- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu aralar kendimi aştım.yolda giderken aklıma böyle şeyler gelior:mrgreen:
Evet bi şarkıda Çinli motorlarımıza gelsin
Kaliten on par etmez
Bu bendeki moto aşkı olmasa
Türkiyede yol bulaman
gönlümdeki yol olmasa
kimi CıBıR kimi Kawa
bu parayı kim bulurdu
chopper racingle gezerdi
Çinli başka başka olmasa
Senin yüzünden aldım bu motoru
Bu imiş dünyanın tadı
Anılmazdı moto adı
Bu paraya olmasan…..
güzelliğin on par' etmez
bu bendeki aşk olmasa
eğlenecek yer bulaman
gönlümdeki köşk olmasa
kim okurdu,kim yazardı
bu düğümü kim çözerdi
koyun kurt ile gezerdi
fikir başka başk' olmasa
senden aldım bu feryadı
bu imiş dünyanın tadı
anılmazdı veysel adı
o sana aşık olmasa
Evet bi şarkıda Çinli motorlarımıza gelsin
Kaliten on par etmez
Bu bendeki moto aşkı olmasa
Türkiyede yol bulaman
gönlümdeki yol olmasa
kimi CıBıR kimi Kawa
bu parayı kim bulurdu
chopper racingle gezerdi
Çinli başka başka olmasa
Senin yüzünden aldım bu motoru
Bu imiş dünyanın tadı
Anılmazdı moto adı
Bu paraya olmasan…..
güzelliğin on par' etmez
bu bendeki aşk olmasa
eğlenecek yer bulaman
gönlümdeki köşk olmasa
kim okurdu,kim yazardı
bu düğümü kim çözerdi
koyun kurt ile gezerdi
fikir başka başk' olmasa
senden aldım bu feryadı
bu imiş dünyanın tadı
anılmazdı veysel adı
o sana aşık olmasa