YBR 125'le 4.300 Km(Edirne'den Doğu Akdeniz'e ve Oradan Doğu Karadeniz'e)

Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
15
hemşerim tebrik ediyorum çok güzel bir gezi yapmış hasetle kıskandım seni gezi yazında çok akıcı yazı yazmayı seviyosun herhalde böle bi kitap yazabilirsin
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
101
Ya YBR idealimdeki motor'du, sonra soğutması yetersiz kalır falan diye düşünmüştüm. 2 kişi ile o kadar yolu gittiğine göre, ben bu platonik aşkıma geri döneyim :)

İdealimdeki motor, hayalimdeki gezi....
ben yapmış gibi oldum valla,
ne güzel,
tebrikler...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Söyleyecek söz bulamıyorum ne diyeceğimi bilemiyorum tebrik ediyorum böyesine bir gezi muhteşem manzaralar ve iki kişi ve 125 cc motorla alnınızdan öpmek lazım
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
resımlere bakarken keşke hıc bıtmese dedım ıcım bı hos oldu muhtesem bı gezı olmus bence herkesın hayalınde boyle bır gezı vardır tebrıklerr::biggrinn::biggrinn::haapppy:::haapppy:::alkiis::::alkiis::::coool::::coool::::eek:hmy::::eek:hmy::::thanks:::xblink::::xblink::::asker::::asker::::alkiis:::thumleft::thumleft:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
tebrikler hocam...
yaw trabzona gelmişsiniz sadece ayasofya müzesinemi gittiniz koskoca trabzonda abi arasaydınız beni götürürdüm sizi uzungöle alabalık yemeye, sümelaya , boztepeye çay içmeye, sera gölüne balık yemeye
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
tebrikler hocam...
yaw trabzona gelmişsiniz sadece ayasofya müzesinemi gittiniz koskoca trabzonda abi arasaydınız beni götürürdüm sizi uzungöle alabalık yemeye, sümelaya , boztepeye çay içmeye, sera gölüne balık yemeye
Dostum teşekkür ederim.Eksik olma.Değindiğin yerleri pek çok kez gezdim.Bu nedenle Trabzon'da pek oyalanmadım.Artvin Hopa'da uzun yıllar çalıştım ve Samsun'a kadar Karadeniz'de ayak basmadık yer bırakmadım.Kesinlikle yurdumun tüm insanlarına, ama özellikle motorseverlere Karadeniz gezisi öneriyorum.Karadeniz gerçekten bir başka diyar.

resımlere bakarken keşke hıc bıtmese dedım ıcım bı hos oldu muhtesem bı gezı olmus bence herkesın hayalınde boyle bır gezı vardır tebrıklerr::biggrinn::biggrinn::haapppy:::haapppy:::alkiis::::alkiis::::coool::::coool::::eek:hmy::::eek:hmy::::thanks:::xblink::::xblink::::asker::::asker::::alkiis:::thumleft::thumleft:

Celil sen daha YBR almadın mı?İnşallan tez alırsın.

Allah izin verirse bu yaz da Ege seyahati planlıyoruz.Muhtemelen yaz sonu tüm motorseverlerle Ege gezimizin fotoğraf ve yorumlarını paylaşırız.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
117
Değerli meslektaşım, yazınızı okurken çok zevk aldık... Biz de 2004 YBR'mizle Erzincan- Anamur olarak (yaklaşık 1000 km) düşündüğümüz gezimize Karadeniz'i de ekledik ve 2000 km'ye çıkardık. İnsanın şevkini uyandıran bir seyehat yapmışsınız... Bizi cesaretlendirdiğiniz için ayrıca teşekkürler. Allah kazasız- belasız geziler nasip etsin...
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
bir yıl sonra okuyorum bu gezi yazısını ve hemen hemen aynı güzergahı izleyerek yapacağım gezi öncesi çok iyi bir rehber oldu bana. teşekkürler. müthiş bi gezi olmuş.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
Bu siteye belki ilk mesajım zaten sizin bu geziniz sebebiyle gaza gelip üye oldum ..Meslektaşız.Braşımız farklı ve tebrik ederim çok takdir ettim.Görüşmek dileğiyle.:cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
öncelikle bu guzel fotoragları bizimle paylaştıgınız için teşekkür ederim.
Ben kısa bir süreligine de olsa YBR125 kullandım Şimdi CBF150 aldım. Aradaki fark en acemi bir motorcu tarafından bile rahatlıkla farkedilir. Kötülemek amaclı degil ama YBR ile bu yollar yapılabiliyorsa CBF150 ile daha rahat ve daha fazlası yapılabilir diye düşünüyorumm... Ellerinize saglık
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
öncelikle bu guzel fotoragları bizimle paylaştıgınız için teşekkür ederim.
Ben kısa bir süreligine de olsa YBR125 kullandım Şimdi CBF150 aldım. Aradaki fark en acemi bir motorcu tarafından bile rahatlıkla farkedilir. Kötülemek amaclı degil ama YBR ile bu yollar yapılabiliyorsa CBF150 ile daha rahat ve daha fazlası yapılabilir diye düşünüyorumm... Ellerinize saglık
Emin ol motorcu olan bir kişi bu yolları değil YBR veya CBF, Cup türü bir motorla da yapabilir.Ben en çok şuna hep şaşırmışımdır:"Yaaa nasıl oluyor da 125'lik bir motorla bu yollara çıkabiliyorsunuz!"Ya dostum insanlar Avrupa'dan bisikletle ülkemize geliyor.Atalarımız at sırtında dünyayı dolaşmışlar.Biz motorla mı gezemeyeceğiz.Yalnız CBF ile ilgili seninle aynı fikirde değilim bak.Ben YBR almadan önce CBF alma konusunda bir hayli kararlı idim.Ancak bariz eksi yönleri var.Ayak çalıştırma pedalı yok,devir saati yok, ön far mopet gibi, servisleri Türkiye genelinde yaygın değil.Zinciri ring sistemli değil .İyi yönü yok mu? Var tabi koltuğu daha güzel.Motor gücü 25 CC fazla.Az da olsa bir avantaj.Sonuçta her ikisi de küçük sınıfta motor işte.Bana hız lazım değil 80-90 yeter diyenlere ideal arkadaş.Gerisi hikaye işte.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Tebrik ederim hocam. Keyifle okudum ve fotoğrafları izledim. Hele maraş dondurmasında neredeyse ekranı yalayacaktım. Bana da cesaret vermiş oldun. Eşimle beraber bir karadeniz turu da ben yapayım bu sene.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
tebrik ederim çok mükemmel bir gezi.:cat:bu kadar uzun ve zorlu bi yolculuk hemde iki kişi valla sadece alkışlıyorum zira söyliyecek kelime bulamadım.::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
16 Ocak 2008
Mesajlar
27
Sevgili Yeniçeri hocam,

Ben en çok şuna hep şaşırmışımdır:"Yaaa nasıl oluyor da 125'lik bir motorla bu yollara çıkabiliyorsunuz!"Ya dostum insanlar Avrupa'dan bisikletle ülkemize geliyor.

Motosiklet konusunda benzer fikirlere sahibiz, bırakın iki tekerlekli bir aracı, insanın azmi varsa yürüyerek bile bu yolu yapabilir!, "gider mi/gitmez mi " soruları benide yer yer germekte; Aynı tarihlerde kısmen aynı rotalardan yol almışız, ve aynı kilometreleri ve yine 125cc ile yapmışız, .. Fazlasıyla ortak noktalarda kesiştiğim birini tanıdığım için sevindim.. İyki gitmişsin, iyki yazmışsın..
ellerine sağlık...

Bende henüz iş ve şehir değişikliğinden yeni fırsat bulabildim Gezi raporunu yazmaya başladım...

Edirne ye yolum düşer elbet bir gün,
Tanışmak isterim..

Sevgiler..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Sevgili Yeniçeri hocam,



Motosiklet konusunda benzer fikirlere sahibiz, bırakın iki tekerlekli bir aracı, insanın azmi varsa yürüyerek bile bu yolu yapabilir!, "gider mi/gitmez mi " soruları benide yer yer germekte; Aynı tarihlerde kısmen aynı rotalardan yol almışız, ve aynı kilometreleri ve yine 125cc ile yapmışız, .. Fazlasıyla ortak noktalarda kesiştiğim birini tanıdığım için sevindim.. İyki gitmişsin, iyki yazmışsın..
ellerine sağlık...

Bende henüz iş ve şehir değişikliğinden yeni fırsat bulabildim Gezi raporunu yazmaya başladım...

Edirne ye yolum düşer elbet bir gün,
Tanışmak isterim..

Sevgiler..
Edirne çok güzel bir kenttir.Her taraf buram buram tarih kokar.Gelirsen beklerim.Bu arada ben de okullar kapanınca kısmetse Aydın' gideceğim.İmkanım olursa bir uğrar öyle geçerim.Selamlar, saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst