[MT İzmirliler] 10-11 Mayıs Uşak-Büyükoturak Kampı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şimdi katılım zamanı bakalım bu kadar yolu göze alan alabilen kimler var biz izmirliler olarak hafta sonu gezimizde bu kadar km yapıyoruz cc ler bizim için önemli değil hp desen hiç lafı bile olmaz biz tarih yazmak istersek YAZARIZ gerekirse 50 cc alır alperle yine geliriz :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
şimdi katılım zamanı bakalım bu kadar yolu göze alan alabilen kimler var biz izmirliler olarak hafta sonu gezimizde bu kadar km yapıyoruz cc ler bizim için önemli değil hp desen hiç lafı bile olmaz biz tarih yazmak istersek YAZARIZ gerekirse 50 cc alır alperle yine geliriz :p
:cat::cat::cat::cat:

Katılmak isteyen herkesi bekleriz.... Cc veya motor hacmi fark etmez......:cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bırak adamları rahat izmirden 22 oldukta ne oldu :rendeer: pro gelmezse sen asıl o zaman bak makaraya :queen:
burda 22 kişi var gibi görünmüyor :silent: en fazla 5 kişi gibisiniz diğerleri nerde :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi katılım zamanı bakalım bu kadar yolu göze alan alabilen kimler var biz izmirliler olarak hafta sonu gezimizde bu kadar km yapıyoruz cc ler bizim için önemli değil hp desen hiç lafı bile olmaz biz tarih yazmak istersek YAZARIZ gerekirse 50 cc alır alperle yine geliriz :p
işte motorcu dediğin böyle olur gözlerim yaşardı çok duygulandım çok :salut::salut::salut:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben kendi adıma bu gezinin bir hafta ertelenip 17 sinde yapılmasını teklif ediyorum
sebep 1-anneler günü
sebep 2-maddi sıkıntı ( ayın 15 i avans )
sebep 3-tuncer burada olacak
sebep 4-19 mayıs tatili olanlar dinlenecek
sebep 5-havalar daha sıcak olacak
sebep 6- körfezde yarış var
kızmayın vurmayın sadece teklif ettim :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben kendi adıma bu gezinin bir hafta ertelenip 17 sinde yapılmasını teklif ediyorum
sebep 1-anneler günü
sebep 2-maddi sıkıntı ( ayın 15 i avans )
sebep 3-tuncer burada olacak
sebep 4-19 mayıs tatili olanlar dinlenecek
sebep 5-havalar daha sıcak olacak
sebep 6- körfezde yarış var
kızmayın vurmayın sadece teklif ettim :queen:

Valla bi danışalım.... Bana da daha cazip geldi.... Bir hafta sonra olursa patron da geleceğini söyledi zaten.... :p:p:p

Artık günleri sığdıramıyoruz ha....:pr::pr::pr: Ne çok özel günlerimiz varmış.... :pr::pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla bi danışalım.... Bana da daha cazip geldi.... Bir hafta sonra olursa patron da geleceğini söyledi zaten.... :p:p:p

Artık günleri sığdıramıyoruz ha....:pr::pr::pr: Ne çok özel günlerimiz varmış.... :pr::pr:
bir hafta sonra pro'nun kuzeninin düğünü varmış
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya ne biliim düğünde altın takarlarmış ya..:p:p. Hiç düğünüm olmadı biliyormusun.... :salut::salut::salut:
benimde hiç düğünüm olmadı :queen::queen::queen: altın takarsanaız bir hatun bulup evleneyim :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen evlen biz sana takarız ama bir altın için değmez hatunun taktığı tasma daha çok sıkıyor :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
önce SÜNNET sonra düğün ( ben görmedim öyle diyorlar :queen:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst