- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Ben 30 yıllık Uşaklıyım...Ama Büyükoturak diye bi yer duymadım...
![]()
kaç kere gititn lem uşağa?..... :bounce::bounce: Daha geçen yaz gidecektin sözde... Gözün yemedi gidemedin yolu bulamam diye... :queen::queen: