gerçekleşen rüya fazer a :)

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orcun kardesim, hayirli olsun Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Dostum hayırlı olsun keyifli sürüşler dilerim Fazerhahçeli olmuşsun :cat::cat::cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hocam hayırlı uğurlu olsun cbf 150 kullanıyorum.Fazerı kullanmak zormu ona nazaran yani kıyaslaman mümkükn mü acaba?Bende 150 den sonra direk fazera geçemyi düşünüyorum.Bakalım kısmet.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun Orçun.....:rendeer:

Kaliteli bir isabet kanımca....:)

Fişek gibi maşallah:cherry:.... Allah sevdiklerine bağışlasın seni...:wiinkk:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
hepinize çok teşekkürler arkadaşlar..ALLAH hepinizin gönlüne göre versin

hyosung u yeni almamışmıydın yaw?hayırlı olsun temiz motor nazar boncuğu takmayı unutma:mrgreen:

hyosung u nisan 2007 de almıştım. hyo ile de çok güzel günler geçirdik..birbirimizi hiç üzmeden dostca ayrıldık:p

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler.
Fiyat çok iyi :cat:
ewet bence de iyi bi fiyat ama çok iyi bi pazarlık sonunda oldu:)

Hadi bakalım eski Hyocu hayırlı uğurlu olsun. Arkadaşlarımın dediğine katılıyorum fiyat ABS modeli için gerçekten çok çok iyi. :cat:Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

Bu arada Hyosung'mu Honda'mı muhabbetini kim yapıcak artık dostum. :queen:

artık hyo cu ve hondacılar bakar o işe
biz de arada bi gaz verir ortalığı kızıştırırız gerekirse:queen:

Az biraz otobanda bastın galiba 90-100 gidersen 5 lt yakar.

Hayırlı olsun

otoban da gelirken yer yer 190 a kadar çıktım ortalama da 140 gibi geldim sanırım

Hocam hayırlı uğurlu olsun cbf 150 kullanıyorum.Fazerı kullanmak zormu ona nazaran yani kıyaslaman mümkükn mü acaba?Bende 150 den sonra direk fazera geçemyi düşünüyorum.Bakalım kısmet.
cbf150 ile tam kıyaslıyamıyorum çünkü onu bırakalı çok zaman oldu.fakat comet ile aynı oturuş pozisyonu ve gidon seviyesi olduğu için alışmak sorun olmadı
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
80
hayırlı olsun.iyi günlerde kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah.
bu arada fiyat çok iyi :cat:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güle güle kullan. Tabii fazla yakacak, adı fazer, alışsan iyi olur. ABS nasıl bahsetsene biraz...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun kardeş. allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
Güle güle kullan. Tabii fazla yakacak, adı fazer, alışsan iyi olur. ABS nasıl bahsetsene biraz...

abs yi sen daha iyi anlatırsın hatta daha önce sen anlatmış bizler de okumuştuk yanlış hatırlamıyorsam...
hatta abs li tercih etmemin sebeplerinden biri olmuştun:cherry:

ben abs siz oto dan abs li geçtiğimde bu rahata alışmıştım..
motosiklet konusunda da aynı oldu..alışma konusun da bi sıkıntı yaşamadım..
şimdi frene her türlü yol şartında çok daha güvenli bi şekilde ve korkusuzca basabiliyorum
daha önce ki motor da ön tekerin kilitlenmesi ile filmin bitmesi olayını yaşamıştım
frene bastığımda ön tekerin kitlenmeyecek olduğunu bilmek güzel bi duygu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst