[İZMİR-MT] Cumartesi Motoru ve Çantayı Test Etme Devriyesi

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
olm tamam iş güc olur ailevi durumlar olur ama ben olsam size uyuz olurdum...ne ayaksınız diye...beni niye çağırmadınız ülen derdim içimden...:p:wiinkk:adamın canı çeker gezmeyi...kayınpederine ailenden birinle gidiyon diğerleri üvey yani ölemi..:pCenkiz aben en aile ferdi ambiansı...:cherry:

La bi kerede 1 kerede anla ne var....:pr::pr::pr::pr: Pandalık zor zenaat.... :p:p

Olm adam makinayı yeni almış.... Dağa vuralım bi deneyelim dedi..... Bende dedimki zaten o tarafa gidicem beraber gidelim dedim.....:cat::cat::cat:

yoksa cengize uyuz olurum sevdiğimden diiil..... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
La bi kerede 1 kerede anla ne var....:pr::pr::pr::pr: Pandalık zor zenaat.... :p:p

Olm adam makinayı yeni almış.... Dağa vuralım bi deneyelim dedi..... Bende dedimki zaten o tarafa gidicem beraber gidelim dedim.....:cat::cat::cat:

yoksa cengize uyuz olurum sevdiğimden diiil..... :queen::queen::queen::queen:

iyi tamam öyle olsun...herşeye bi kulp taktın...fuar hesabı gibi olmadı yani...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
alp_tunay, kumita45+


Ahanda kardeşim gelmiş..... :rendeer::rendeer:

Seni bekliyoruz.... Biz ısınma turlarını yapıyoruz ....... :cat::cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ah o gezide ben de olsaydımmm
Açık diyarlara yol alsaydımmmm...

:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmuşta insan biraz daha gezerdi kısa kesmişsiniz geziyi :wiinkk:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
cengiz abi güzek gezi olmuş dün bende özdereye gidiyordum karabağlarda alper abiyi gördüm bekliyor içimden dedim cumartesiden bir gezi var herhalde tahminim boş çıkmamış
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hocam pek te kısa değildi... Yağmur atıştırıyordu ve çok geç çıktık....Döndüğümüzde hava kararmıştı.... Daha erken çıkabilseydik çok daha uzun bir rota çizicektik.... Kısmet....Bidahakine....

Baraj yolunun böyle güzel olduğunu bilmezdim..... Tahmin bile etmemiştim.... :pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel gezi olmuş,yüreğinize sağlık :cat:

Hocam pek te kısa değildi... Yağmur atıştırıyordu ve çok geç çıktık....Döndüğümüzde hava kararmıştı.... Daha erken çıkabilseydik çok daha uzun bir rota çizicektik.... Kısmet....Bidahakine....

Baraj yolunun böyle güzel olduğunu bilmezdim..... Tahmin bile etmemiştim.... :pr:

Geç çıktıysanız ben Cengiz abiyi aradıktan sonra çıkmışsınızdır..Biz arıyoruz ama bizi arıyan yok,insan bir ses eder yahu :p (Geyik yapıyorum :wiinkk: )
Dün bende Rahmi abinin ziyaretine gittim...

Yağmur vardiyasını bizler aldık demek ki dün..:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Güzel gezi olmuş,yüreğinize sağlık :cat:



Geç çıktıysanız ben Cengiz abiyi aradıktan sonra çıkmışsınızdır..Biz arıyoruz ama bizi arıyan yok,insan bir ses eder yahu :p (Geyik yapıyorum :wiinkk: )
Dün bende Rahmi abinin ziyaretine gittim...

Yağmur vardiyasını bizler aldık demek ki dün..:)

sus sesini çıkarma şimdi müdür duyacak dün sen aradığında biz köfte yiyorduk yakın olsak dönecektik ama aileye haber verilmişti biz geliyoruz diye ayıp olmasın diye vazgeçmedik :cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Bitirim ikili olmuşunuz sizde:p
Kawacılar sizi:queen:
Dün akşama kadar yağmu yoktu iyi değerlendirmişsiniz. Bugün yağmur ewden dışarı adım attırtmıyor:salut:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
alp_tunay, kumita45+


Ahanda kardeşim gelmiş..... :rendeer::rendeer:

Seni bekliyoruz.... Biz ısınma turlarını yapıyoruz ....... :cat::cherry:

abi her adımınızı takipdeyim size iii eğlenceler kısmetse 15 nisandan sonra izmirdeyim benim motora bi el atmamız gerekiyorrr....:cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
abi her adımınızı takipdeyim size iii eğlenceler kısmetse 15 nisandan sonra izmirdeyim benim motora bi el atmamız gerekiyorrr....:cat::cat:

davut kardeşim hazırlayın atımı dediğin anda biz hazırız ne zaman istersen haberdar et hemen başlayalım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst