[İZMİR-MT] Cumartesi Motoru ve Çantayı Test Etme Devriyesi

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi her adımınızı takipdeyim size iii eğlenceler kısmetse 15 nisandan sonra izmirdeyim benim motora bi el atmamız gerekiyorrr....:cat::cat:
Dedim ya sen iyileş gerisi kolay.... 10 gün sonra görüşmek üzere..... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam pek te kısa değildi... Yağmur atıştırıyordu ve çok geç çıktık....Döndüğümüzde hava kararmıştı.... Daha erken çıkabilseydik çok daha uzun bir rota çizicektik.... Kısmet....Bidahakine....

Baraj yolunun böyle güzel olduğunu bilmezdim..... Tahmin bile etmemiştim.... :pr:
Madem o kadar güzel, bizde İzmir'i bir ziyaret edelim o zaman. Gezdirirsiniz dimi :silent:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tüm türkiye davetli sizmi eksik kaldınız gelin tabi buradan geçen herkezi bekleriz :rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi er5 e de temiz bakıyorsun anlaşılan :)

allah kaza bela vermesin hala tertemiz hala kız gibi.. güle güle kullan..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
güzel bir tur olmuş....
Alp,Tengai'e henüz binmediğin yazmışsın.......Teras'ta bir hadise olmuştu ve başkahraman sendin hatırlarmısın:mrgreen: hani sen hepimizin dışarıya çıkmasını sağlamıştın:p hani çoook iyi bir makina demiştin Tengai için...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
güzel bir tur olmuş....
Alp,Tengai'e henüz binmediğin yazmışsın.......Teras'ta bir hadise olmuştu ve başkahraman sendin hatırlarmısın:mrgreen: hani sen hepimizin dışarıya çıkmasını sağlamıştın:p hani çoook iyi bir makina demiştin Tengai için...:queen:
Ya sen ona binme mi diyorsun..Güreşiyorduk onunla.... :queen::queen::queen:

Bizim köyde binme dediğin şööle bi kuşadası yapıcaksın... :p:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
oh maşallah iyi yapmışsınız. test sonuçları başarılanlaşılan. rotayı belirleyin bi haftasonu gidelim
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yakında birde tire yapacağız şelale araştırması için o zaman seni ararız wallace :cat:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
sizi gidi kankalar sizi gezin bakalım tekerinize motırınıza yüreğinize sağlık güzel yapmışınız valla stres atmışsınız to be contınue sunu bekleriz
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu daha başlangıç ama biz grupla olmayı daha çok seviyoruz grup bizi bir gün atarsa yaşlandık diye göreceğiniz ekip bu :p şaka bir yana bu kişisel bir ziyaret ve kişisel bir deneme için yapıldı birleşince böyle oldu :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çarşamba aynı yolu birdaha yapıcam.... :p :p
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
cengiz abi tekerleklerin yerden kesilmesin harika gezi olmuş
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sağolasın BELO allah sanada iyilerini nasip etsin :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst