[Adana - MT]

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
HAva güzel,hayat güzel kuşlar güzelll ne güzel ötüyolar feykk feykkk,lan lütfüüü seni çok seviyorummm kırsal tospaaaa,sevgimin nişanesi olarak bu hediyemi kabul etmeni istiyorum,çok değerli ve asırlık şaraptır ben içmedim sana veriyommm değerimi bill:queen:




Canım ben alkol almıyom diyosan aynı markanın,yayık ayranı ve meyve sularıda mevcutt:queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
olum bıkmadın aynı espri aynı espri..B.qu çıktı ha :p

kanka dün bizde oturuyozz,konu döndü dolaştı bu içeçek muhabbetine geldi,lütfü kanka çok merak ettim sabah bana yazsana adana mt'de,annemde varr anlatamıyomda,,ya yazmsama daha iyi felan diyomm,yok illaki yaz kanka dedii,bende yazdımm:queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
adanalı´isimli üyeden Alıntı
arkadaşlar,27.04.2008 pazar günü için(eğer hava güzel olursa) gezi yeri hakkında önerilerinizi bekliyorum.benim aklıma gelen bir fikir var,ne dersiniz bilmem.yine kozan'a kahvaltıya,ciğere gidelim,oradan da eğer uygun görürseniz kadirlili dostlarımızı ziyaret edelim.hem biraz yol yapmış olalım,hem ciğer yiyelim,hemde dost ziyareti yapalım diyorum.ne dersiniz?farklı fikirlere açığım,önerilerinizi bekliyorum.

evveeetttt sizleri dinliyorum,gözlerim kapalı....


abi benim motor serviste bakım felan yapılacak ve malum ay sonu geldii benden bu hafta pas:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
HAva güzel,hayat güzel kuşlar güzelll ne güzel ötüyolar feykk feykkk,lan lütfüüü seni çok seviyorummm kırsal tospaaaa,sevgimin nişanesi olarak bu hediyemi kabul etmeni istiyorum,çok değerli ve asırlık şaraptır ben içmedim sana veriyommm değerimi bill:queen:




Canım ben alkol almıyom diyosan aynı markanın,yayık ayranı ve meyve sularıda mevcutt:queen::queen:

tamam canım ben içerim bunu ama sana başka bişi yedirecem bende akşama :queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eveeet arkadaşlar.genel istek üzerine bu hafta gezi olmayacaktır.bilgilerinize.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Arkadaşlar motosikletim satılık. Burcunun çalıştığı yere bıraktım. Almak isteyen arkadaşlarınız olursa haberiniz olsun. (Keeway SS 250)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Olur mu Bora Abicim! sadece biraz ara vermek durumundayım...

Sonra dönüşüm muhteşem olacak. :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Ahmet 3250 ye vereceğim.
Koruma demiri, geniş arka sele, kappa yan çanta, ön siperlik, yaklaşık 500 Ytl masraf yapmıştım.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Gezmekten sıkıldım.Yollardan sıkıldım.Sürüşten zevk almak için uygun genişlikte, düzgün asfaltlı,saçmasapan dönüş açısı olmayan viraj aramaktan bıktım.

Tarz falan mı değiştirsem acaba?

Bende satıyorum motoru hadi bakalm.Almak isteyen olursa makul,bir cbr 125 için normal olan bir fiyata bırakacam.İrtibat:Ben
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Abicim bilmiyorum gerçekten.Yoldan moldan sıkıldım.Ben standart sürünce sıkılıyorum.Cbr la yapabileceğim en keyifli şey virajları zorlamak.Oda Ülkemin koşullarında hayatını boş yere tehlikeye atmak gibi geliyor.Zaten kendimizi geliştirebileceğimiz yol sayısı çok az.İyi gibi bir yol bulunca uygunsada değilsede denemek istiyor insan.Keyfim kaçtı biraz anlayacağın.

Canım ciddi ciddi stunt la uğraşmak istiyor.Şu an aklımda xt 600 gibi bi makine var.Standart haliylede kullanmayacam eğer alırsam.Bazı değişiklikler olacak.Keyfim biraz da böyle takılmak istedi.Bakarsın sonra araziye vururum hiç belli olmaz:p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Abicim bilmiyorum gerçekten.Yoldan moldan sıkıldım.Ben standart sürünce sıkılıyorum.Cbr la yapabileceğim en keyifli şey virajları zorlamak.Oda Ülkemin koşullarında hayatını boş yere tehlikeye atmak gibi geliyor.Zaten kendimizi geliştirebileceğimiz yol sayısı çok az.İyi gibi bir yol bulunca uygunsada değilsede denemek istiyor insan.Keyfim kaçtı biraz anlayacağın.

Canım ciddi ciddi stunt la uğraşmak istiyor.Şu an aklımda xt 600 gibi bi makine var.Standart haliylede kullanmayacam eğer alırsam.Bazı değişiklikler olacak.Keyfim biraz da böyle takılmak istedi.Bakarsın sonra araziye vururum hiç belli olmaz:p

benim cbf 150 yi vereyim sana viraj otoban kros her tarza uygun geniş iki kişi için uygun sele tapkeys de var nedersin
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
benim cbf 150 yi vereyim sana viraj otoban kros her tarza uygun geniş iki kişi için uygun sele tapkeys de var nedersin

amahaıohahhoa.abi süpersin ya tam zamanında müdahele.Valla senin motoru hiç denemedim ki.Üzerine bile zor bindim:mrgreen:Sen motoru bi ver ben 1-2 hareket deniim.İİse alayım.Beğenmessem almam ama:cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Sana özelden msj attım.Mt deki dostlar için tek fiyat veriyorum.O yüzden buraya fiyat yazmadım.Düşünen olursa bana ulaşabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst