- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #21
olm tamam iş güc olur ailevi durumlar olur ama ben olsam size uyuz olurdum...ne ayaksınız diye...beni niye çağırmadınız ülen derdim içimden...:wiinkk:adamın canı çeker gezmeyi...kayınpederine ailenden birinle gidiyon diğerleri üvey yani ölemi..
Cenkiz aben en aile ferdi ambiansı...:cherry:
La bi kerede 1 kerede anla ne var....
Olm adam makinayı yeni almış.... Dağa vuralım bi deneyelim dedi..... Bende dedimki zaten o tarafa gidicem beraber gidelim dedim.....:cat::cat::cat:
yoksa cengize uyuz olurum sevdiğimden diiil..... :queen::queen::queen::queen: