- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
- Konu Yazar
- #1
Güzelmiş ,kara kuvvetleri olanıda var mı :queen:
eminden ve r1 den hoşlanmayan bir bayan::sas:: kendinde değil galiba:queen::queen:ben kamuflaj sevmem,
ben emin'ii de sevmem:mrgreen:
eminden ve r1 den hoşlanmayan bir bayan::sas:: kendinde değil galiba:queen::queen:
niye:queen::queen::queen::queen:r1'i hesaba katma:cherry: