- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orcun kardesim, hayirli olsun Allah kaza bela vermesin.
hyosung u yeni almamışmıydın yaw?hayırlı olsun temiz motor nazar boncuğu takmayı unutma:mrgreen:
ewet bence de iyi bi fiyat ama çok iyi bi pazarlık sonunda olduHayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler.
Fiyat çok iyi :cat:
Hadi bakalım eski Hyocu hayırlı uğurlu olsun. Arkadaşlarımın dediğine katılıyorum fiyat ABS modeli için gerçekten çok çok iyi. :cat:Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Bu arada Hyosung'mu Honda'mı muhabbetini kim yapıcak artık dostum. :queen:
Az biraz otobanda bastın galiba 90-100 gidersen 5 lt yakar.
Hayırlı olsun
cbf150 ile tam kıyaslıyamıyorum çünkü onu bırakalı çok zaman oldu.fakat comet ile aynı oturuş pozisyonu ve gidon seviyesi olduğu için alışmak sorun olmadıHocam hayırlı uğurlu olsun cbf 150 kullanıyorum.Fazerı kullanmak zormu ona nazaran yani kıyaslaman mümkükn mü acaba?Bende 150 den sonra direk fazera geçemyi düşünüyorum.Bakalım kısmet.
Güle güle kullan. Tabii fazla yakacak, adı fazer, alışsan iyi olur. ABS nasıl bahsetsene biraz...