emrahkrm Katılım 8 Eki 2006 Mesajlar 312 9 Nis 2008 #21 dostum hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanı dilerim.inşallah bi gün hepimizin rüyaları seninki gibi gerçekleşir...
dostum hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanı dilerim.inşallah bi gün hepimizin rüyaları seninki gibi gerçekleşir...
Erhan Admin Yönetici Katılım 14 Nis 2003 Mesajlar 7,150 Motosikleti Yamaha MT-09 Tracer 9 Nis 2008 #22 Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler. Fiyat çok iyi :cat:
Gültekin Katılım 13 Haz 2005 Mesajlar 3,062 9 Nis 2008 #24 Çok yakışıklı. :cat: Güzel günleriniz olsun. Güle güle kullan. :rendeer:
Tequ Katılım 18 Kas 2006 Mesajlar 4,288 9 Nis 2008 #26 Bu fiayata düz modelleri satılıyorken Abslisii alabilmen gerçekten çok iyi.. Hayırlsı olsun
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 10 Nis 2008 #27 Güzel makina.... Güle güle bin..................
OzCaN35 Katılım 15 Eyl 2007 Mesajlar 732 10 Nis 2008 #28 Hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermez inşallah:rendeer:
THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 10 Nis 2008 #29 Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler.
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 10 Nis 2008 #30 Hayırlı uğurlu olsun, çok yakışmış Allah utandırmasın:rendeer:
ennginn Katılım 28 Nis 2007 Mesajlar 994 10 Nis 2008 #31 Güzel bir seçim, güzel bir fiyat, güzel bir makina Hayırlı uğurlu olsun
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 10 Nis 2008 #32 hayırlı olsunnnn tekerin düz bassın:rendeer:
B.m.O Katılım 4 Eki 2007 Mesajlar 592 10 Nis 2008 #33 Karizma makine maşşallaaah!! Hayırlı olsun, asfaltlar size kurban olsun!
B ByPaTr10 Katılım 16 Şub 2008 Mesajlar 1,266 10 Nis 2008 #34 hayırlı ugurlu olsun tekerın hep duz bassın
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 10 Nis 2008 #37 Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileği ile.. :rendeer:
DARKDIAMOND Katılım 24 Ocak 2006 Mesajlar 4,007 10 Nis 2008 #38 Hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim arkadaşım.
scorp Katılım 1 Ara 2006 Mesajlar 591 10 Nis 2008 #39 Hayırlı olsun heryerde fazer goruyorum artık, cok sevdik biz ulkece bu motosikleti...
Bawebaran Katılım 18 Tem 2005 Mesajlar 131 10 Nis 2008 #40 Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. Güle güle kullanmak nasip etsin.