Hava kuvvetlerimizin yeni R1'i :P

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Kamuflaj hastasi birisi olarak cok begendim. Toprak rengi tonlarin oldugu kamuflaj boyali bir BMW enduro resmi gorup asik olmustum. O askimi suan bu resimle aldatiyorum, siist aramizda kalsin. :wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
yamaha olmasa bana giderdi aslında :p ya tek maşa falan güzel olmuş aslında haa :p peeh boru şasemi olur bee şimdi gördüm :S
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Pro-arm kullanmaları hoş olmuş ama kullandıkları çelik boru kafes yapısı aerodinamiyi baltalar gibime geliyo.Uçakların içindeki adamlara bu olmamış.Otobüs gibi önü düz uçak yapmak gibi bişi:mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
57
gercekten cok tatlı ve hos bır sekılde duruyor ılgı cekmemesıne ımakn yok herkesede nasıp olmaz bu sekılde gorunen bır makına
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Güzel olmuş motor.Sağol:rendeer:
Bunun boru şasi olduğunu nasıl anladınız?Ve aerodinamikle ne alakası var:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst