- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #41
Dedim ya sen iyileş gerisi kolay.... 10 gün sonra görüşmek üzere..... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:abi her adımınızı takipdeyim size iii eğlenceler kısmetse 15 nisandan sonra izmirdeyim benim motora bi el atmamız gerekiyorrr....:cat::cat: