Az Önce Kaza Yaptım Ölümden Döndüm

Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Demin eve dönerken yaklaşık 70 km hız ile çok hafif bir viraja girdim tam yarısındayım virajım 5-6 tane köpek köpeğin arasıan girdik frene dokunamadan köğein birsine vurdum yaklaşık 10 metre sürüklendik yerde ve kafası üstü düştüm birek kask olmasına ramen kaşımın arası fena halde soyuldu kask yakşalık 4-5 cm yamuldu markası maex japonyadan gelme ve artçımdada çin kaskı vardı onunkisi param parça oldu başka bişey olmadı benim sadece 2 dizim sıyrıldı sağ avucum sıyrıldı göbeğim baya bi yara oldu ğer o kasklar olmasaydı allah rahmet eylesin :( kask takmayanların dikkatine bende kaza yapana kadar kaskı bi kutu olarak görürdüm ama hayat kurtarınca işler değişti illa kaza yapınca anlamayın kaskın kıymetini öldükten sonra kıymeti yok kazasız sürüşler :(:(

AMİNMNNNNNNNN KARDESİŞM DİKKAtet biraz burası TÜRKİYE:mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
3.jpg

ben burda arka tekeri göremedim,yoksa arka askıyımı yamulttun ??

kırılan ve dağılan plastik aksamları topla,japonumu avya2mı hazırla,ziyarete gelmişken tamir edeyim onları :p
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
3.jpg

ben burda arka tekeri göremedim,yoksa arka askıyımı yamulttun ??

kırılan ve dağılan plastik aksamları topla,japonumu avya2mı hazırla,ziyarete gelmişken tamir edeyim onları :p
arka askı ne alemde acaba sanırım arka askıda sizlere ömür :( ordan eve zor attı bizi alet skype i açsana konuşalım kafa dağıtmaya ihtiyacım var :)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun. Yollara çıkan köpeklerden nefret ediyorum. Ama otobana çıkan köpeklerden 10 kere daha fazla nefret ediyorum. Geçen yıl otobanda 130 km ile giderken o kalabalık sabah trafiği içinde yolu geçmeye çalışan siyah kocaman bir köpek bütün arabaları atlattı, göz göre göre gelip benim çizgimde dona kaldı. Motorun koruma demiri hayvancağızın kafasını dağıttı. Herşey yarım saniye içinde oldu. Gaz bile kesemedim. Eğer biraz daha önüme gelmiş olsaydı bu satırları okumuyor olacaktınız...
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
bu arada geriye kalan mont ve kask parçalarını yüklemek isterdim ama sanırım olay yerinde kaldı onlar :(
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
büyük geçmiş olsun,zaten en büyük tehlike yoldaki başıboş gezen hayvanlar...fazla yapılacak bişey bırakmıyorlar insana...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun aradaşlar,
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
iznik-yenişehir de dağ yolunda tavukların arasına daldığım günü hiç unutamam..
motorun devrilip çizildiğinemi yanarsın, güzelim deri montu yırttığınamı yoksa 2 tavuğa 100 lira verdiğinemi..
öle bu işler, kıymete biniyor, yersen..
her şey gelebilir başına, viraj çıkışları tehlikelidir herzaman
önüne atlayan bi köpek deil bi çocuk ta olabilirdi..
sonunu göremediğin bi viraja duramayacağın bir hızla girmemelisin
benden acizane bi tavsiye..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
arka askı ne alemde acaba sanırım arka askıda sizlere ömür :( ordan eve zor attı bizi alet skype i açsana konuşalım kafa dağıtmaya ihtiyacım var :)

ben bülent ustaya siparişleri vereyimmi yarın ?? :p:p
şimdi yatcam ben,bugun kırklarelı emniyet çalışmıyomuş,işim yarına sarktı , sabah 8'de kalkcam ve hemen kırklarelıne gidecem. o yuzden sımdı yatmam lazım onur yoksa sabaha kalkamam.kusura bakma lutfen,yarına geniş geniş konuşuruz :wiinkk:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
iznik-yenişehir de dağ yolunda tavukların arasına daldığım günü hiç unutamam..
motorun devrilip çizildiğinemi yanarsın, güzelim deri montu yırttığınamı yoksa 2 tavuğa 100 lira verdiğinemi..
öle bu işler, kıymete biniyor, yersen..
her şey gelebilir başına, viraj çıkışları tehlikelidir herzaman
önüne atlayan bi köpek deil bi çocuk ta olabilirdi..
sonunu göremediğin bi viraja duramayacağın bir hızla girmemelisin
benden acizane bi tavsiye..

virajın sonu gayet iyi görünüyo sinanda görmüştü orayı biden tarladan sürü olrak yola çktı biz viraja girerken yoktu birden fırladı :(

ben bülent ustaya siparişleri vereyimmi yarın ?? :p:p
şimdi yatcam ben,bugun kırklarelı emniyet çalışmıyomuş,işim yarına sarktı , sabah 8'de kalkcam ve hemen kırklarelıne gidecem. o yuzden sımdı yatmam lazım onur yoksa sabaha kalkamam.kusura bakma lutfen,yarına geniş geniş konuşuruz :wiinkk:
tamam yarın kırklarelinde direk doğucağa gel bi zahmet ordan benzinliği ara ben alırım seni arabayla :) motorun binilcek hali kalmadı şimdilik :( hadi ii geceler olm bületn ustada monero yokki atilladan isticez artık zaten japonlanacak bi yeri kalmadı aletin :(
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Büyük geçmiş olsun arkadaşım. Korumaların önemi bir kez daha ortada. Kaskı takmış olmak için değil, bizim hayatımızı kurtarması için takmalıyız. Çin malı kaska da diyecek laf bulamıyorum. Made in China ve Made in PRC yazan ürünlerden dikkat ve özenle uzak durmaya çalışıyorum. Hele ki böyle önemli bir konuda hayatımızı kesinlikle çinlilere emanet etmemeliyiz. Dizlik, bellik ve eldivenin de olsaydı o yaraların da olmayacaktı belki. Ufak tefek sıyrıklarla atlatacaktın. Sağlık olsun, bi dahakine daha dikkat et ve full korumayla bin lütfen. Tekrar çok geçmiş olsun, acil şifalar...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
aman topragım temkinli Dikkatli... :wiinkk: Ayrıca herkes dikkat ETsin kendine ARkadaşlar Trafik tehlikelerle dolmaya basladı yine:pale:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Köpek büyük tehlike arkadaşlar.Ayrıca kafataslarıda çok sağlam oluyor.Bizim bi tanıdık Doğanla 100km/h civarı bi hızla çarpmış köpeğe.Radayatöre kadar ön tarafı parçalamış köpek daha ölmemiş bile.Köpeğin ölmemesi iyi ama aracıda bizi de dağıtıyor malesef:)Hele bazen köy yolunda arabaya saldıran köpekler oluyor.Onlarla motor üstünde karşılaşsam naparım bilmiyorum.:pale:
Geçmiş olsun arkadaşım sanada:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
Köpek büyük tehlike arkadaşlar.Ayrıca kafataslarıda çok sağlam oluyor.Bizim bi tanıdık Doğanla 100km/h civarı bi hızla çarpmış köpeğe.Radayatöre kadar ön tarafı parçalamış köpek daha ölmemiş bile.Köpeğin ölmemesi iyi ama aracıda bizi de dağıtıyor malesef:)Hele bazen köy yolunda arabaya saldıran köpekler oluyor.Onlarla motor üstünde karşılaşsam naparım bilmiyorum.:pale:
Geçmiş olsun arkadaşım sanada:rendeer:

beni 2 köpek kovaladı motordayken ve ne yapıcagımı bılemedım bı an nefesını ensemde hıssetmıstım asfalta surten tırnak seslerı gelıyodu resmen neyse 80 km cıkınca hayvan vazgectı zaten...

gelelım senın kazana gercekten verilmiş sadakan varmış arkadan arabanın gelmio olmasıda senın için büyük şanş korumların önemlerini anca böle kazalarda anlıorz ama sununda ustunde durmak ıstıorm montun eldıvenın ve hatta kaskın 4 cm ıcerı gırdıyse bı an once parana kıy ve kalıtelı bısıler al can bu....daha degerlısı ne olabılırkı:( neyse acil şifalar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst