[Konya - MT]

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
3
mrhb arkdslar bende konydnm scotrm war ama ehlyetm yok bildgniz bir sürcü kursu warmıdr bide ne kadar mal olur A2 - B ehliyetm wardır
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
3
konya

slm MİLLET bende konyalıyım bir cbf 150 almayı düşünüyorum önerirmisiniz..
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
İşin aslı çok fazla oyanmıyor fiyatı, gerçekten gösterişli ve sağlam bir motor tavsiye ederim. Hatta sıfır almayı düşünüyorsan yardımcı olurum.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
8
Yeni üye

MERHABA MOTORCULAR,
YENİ ÜYEYİM ÖNCELİKLE MERHABA, MOTORUM ANKARADA İDİ BU HAFTA SONU GETİRİYORUM. BUNDAN SONRA BURALARDAYIM BMW R65 1983 MODEL BİR MOTOR. ANKARA KONYA YOLUNDA MOTORLA GİDİP GELEN VAR MI? TAVSİYELERİNİZİ RİCA EDİYORUM. :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
MERHABA MOTORCULAR,
YENİ ÜYEYİM ÖNCELİKLE MERHABA, MOTORUM ANKARADA İDİ BU HAFTA SONU GETİRİYORUM. BUNDAN SONRA BURALARDAYIM BMW R65 1983 MODEL BİR MOTOR. ANKARA KONYA YOLUNDA MOTORLA GİDİP GELEN VAR MI? TAVSİYELERİNİZİ RİCA EDİYORUM. :rendeer:

Öncelikle hoşgeldiniz. Gezilerimize de bekleriz. Ankara yolu yavaş gidişte sıkılabileceğiniz bir yol. Çünkü çok düz. Fakat 260 km civarlarında olduğundan rahatlıkla gidebilirsiniz. Gündüz radarlara dikkat edin derim :) Görüşmek dileğiyle...
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
arkadaşlar hepinize merhaba yarın KONYA dayım inşallah bir şey duydum size sormak istedim 20 nisanda KONYA ya motosiklet fuarı geliyormuş doğru mu bilgisi olan var mı?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
3
selamünaleyküm
bende konyalıyım ama bu ortagım lafı hic de hosuma gitmiyor acıkcası konyalı olmayan insanların yanında bir garibseniyor yanlıs mı düsünüyorum sevgili hemsehrilerim

cbf 150 den memnun musunuz?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
selamünaleyküm
bende konyalıyım ama bu ortagım lafı hic de hosuma gitmiyor acıkcası konyalı olmayan insanların yanında bir garibseniyor yanlıs mı düsünüyorum sevgili hemsehrilerim

cbf 150 den memnun musunuz?

Hoşgeldiniz. Bir o lafı mizah açısından kullanıyoruz genelde. Her yörenin kendine özgü kelimeleri vardır. Ben il milliyetçiliğini sevmediğim için normal geliyor bana :)
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
selamünaleyküm
bende konyalıyım ama bu ortagım lafı hic de hosuma gitmiyor acıkcası konyalı olmayan insanların yanında bir garibseniyor yanlıs mı düsünüyorum sevgili hemsehrilerim

cbf 150 den memnun musunuz?

Şincik M.Arslan ortaamm :) Mevlananın resmini de koymuşun, ne demiş Hz. Mevlana, Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.

Kayserililer de gadasını yidiğim der. Yöresel konuşma tarzlarıdır, Ylmzzz ın dediği gibi aramızda sadece mizahi olarak kullanıyoruz, ortamımızda bulunduğunda daha iyi anlayabileceğine eminim.

Saygılar.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
8
selamünaleyküm
bende konyalıyım ama bu ortagım lafı hic de hosuma gitmiyor acıkcası konyalı olmayan insanların yanında bir garibseniyor yanlıs mı düsünüyorum sevgili hemsehrilerim

cbf 150 den memnun musunuz?

Ben Ankaralıyım ama hiç yadırgamıyorum, bence takıntın gereksiz, aş kendini,...
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
8
unveraet/B] seninle de bi tanışsaydık şu bmw nin sesini dinleseydik :)


Ben üye olalı ve motoru Konya'ya getireli 2 hafta oldu, daha çok zamanımız var, tanışırız bir gün.
Aslında bu motor sesi dinleme teklifiniz bir buluşma önerisi içeriyor, bunu diğer üyelerin toplu değerlendirmesine sunuyorum.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ben üye olalı ve motoru Konya'ya getireli 2 hafta oldu, daha çok zamanımız var, tanışırız bir gün.
Aslında bu motor sesi dinleme teklifiniz bir buluşma önerisi içeriyor, bunu diğer üyelerin toplu değerlendirmesine sunuyorum.

Buyrun gelin her zaman bekleriz gezilerimize:)
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
04/MAYIS/2008 pazar

Buluşma yeri Stad Önü Saat 10.30

Derbent beldesinde saç kavurma yemeye gideceğiz.

Tüm Motosiklet severleri bekleriz.

irtibat için özelden mesaj atabilirsiniz.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
8
04/MAYIS/2008 pazar

Buluşma yeri Stad Önü Saat 10.30

Derbent beldesinde saç kavurma yemeye gideceğiz.

Tüm Motosiklet severleri bekleriz.

irtibat için özelden mesaj atabilirsiniz.

Gelmeyi çok isterim gayretimde bu yönde lakin, %90 ihtimalle bu hafta sonu Ankara'ya gitmem gerekebilir. Bu durumda sizlerle daha sonra tanışırız. Birde hava durumunu incelerseniz Cumartesi Pazar günleri İç Anadolu'da full yağış görünüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst