cevap verecek bilgi sahibi güzel insanlar?:)
bungalov tipi evler ve konteynırda kalma şansı varmış :wiinkk: programı verir mi vermez mi pro onu bilmem :p
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gidecekler, allah yolunuzu açık etsin, arkanızdan su dökerim, bol bol eğlenin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kendi adıma bu gezinin bir hafta ertelenip 17 sinde yapılmasını teklif ediyorum
sebep 1-anneler günü
sebep 2-maddi sıkıntı ( ayın 15 i avans )
sebep 3-tuncer burada olacak
sebep 4-19 mayıs tatili olanlar dinlenecek
sebep 5-havalar daha sıcak olacak
sebep 6- körfezde yarış var
kızmayın vurmayın sadece teklif ettim :queen:


Valla bi danışalım.... Bana da daha cazip geldi.... Bir hafta sonra olursa patron da geleceğini söyledi zaten.... :p:p:p

Artık günleri sığdıramıyoruz ha....:pr::pr::pr: Ne çok özel günlerimiz varmış.... :pr::pr:


Büyükoturakta hava sıcaklığı oldukça düşükmüş bugün aldığımız haberlere göre. Ayrıca meteoroloji yağış gösteriyor. 17 mayıs değilde Kampı 24 - 25 mayıs tarihlerine ertelesek mi acaba? Fikirleriniz nedir. Benim için yağışta olsa fark etmez ama artık birazda kuru gezmek istiyorum ne zaman yola çıksam yağıyor :salut:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
bungalov tipi evler ve konteynırda kalma şansı varmış :wiinkk: programı verir mi vermez mi pro onu bilmem :p

iyi abi sağolasın..peki bu bungalov veya konteynırlarda kalmanın maliyeti ne olacak bana? yani kiralanıyor mu yoksa öle başıboş filan mı?:p

Bu arada bu kamp ertelenirse ben de memnun olurum:cat::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi abi sağolasın..peki bu bungalov veya konteynırlarda kalmanın maliyeti ne olacak bana? yani kiralanıyor mu yoksa öle başıboş filan mı?:p

Bu arada bu kamp ertelenirse ben de memnun olurum:cat::rendeer:
maliyetini bilmiyorum ama sorar öğrenince bilgilendiririm :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
[URL=http://imageshack.us][/URL]

Kendimce bir yol şekli oluşturdum... Uymayan varsa söylesin arkadaşlar.... :cat::cat:

Saat 8 de karabağlar BP de buluşulacak .... Teker dönme saati 8.15..... Çok önemli bir şey olursa haberleşerek teker dönüş saati 15 dakka daha uzayabilir.... :cat::cat:

Burdan salihliye kadar normal hızlarda Yani 80-90 km hızla seyredeceğiz... Malum hem polisler hemde yol kalabalığı....:):)

Ama Salihliden sonra hızımız biraz artıcaktır... Yol ve trafik durumuna göre... :cat::cat:

2 mola vererek ulaşmayı planladım.... Kafamıza uygun bir yer bulunca salihli civarında kahvaltı ederiz.... :cat::cat:

Sonrası zaten Oturakta yeriz yemeğimizi.... Artık ne olur bilmem... Mangal ya da başka bişey... :p:p

Toplam yolculuk tahminimce 3-3.5 saat sürecek normal hızda.Ama biraz canlanırsak zamanın kısalacağı kesin.... :p:p

Tekrar yazıyorum arkadaşlar.....

Tarih: 10 mayıs cumartesi
Saat: 08.00. -
Yer : Karabağlar BP
Teker dönüş saati 08.15..


KAtılmak isteyen yukardaki anketi işaretlesin ki gelecekleri bilelim... :cat::cat:

Büyükoturakta hava sıcaklığı oldukça düşükmüş bugün aldığımız haberlere göre. Ayrıca meteoroloji yağış gösteriyor. 17 mayıs değilde Kampı 24 - 25 mayıs tarihlerine ertelesek mi acaba? Fikirleriniz nedir. Benim için yağışta olsa fark etmez ama artık birazda kuru gezmek istiyorum ne zaman yola çıksam yağıyor :salut:


Bakmadım meterolojiye... Pro ilgilenir sanırım..Yağmur yokk diyordu ama....:silent::silent:

Tüm hazırlıklarımızı ona göre yaptık yawww..... :wiinkk::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yağmur soğuk olursa bunun tek sorumlusu pro dur :p biz her yola geliriz önemli olan sizinle olmak sadece yağmur soğuk olursa şişe tüketimi artar başkada bir zarar olmaz :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yağmur falan yok.... Kim çıkardı yaww......:p

Plan hoşuna gitmeyen varmı?..... :silent:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ben gelırsem eğer guzel olmus bana uyar...
yolda çişş molası varmı yoksa ben cay bıle ıcmıyorum kımse ısemıcekmı dıyonuz:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tutacaksın biz yaparsak yapacaksın yada daha iyisi benim geldi diye işaret et duralım hem çivide çakarız :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben gelırsem eğer guzel olmus bana uyar...
yolda çişş molası varmı yoksa ben cay bıle ıcmıyorum kımse ısemıcekmı dıyonuz:p

Yağmur yağarsa zaten koyver gitsin..... Kimse çakmaz.... :queen::queen::queen::queen::queen: Birde onun için durmayalım.... :queen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
tutacaksın biz yaparsak yapacaksın yada daha iyisi benim geldi diye işaret et duralım hem çivide çakarız :p
olur valla ıyıde olur.. tabut sağlam olsun gırınce cıkamayalım:p


Yağmur yağarsa zaten koyver gitsin..... Kimse çakmaz.... :queen::queen::queen::queen::queen: Birde onun için durmayalım.... :queen::queen:

:queen::queen::queen::queen:buyuğumuz konusuyo oyle dıyosa bı bıldığı vardır :p:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
olur valla ıyıde olur.. tabut sağlam olsun gırınce cıkamayalım:p




:queen::queen::queen::queen:buyuğumuz konusuyo oyle dıyosa bı bıldığı vardır :p:p

Yok lam..Şimdi aklıma geldi yazdım..Denemedim daha..... :p:p:p:p Senden alıcaz deneyimleri..... :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmirde biz ona FARE diyoruz laboratuar faresi de diyenler var :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst