- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
askerde böle bir motorsiklet versinler ömür boyu askerlik yaparım :queen:
allah bilir o motosikleti verseler ömür billan sadece tozunu aldırırlar adama
yada başında bekleyen astsubaya motosikletin yanında içmesi için çay getirip götürürsün
vatan millet söz konusu olmadıkça, o teneke yığınına (r1 değil gemi) binip bi daha askerlik yapmam
bizdeki şansa bak.. ayaklarımın üstünde olduğum müddetçe eve geri dönerim derdim, bi köpekbalıklarından korkardım. denizci olduk onda da..
Son düzenleme: