Hava kuvvetlerimizin yeni R1'i :P

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
askerde böle bir motorsiklet versinler ömür boyu askerlik yaparım :queen:

allah bilir o motosikleti verseler ömür billan sadece tozunu aldırırlar adama :)

yada başında bekleyen astsubaya motosikletin yanında içmesi için çay getirip götürürsün :)


vatan millet söz konusu olmadıkça, o teneke yığınına (r1 değil gemi) binip bi daha askerlik yapmam :)
bizdeki şansa bak.. ayaklarımın üstünde olduğum müddetçe eve geri dönerim derdim, bi köpekbalıklarından korkardım. denizci olduk onda da..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız günlerde kullan kanka
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
54
yuh artık diyorum!şu kamuflaj denen hadiseyi insanlar bakalım daha nelerde kullanacaklar.:pr:amacına uygun yerde (askerlikte!) hiç bi sözüm yok,hatta severek ve gururla giydim de..ama bu nedir ya?insanı r1 den soğutacaklar!tek kelimeyle felaket:farao:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
valla motosiklet üstünde görünür olmayı tercih ederim zaten normalde trafikte bizi görmüyorlar birde kamuflaj filan ehh yani..
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
deniz olanları ne zaman çıkar emin bey :p
Onlar haftaya gelecek birader, şimdi bir iki tane var ama dar kalıp sana bana gelmez :p
yewrum araştırmacı gazeteci gibisin nerden buldun ssenin imalatın mı yoksa
Abi çaktırma merdiven altında imla ediyorum şimdilik günde bir tane ilerde seriye bağlicam :mrgreen:
ben kamuflaj sevmem,
ben emin'ii de sevmem:mrgreen:
ben tuğçeyi severim, motor alırda bi pastasını yersek daha çok severim :mrgreen:
eminden ve r1 den hoşlanmayan bir bayan::sas:: kendinde değil galiba:queen::queen:
yok yok kesin bişey oldu bu aptiye :mrgreen:
sanırım tek begenmıyen benım aramızda
3 yapın lütfen.... 25 kere
hüoooop alooo, siz beğenmeyenler grubu, çabuk dışarı çıkın bakiyim :p
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız günlerde kullan kanka
eyvallah bilader sağol, gene 100cc taktın bana ama neyse.
uçuyomuymuş bu?
yoksa emün mü uçuruyomuş:p
NGK ateşliyo, jesse vitese aktarıyo, ordan rolada tekerlere güç bindiriyo, bende uçuruyorum, işte çalışma prensibimiz bu şekilde :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
onlar verilmişti abi, mutlaka görmüşsünüzdür hani üzerinde ağır silahlar olan endurolar vardıya :p
http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/41736-silah-gibi-motor-dedikleri-bu-olsa-gerek.html

ahanda burda
askerliği sevmeyen arkadaşlar varsa yardımcı olur işte :)
Vatan millet meselesi söz konusu olmadıkça,sevilecek bi durumunun olduğunu düşünmüyorumm:)
3 yapın lütfen.... 25 kere
4 olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
yolda giderken hava atamıyorda durduğu yerdemi hava atacak :)

klaisk hondacı smileysi,bende hondacıyım ama bu yakarış boş olmuş müdürrrrrrr,R1 öttürürrrr:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
em ün abi bunlar hepsi bir oldu sana komplo kuracak aman abim sırt sırta savaşalım..:queen:


hv.p.er.muhafız taburu..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar belki braz hort oldu ama

o dişlilere bakarsak bu motor kalkmaz kalkarsada durmaz ? yanlışmıyım
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emin seni kınıyorum Hava Kuvvetlerinin değerini motosikletle t:bağdaştıramazsın
F-16 yerine F-20 koysan tamam ama R1 hiç uymamış renkleri tutabilir ama işlevsellik üzüldüm:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst