- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 412
Kanatsız da ucarsın bunla ya nolcak :mrgreen:
butturfly 4 benimdi kaynak yapmayalım plss![]()
NGK ateşliyo, jesse vitese aktarıyo, ordan rolada tekerlere güç bindiriyo, bende uçuruyorum, işte çalışma prensibimiz bu şekilde :mrgreen:
askerde böle bir motorsiklet versinler ömür boyu askerlik yaparım :queen:
bende bende ömür boyu askerlik yapardımbende :queen::queen::queen::queen: