[Bulgaristan - MT]

Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
abi sanada ayak yapıyo küçük emrah hesabı vazgeçme sakın vodka dan :cherry:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
sözümüz söz dedik :mrgreen: neyse ben yavaştan kayayım.mağlum yarın iş var yine :pr: eee kolay değil 70lik parası kazanmak :p öpücükle vermiyorlar 70 liği..:queen:sizin için gidip çalışayım yarın..napalım kurtuluş yok sizden.70liğin hazırlıklarına başlim şimdiden :queen: (iyi geceler herkese,çok güldük yine bu akşam)
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
oooooo abi nerdesin yaaaa geç kaldın adam yatmaya çekildi :mrgreen: mesut a hyosung almaya gidiyoz bu hafta onu ıslatacaz :cherry:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
13 nisanda kesin uçarız biz bukadar içkiyi içtikmi kimse tutamaz bizi:queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
iyi ki uyumaya gidiom dedim haaaaaaaaaaa :queen:
kimler gelmiş yeni :)
ben en iyisi bir damacana alayım anca keser sizi..şuraya baksana kaç kişi olduk :queen:

vodka dedik yaa sumensko'yu hemen çektii..demiştir bir yerden vodka kokusu alıyorum diye :queen:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
beyler mesut ayvayı yedi gibi bize anca 10 tane yetmişlik yeter tabi bide kalıcak yer bulmak lazım o kadar içtikten sonra:queen:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
viski olacak votka olacak domaçno olacak bunları içtikmi içimiz yanacak 2 veya 3 tanade bira yalarız harareti kessin diye sonra bizim halimiz ne olacak :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
bratlar ne oluyooo yaa ıyıce dokturmusunuz ksımetse hepınızle tanısacaz gocmen gıbısı varmı beee vodkada olur domasnoda fark yapmaz bıze hele hele traktalılara hıc koymaz ole seyler==))))))))))))))))) mustafa abı bu arada masaları duzelttik onlar hazır grenajlarıda verdım tamire nette buldum bı yer bahcelıevlerde o yapacak 150 falan tuat dedı boya falan hersey dahil hafta sonu olmadan sadece on masaları takabılcezmi beraber
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
allah yardımcım olsun..ALLAHIM SANA GELİYORUM :queen: yol için yanınızda getireceğiniz en önemli malzeme şimdi belli oldu;
-içmeyi sevmeyen bir yedek sürücü :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst