[Konya - MT]

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
asfren

Abi motorunu Elit motordan biliyorum. Maşallah çok süper duruyor.:cat:
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
selam arkadaşlar bu sene okulla ticareti beraber yürüttüğüm için gezilere katılamadım
ama geçen sene çok güzel zaman geçirdim.bu cuma istanbula temelli gidiyorum
kendinize iyi bakın muhabbetiniz bol yolunuz açık olsun.:cat::rendeer::rendeer:

44zt.jpg

13fh.jpg

208iw.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
MERHABA ARKADAŞLAR;

en sonunda fırsatını bulup nisan ayı başında kavuştugum hayalimi sizlere paylaşıyorum iyi seyirler....:cat::cat:


abi hayırlı ugurlu olsun ben mehmet bende honda 1100xx meraklısıyım o yuzden motoruna bir baska acıdan baktım en kısa zamanda benimde olur insallah aramıza hoş geldin:cat:

selam arkadaşlar bu sene okulla ticareti beraber yürüttüğüm için gezilere katılamadım
ama geçen sene çok güzel zaman geçirdim.bu cuma istanbula temelli gidiyorum
kendinize iyi bakın muhabbetiniz bol yolunuz açık olsun.:cat::rendeer::rendeer:

kardeşim evet uzun zamandır görüşemiyoruz yolun acık olsun hakkını helal et kapımız her zaman acıktır bunu unutma siteden takip edersin birseyler yazarsın unutmazsın DEĞİLMİ BİZLERİ :))
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
sizi ve konyayı unutmayacağım arkadaşlar.zaten bir vitesli motor alayım
cebime kaşığımı koyup pilava gelirim :mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
slm arkadaşlar ben de karamandan komşuyuz yani eger bu taraflara bi geziniz olursa bekleriz ben ve emmioglu sizi agırlamaya gonulluyuz
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
2
Selamlar

Arkadaşlar Merhaba;
Motosikletin hayatıma yeni girdiği şu günlerde Konya'da ki arkadaşlarla tanışmak benim için gerçekten önemli.
Bilgi ve deneyim paylaşıldıkça değer kazanıyor.
Görüşmek üzere....
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
slm arkadaşlar ben de karamandan komşuyuz yani eger bu taraflara bi geziniz olursa bekleriz ben ve emmioglu sizi agırlamaya gonulluyuz

arkadaşlar onun emmioğlusu ben oluyorum 11'de alanya'ya gidiyoruz gelmek isteyen olursa beraber gidelim 05054653684 sevgiler hemşo arkadaşlarım
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
4
arkadaşlar slm konyadayım ve 98 model zx6r şanzuman ı lazım elınde olan varsa yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
18
Selamü aleykum gardaşlıklar bende Güney Gonya Cumhuriyetindenim
Talha adım Mondial 150 hs gullanıyom.Çok memnunum.
Daha500 km de sanki nolacaksa :)
Saygılar..
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
2
kurban olurum size topraklarım benim benide aranıza alın bende 75 motobecane var set glardoni bu portal beni cok mm etti görüşmek üzere!..
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende personel okulunda askerım....
ankara mt den...
benı zıyarete gelınsene....
fırat bektas...1.böluk,2.takım....

adamın bırısı benı tanıo ama...ne arıo nede soruo...şöle nizamıyeye gelsenız...bıraz havam olsa...kötumu olur yanı....
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
2
mobylette anavatanı konyadan motobecane 1975!...

4833234617935d58v621di3.jpg

4833234617935j823144ig3.jpg

4833234617935j3l7514it1.jpg

4833234617935xehw993qr0.jpg

glitterfy171433981d32gv2.gif

görüntülerimiz konya erenköyden arkadaşlar fransız motobecane namı deger balkan kadro a.dan z.ye kendi ürünüm motor kısmı sille yolu kuşçular motor topladı.bizzat 1975 te dedem hollandadan getirdi.rengi çağla yeşili-bal köpügü motor set,(eski glardion),19-19 karbirator,mobiş eksoz,kickstart (ayaktan marş) muayyer klasik mobylettedir.SATILIK DEGİLDİR.böyle temiz klasik mobylette olan arkadaslar benimle baglantı kursun.yorum sizin iyi seyirler!..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst