çinlilere de şarkı yazdım

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar bu aralar kendimi aştım.yolda giderken aklıma böyle şeyler gelior:mrgreen:
Evet bi şarkıda Çinli motorlarımıza gelsin:p

Kaliten on par etmez
Bu bendeki moto aşkı olmasa
Türkiyede yol bulaman
gönlümdeki yol olmasa

kimi CıBıR kimi Kawa
bu parayı kim bulurdu
chopper racingle gezerdi
Çinli başka başka olmasa

Senin yüzünden aldım bu motoru
Bu imiş dünyanın tadı
Anılmazdı moto adı
Bu paraya olmasan…..


güzelliğin on par' etmez
bu bendeki aşk olmasa
eğlenecek yer bulaman
gönlümdeki köşk olmasa

kim okurdu,kim yazardı
bu düğümü kim çözerdi
koyun kurt ile gezerdi
fikir başka başk' olmasa

senden aldım bu feryadı
bu imiş dünyanın tadı
anılmazdı veysel adı
o sana aşık olmasa
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Girdim taşra yoluna eyledim motoru viran,
Almazki benzinsiz yol, ne motor nede boran,
Olmaya MT'de, aldım diye çinliyi başıma vuran,
Olmazki paran varmı diye birde bana soran!...

Kimki çinli ile yirmi bini giderse, eylesin topik,
Aldırma denilenlere, bunların hepsi çok komik,
Herkim ki çinliden düşüpte kırdıysa bir kemik,
Atmasın kabahati ragman'e, onun motor pek gidik..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
Girdim taşlık yola eyledim motoru viran,
Almazki benzinsiz yol, ne motor nede boran,
Olmaya MT'de, aldım diye çinliyi başıma vuran,
Olmazki paran varmı diye birde bana soran!...

Kimki çinli ile yirmi bini giderse, eylesin topik,
Aldırma denilenlere, bunların hepsi çok komik,
Herkim ki çinliden düşüpte kırdıysa bir kemik,
Atmasın kabahati ragman'e, onun motor pek gidik..

bu çok hoşuma gitti eline sağlık hocam:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
buna şarkı denmez denebilmesi için bestesinin de olması lazım. dense dense en fazla güfte yada şiir denir ama orjinallik yok
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
8
Girdim taşra yoluna eyledim motoru viran,
Almazki benzinsiz yol, ne motor nede boran,
Olmaya MT'de, aldım diye çinliyi başıma vuran,
Olmazki paran varmı diye birde bana soran!...

Kimki çinli ile yirmi bini giderse, eylesin topik,
Aldırma denilenlere, bunların hepsi çok komik,
Herkim ki çinliden düşüpte kırdıysa bir kemik,
Atmasın kabahati ragman'e, onun motor pek gidik..


cok hoş olmuş kalemine sağlık :cat:
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Teşekkürler arkadaşlar..

Ama konu yanlış yerde açılmış gibimi??
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
arkadaşlar bu aralar kendimi aştım.yolda giderken aklıma böyle şeyler gelior:mrgreen:
Evet bi şarkıda Çinli motorlarımıza gelsin:p

Kaliten on par etmez
Bu bendeki moto aşkı olmasa
Türkiyede yol bulaman
gönlümdeki yol olmasa

kimi CıBıR kimi Kawa
bu parayı kim bulurdu
chopper racingle gezerdi
Çinli başka başka olmasa

Senin yüzünden aldım bu motoru
Bu imiş dünyanın tadı
Anılmazdı moto adı
Bu paraya olmasan…..


güzelliğin on par' etmez
bu bendeki aşk olmasa
eğlenecek yer bulaman
gönlümdeki köşk olmasa

kim okurdu,kim yazardı
bu düğümü kim çözerdi
koyun kurt ile gezerdi
fikir başka başk' olmasa

senden aldım bu feryadı
bu imiş dünyanın tadı
anılmazdı veysel adı
o sana aşık olmasa



hocam aşmışın olayı helal valla :mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
abi bu çinliler adamı vezirde eder rezilde

tebrikler güzel olmuş devamı gelir umarım şiir kitabı filan :queen: bir hayal edin motorcudan şiirler

oturdum düşündüm bir ağaç altında japonlar ağlıyordu sağımda solumda ben kolayı seçtim çinli aldığımda bir hayal tükendi senin uğrunda :) 5 dk yazdım
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
abi bu çinliler adamı vezirde eder rezilde

tebrikler güzel olmuş devamı gelir umarım şiir kitabı filan :queen: bir hayal edin motorcudan şiirler

oturdum düşündüm bir ağaç altında japonlar ağlıyordu sağımda solumda ben kolayı seçtim çinli aldığımda bir hayal tükendi senin uğrunda :) 5 dk yazdım

abi müthiş bu ya:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst