MERHABA ARKADAŞLAR;
en sonunda fırsatını bulup nisan ayı başında kavuştugum hayalimi sizlere paylaşıyorum iyi seyirler....:cat::cat:
abi hayırlı ugurlu olsun ben mehmet bende honda 1100xx meraklısıyım o yuzden motoruna bir baska acıdan baktım en kısa zamanda benimde olur insallah aramıza hoş geldin:cat:
selam arkadaşlar bu sene okulla ticareti beraber yürüttüğüm için gezilere katılamadım
ama geçen sene çok güzel zaman geçirdim.bu cuma istanbula temelli gidiyorum
kendinize iyi bakın muhabbetiniz bol yolunuz açık olsun.:cat::rendeer::rendeer:
kardeşim evet uzun zamandır görüşemiyoruz yolun acık olsun hakkını helal et kapımız her zaman acıktır bunu unutma siteden takip edersin birseyler yazarsın unutmazsın DEĞİLMİ BİZLERİ)
slm arkadaşlar ben de karamandan komşuyuz yani eger bu taraflara bi geziniz olursa bekleriz ben ve emmioglu sizi agırlamaya gonulluyuz
Arkadaşlar Merhaba;
Motosikletin hayatıma yeni girdiği şu günlerde Konya'da ki arkadaşlarla tanışmak benim için gerçekten önemli.
Bilgi ve deneyim paylaşıldıkça değer kazanıyor.
Görüşmek üzere....
slm arkadaşlar ben de karamandan komşuyuz yani eger bu taraflara bi geziniz olursa bekleriz ben ve emmioglu sizi agırlamaya gonulluyuz
[email protected] Görüşelim dostum :cat:
Konyanın tüm ilçelerini gezdik neredeyse. Geçen haftada Antalyadaydık.
aleykumsleam talha güney gonya cuhuriyeti eresi acep
Kazasız sürüşler...
Güney sınır yani içeri çumradan sonra olan bir yer.![]()
Hoşgeldin dostum. Sizin oralara en son yerköprüye giderken uğradık.
kurban olurum size topraklarım benim benide aranıza alın bende 75 motobecane var set glardoni bu portal beni cok mm etti görüşmek üzere!..