Hava kuvvetlerimizin yeni R1'i :P

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
şimdi bu r1 bizim hava kuwetlerimizde ya ;

3. dünya savaşı çıkarsa kesin biz kazanırız dimi :p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
kim hortlattı bu topiği hemen öne cıksın bakiyim:p

güzel motor verin bunu ben kanatsız uçuruyum:p

ertesi gün haberlere çıkarım artık

''şok şok şok kanatsız motoru uçurn genç terihe geçti fakat kendisi göremedi'' diye:queen:
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
123
uufff fena fena:mrgreen:çok tatlı harika bi şekil yapmışlar bi bayan olarak hayırlı olsun derim:p
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
trafikte görünmez bu, bi tır alır geçer, kimsenin haberi olmaz:farao::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
off çok vahşi olmuş yaa süper
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst