- Katılım
- 15 Ara 2004
- Mesajlar
- 638
bu pazar bi gezi yapmayı düşünüyom gelmek isteyen olursa beni arasın. inş kar hafta sonuna kadar dururda zevkli bişi olur.![]()
Tiger arkayı kaldıramıyor karda, kros almak şart oldu.
bu pazar bi gezi yapmayı düşünüyom gelmek isteyen olursa beni arasın. inş kar hafta sonuna kadar dururda zevkli bişi olur.![]()
mrhb arkdslar bende konydnm scotrm war ama ehlyetm yok bildgniz bir sürcü kursu warmıdr bide ne kadar mal olur A2 - B ehliyetm wardır
slm MİLLET bende konyalıyım bir cbf 150 almayı düşünüyorum önerirmisiniz..
MERHABA MOTORCULAR,
YENİ ÜYEYİM ÖNCELİKLE MERHABA, MOTORUM ANKARADA İDİ BU HAFTA SONU GETİRİYORUM. BUNDAN SONRA BURALARDAYIM BMW R65 1983 MODEL BİR MOTOR. ANKARA KONYA YOLUNDA MOTORLA GİDİP GELEN VAR MI? TAVSİYELERİNİZİ RİCA EDİYORUM. :rendeer:
selamünaleyküm
bende konyalıyım ama bu ortagım lafı hic de hosuma gitmiyor acıkcası konyalı olmayan insanların yanında bir garibseniyor yanlıs mı düsünüyorum sevgili hemsehrilerim
cbf 150 den memnun musunuz?
selamünaleyküm
bende konyalıyım ama bu ortagım lafı hic de hosuma gitmiyor acıkcası konyalı olmayan insanların yanında bir garibseniyor yanlıs mı düsünüyorum sevgili hemsehrilerim
cbf 150 den memnun musunuz?
selamünaleyküm
bende konyalıyım ama bu ortagım lafı hic de hosuma gitmiyor acıkcası konyalı olmayan insanların yanında bir garibseniyor yanlıs mı düsünüyorum sevgili hemsehrilerim
cbf 150 den memnun musunuz?
unveraet/B] seninle de bi tanışsaydık şu bmw nin sesini dinleseydik![]()
Ben üye olalı ve motoru Konya'ya getireli 2 hafta oldu, daha çok zamanımız var, tanışırız bir gün.
Aslında bu motor sesi dinleme teklifiniz bir buluşma önerisi içeriyor, bunu diğer üyelerin toplu değerlendirmesine sunuyorum.
04/MAYIS/2008 pazar
Buluşma yeri Stad Önü Saat 10.30
Derbent beldesinde saç kavurma yemeye gideceğiz.
Tüm Motosiklet severleri bekleriz.
irtibat için özelden mesaj atabilirsiniz.