bugün kısa mesafe de olsa yolcu olarak uag nin muadili kanuni bretona bindim.
gerçekten titreşim neymiş bu motorda gördüm ama herhalde alışılır.ben 95 kiloyum süren arkadaş da iri yapılıydı ama buna rağmen gidişi çok güzeldi.ayrıca sesine hayran kaldım.
ancak henüz bir senesini bile doldurmamış bir motorun elle değil de ayakla çalışması ve ayakla da 3. denemede çalışması (motor sıcakken) beni düşündürdü .herhalde hava nemli diye böyle caz yaptı.

yine de fiyatına göre alınası bir motor.
keşke başka renk seçenekleri de olsa sırf mavisi var diye asya alabilirim.
titreşimin önüne geçmenin ön dişliyi büyütmek dışında başka yolu var mıdır?